Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - رئیس امور جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان گفت: 35 درصد از مصرف سوخت خودروهای سبک در استان گلستان به گاز طبیعی فشرده اختصاص دارد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان، محمود حقانی در این باره اظهار کرد: استان گلستان به لحاظ مصرف سی‌ان‌جی به‌عنوان سوخت خودروهای سبک، جزء استان‌های پیشرو در کشور است و میانگین مصرف این فرآورده در استان از میانگین مصرف کشوری بالاتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: مقدار مصرف این سوخت پاک در چهار ماه نخست سال 1400، حدود 87 میلیون مترمکعب بوده که نسبت به مدت مشابه پارسال، افزایش 14 درصدی داشته است.
رئیس امور جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان تاکید کرد: در بازه زمانی یاد شده (چهار ماه نخست امسال) با مصرف سی‌ان‌جی، حدود 87 میلیون لیتر در مصرف بنزین صرفه جویی شده است.
حقانی افزود: با دارا بودن 58 باب جایگاه عرضه سی‌ان‌جی به‌طور میانگین روزانه 700 هزار مترمکعب گاز طبیعی فشرده را به 48 هزار خودرو دوگانه سوز در سراسر استان گلستان تحویل می‌دهد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سی ان جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۰۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه سوخت این خودروها قطع می شود

به گزارش پارس نیوز، خاندوزی وزیر اقتصاد در نامه‌ای به وزیر راه و شهرسازی خواستار عدم‌ تخصیص سهمیه سوخت به خودروهای بنزینی و موتورسیکلت‌های فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث با جدیت و قوت بیشتر شده است.

در این نامه به بذرپاش نوشته شده است:

ضمن تشکر و قدردانی از تلاش مستمر همکاران آن وزارتخانه شاغل در ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت در اجرایی نمودن مفاد ماده ۴۸ قانون بیمه اجباری خسارات واردشده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه و غیرفعال نمودن کارت سوخت خودروهای گازسوز فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث در فاز اول اجرای ماده قانونی یادشده، با توجه به نتایج مثبت حاصله از اجرای این ماده قانونی که منجر به افزایش پوشش بیمه‌ای وسایل نقلیه و همچنین صرفه‌جویی در مصرف روزانه میلیون‌ها لیتر نفت و گاز شده است خواهشمند است دستور فرمایید در گام بعدی اجرای طرح عدم‌تخصیص سهمیه سوخت به خودروهای بنزینی و موتورسیکلت‌های فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث با جدیت و قوت بیشتری در دستور کار قرار گیرد تا در آینده شاهد تداوم اثرات مثبت اجرای این ماده قانونی باشیم.

دیگر خبرها

  • بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای
  • مسدود شدن ۲۹۰ کارت سوخت در کردستان
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • کاهش ۱۲ درصدی بارش‌ ها در ایران
  • کاهش ۱۲ درصدی بارش‌ها در ایران
  • شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری
  • ضربه مهلک قاچاق کالا بر پیکر اقتصاد
  • سهمیه سوخت این خودروها قطع می شود
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان