Web Analytics Made Easy - Statcounter

امید صبری‌پور سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: میزان استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شادگان پایین است و در صورت ادامه این روند این شهرستان به وضعیت انفجار کرونایی خواهد رسید.

وی افزود: با تغییر وضعیت کرونا در این شهرستان به رنگ نارنجی شاهد عادی انگاری از سوی مردم هستیم که ادامه این روند باعث قرمز شدن شادگان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صبری‌پور همجنین با بیان اینکه میزان استقبال مردم شادگان از واکسن مناسب نیست گفت: شیوخ منطقه، علما، اصحاب رسانه و اقشار تاثیرگذار باید نسبت به ترغیب مردم به تزریق واکسن همت کنند.

وی به افزایش نظارت و بازرسی بهداشتی از بازار و اداره های شادگان تاکید کرد و گفت:با توجه به روند افزایشی شیوع ویروس کرونا، تیم‌های بازرسی باید طبق برنامه‌ زمان‌بندی مشخص نظارت‌ خود را به ویژه در ساعت‌های پایانی روز افزایش دهند.

سرپرست فرمانداری شادگان با انتقاد از کند شدن روند فعالیت تیم‌های نظارت و بازرسی در روزهای گذشته افزود: هیچگونه کوتاهی در انجام بازرسی‌ها از واحدهای صنفی به‌ ویژه در روزهای اخیر که ویروس کرونا در شهرستان همه گیر شده است پذیرفتنی نیست.

وی با بیان اینکه اصناف و کسبه به رعایت دستورالعمل های بهداشتی پایبند نیستند اظهار داشت: این امر باعث شیوع بیشتر کرونا و تعطیلی بازار خواهد شد لذا از بازاریان انتظار داریم فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کرده و از ماسک استفاده کنند.

سرپرست فرمانداری شادگان با تاکید بر اینکه در صورت رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی اصناف متخلف به مراجع قضایی معرفی می‌شوند، گفت: تعزیرات حکومتی، پلیس اماکن، اداره بهداشت، سازمان صمت، بازرسی اصناف و بسیج اتاق اصناف بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی اصناف نظارت دارند.

وی افزود: مردم باید نکات بهداشتی و اقدامات پیشگیرانه را با جدیت بیشتری مدنظر قرار دهند و در این راستا تدابیر ویژه‌ای از سوی ستاد مبارزه با کرونا شهرستان شادگان برای مقابله با پیک پنجم کرونا پیش بینی شده و به زودی به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.

سرپرست فرمانداری شادگان همچنین گفت: بیمار مبتلا به کرونا باید از اعضای خانواده ، دوستان و همکاران خود فاصله بگیرد زیرا ویروس دلتا به سرعت قابل انتقال است ضمن اینکه بیمار قبل از مراجعه به مراکز ۱۶ ساعته باید خود قرنطینگی را رعایت کند.

از زمان شیوع کرونا تاکنون ۲۱۹ هزار و ۵۳۲ بیمار به مراکز درمانی منطقه جنوب غرب خوزستان مراجعه کرده و از این تعداد  ۱۳ هزار و ۷۳۷ نفر بستری شدند.

شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان زیرپوشش خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان هستند.

۹ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۹ شهرستان نارنجی و ۹ شهرستان زرد کرونایی هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا شادگان خوزستان بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا و تداوم شرایط قرمز در خوزستان کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شادگان خوزستان ویروس کرونا شادگان خوزستان بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۰۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۹ میلیارد ریال در بازرسی ماموران انتظامی این فرماندهی از یک شرکت خبر داد.

ایرج کاکاوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کاشان، اظهار کرد: ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در بازرسی مأموران انتظامی کشف شد.

وی افزود: در راستای طرح مقابله با سوخت و فراورده‌های نفتی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت، با انجام اقدامات میدانی از نگهداری سوخت قاچاق در یکی از شرکت‌های این شهرستان مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: مأموران با هماهنگی مرجع قضائی به این محل اعزام و در بازرسی انجام شده از این شرکت موفق شدند ۳۵ هزار لیتر نفت سفید که به صورت غیرقانونی و خارج از شبکه قانونی توزیع در انبار این شرکت نگهداری می‌شد را کشف کنند.

کاکاوند با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش سوخت قاچاق مکشوفه را ۹ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، تصریح کرد: در این رابطه یک فرد متخلف شناسایی و ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 751007

دیگر خبرها

  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • تکذیب خبر خسارت به ۲هزار تن گندم در خنج استان فارس
  • پایداری شبکه برق شادگان
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • محور بندر امام ـ آبادان بازگشایی شد
  • قطعی برق در شادگان خوزستان؛ مردم از مصرف بی‌رویه خودداری کنند
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است