Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@19:19:12 GMT

کشاورز: هر بازی برای ما حکم فینال را دارد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۰۱۱۷

کشاورز: هر بازی برای ما حکم فینال را دارد

محمد کشاورز سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان مهمترین چالش تیمش در ابتدای فصل جدید را فرصت کم آماده سازی دانست. محمد کشاورز سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان رد آستانه شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال به ایسنا گفت: وضعیت تیم خوب است اما می توانست بهتر هم باشد با این حال امیدوارم با زمان کمی که برای آماده سازی داشتیم بتوانیم عملکرد خوبی از خود برجای بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به جز مهدی کریمی که همچنان با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند شرایط بقیه مناسب است. ملی پوشان به  تازگی به ترکیب ما اضافه شدند و بعد از یک ریکاوری به تمرین اصلی آمدند. مشکلی جز کمبود وقت نداریم.

سرمربی گیتی پسند با اشاره به اینکه شیوه برگزاری لیگ به روال سابق برگشته تاکید کرد: حالا که بازی ها در هر ۲۶ هفته اهمیت دارد برای ما هر بازی یک فینال است و نباید به راحتی امتیاز از دست بدهیم. این چهار هفته را هم با جدیت بازی می کنیم تا در تعطیلات به خوبی تیم آماده شود.

کشاورز در پایان در مورد شانس قهرمانی گیتی پسند خاطرنشان کرد: گیتی پسند هر سال مدعی اصلی قهرمانی است و امسال هم تمام تلاش خود را می کنیم تا به این مهم برسیم.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمد کشاورز محمد کشاورز گیتی پسند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۰۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم

سرمربی ازبکستان از تقابل با ایران حرف زد.

طرفداری | سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان گفت: ما می خواهیم در بازی فردا مقابل ایران در نیمه نهایی جام ملت‌ها به هدفمان برسیم.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، خوزه اوناسیو لوپز سرمربی تیم ملی ازبکستان در نشست خبری پیش از بازی با ایران در نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا گفت:

ما می‌دانیم مقابل چه تیم بزرگ و با کیفیتی می‌خواهیم بازی کنیم اما برای خودمان هدفی مشخص کرده‌ایم که فردا به آن می‌رسیم.

وی‌ گفت:

همه می‌دانند که ایران یکی از بهترین تیم‌های جهان است، آنها کارشان را بلدند، ولی ما هم تیم منسجمی داریم و استراتژی خاصی را دنبال می‌کنیم.

سرمربی اسبق تیم ملی اسپانیا گفت:

متوقف کردن ایران کار مشکلی است. البته دو تیم‌ قبلاً بازی‌های زیادی با هم کرده‌اند ولی هر بازی یک داستان تازه است.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • شمسایی: مشتاقانه منتظر فینال و هواداران تایلندی هستم
  • بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند
  • صحبت‌های شمسایی پس از صعود به فینال آسیا
  • شمسایی: بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است
  • شمسایی: بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند
  • ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا صعود کرد
  • صعود نفسگیر ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا با پنالتی
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان