Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – در سال‌های اخیر استقلالی‌ها قهرمانی پرسپولیس را ناشی از حمایت‌های بیرونی و در راس آن پرسپولیسی بودن وزیر ورزش می‌دانستند و اعتقاد دارند وزیر پرسپولیسی باعث رقم خوردن گلات قهرمانی شده است. البته پرسپولیسی‌ها هم با ادله‌هایی وزیر را حامی استقلال عنوان کردند با این حال پس از پایان لیگ بیستم هم این داستان‌ها ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان لیگ پرسپولیس قهرمان شد و اسقتلال در جایگاه سوم ایستاد و همین عامل باعث شده تا طرفداران پرسپولیس در فضای مجازی کنایه سنگینی به استقلالی‌ها بزنند. آنها می‌گویند اگر وزیر باعث شده تا استقلال قهرمان نشود آیا وزیر کاری کرده تا این تیم دوم هم نشود؟

اگر پرسپولیس با حمایت‌های وزیر ورزش قهرمان شده چرا استقلال که خود را بهترین تیم ایران می‌داند نتوانسته روی سکوی دومی بایستد پس همه این‌ها بهانه است تا استقلالی‌ها کم کاری خود را زیر سایه این جواشی پنهان کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال استقلال پرسپولیس خبر ویژه لیگ برتر استقلالی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۰۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ پرسپولیسی علیه سپاهان در آزادی

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس در هفته بیست و پنجم از سپاهان میزبانی می‌کند و امیدوار است بعد از رسیدن خبر خوبِ توقف استقلال در تبریز، بتواند با شکست دادن مهمانش به صدر جدول برسد.

در ترکیب فعلی پرسپولیس، ۵ بازیکن حضور دارند که در سابقه پوشیدن پیراهن سپاهان را دارند. در کارنامه این مردان، جام‌های قهرمانی تقریبا زیادی دیده می‌شود که هیچکدامش در زمان بازی برای سپاهان نبوده است.

عیسی آل کثیر، دانیال اسماعیلی فر، سروش رفیعی، مسعود ریگی و گئورگی گولسیانی بازیکنانی هستند که لباس سپاهان را برتن کردند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • واکنش آلومینیوم اراک به استقلالی یا پرسپولیسی شدن لیموچی: دلال‌ها آرامش تیم را برهم می‌زنند
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • عزیزیان: امروز تکلیف قهرمان لیگ روشن می‌شود
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • کنایه سنگین به دولت رئیسی؛ ژست کنترل تورم نگیرید، نتوانستید
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • ۵ پرسپولیسی علیه سپاهان در آزادی
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند