Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام همچون گذشته در حوادثی مثل سیل و زلزله در کشور با حضور فوری و ارسال تیم های متخصص و اقلام حمایتی به مردم کمک می‌کند و اکنون در سیل اخیر اردبیل هم به میدان آمد.

در همین رابطه سعید سلیمانی مدیر عامل بنیاد احسان گفت: درپی سیل پیش آمده در بعضی شهرهای استان اردبیل به ویژه شهرستان مشگین شهر بنیاد احسان اقدام به اعزام تیم های جهادی و ارسال اقلام حمایتی نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید سلیمانی افزود: به دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام تا کنون 5 گروه ارزیابی و امدادی برای پاکسازی منازل به این مناطق اعزام شده اند و به لایروبی راه‌ها و منازل آسیب‌دیده پرداخته‌اند.

مدیر عامل بنیاد احسان درخصوص اقلام حمایتی ارسال شده نیز گفت: در ساعات ابتدایی سیل 200 بسته 72 ساعته، 15 تخته چادر امدادی، 2500 بسته آب معدنی، 2 هزار عدد تن ماهی و 200 تخته پتو ارسال شده است.
سلیمانی در خصوص طبخ و توزیع غذای گرم نیز گفت: آشپز خانه امدادی احسان با ظرفیت طبخ روزانه 1000 پرس غذای در مناطق سیل زده شروع به کار کرده است.

همچنین در ادامه این حمایت‌ها گروه‌های مردمی وابسته به بنیاد احسان برای کمک به مردم آسیب‌دیده تا پایان بحران همراه مردم خواهند بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد برکت سیلاب اقلام حمایتی بنیاد احسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۰۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل از بهره‌برداری ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حامد کیخسروی در جمع خبرنگاران، سهمیه مسکن روستایی استان اردبیل در سال جاری را ۷ هزار ۵۰۰ واحد اعلام کرد و اظهار کرد: این واحدها با اقساط ۲۰ ساله و تسهیلات ۵ درصدی آماده معرفی متقاضیان روستایی است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل تصریح کرد: بالغ بر ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل در سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به میزان تسهیلات مسکن روستایی اظهار داشت: تسهیلات مسکن روستایی با بازپرداخت بلند مدت و مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان به متقاضیان ارائه می‌شود.

کد خبر 747625

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • بازدید رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های اردبیل از حوزه‌های امتحانی کنکور
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی