Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهشید قریب‌پور روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ایجاد کلینیک‌های کسب و کار، به عنوان یکی از شناخته شده‌ترین ابزارها و مدل‌های توسعه خدمات توسعه کسب و کار در دنیاست که در ایران با مدیریت و راهبری شرکت شهرک‌های صنعتی هر استان شکل می‌گیرد و فرصتی را فراهم می‌آورد تا شرکت‌های مشاور و ارائه دهندگان خدمات کسب و کار و بویژه دانشگاه‌ها، بتوانند در زمینه‌های مختلف مدیریتی، فنی، مهندسی و خدمات عمومی کسب و کار، خدمات خود را در شهرک‌های صنعتی ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نظر به ضرورت توسعه تعاملات بین دانشگاه و صنعت، دانشگاه بین‌المللی چابهار با عضویت در کلینیک کسب و کار استان سیستان و بلوچستان به دنبال ارائه خدمات مشاوره‌ای تخصصی به واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان و تعریف پروژه‌های عارضه‌یابی و بهبود، به منظور تسریع حل مسائل و مشکلات آنهاست.

قریب‌پور ادامه داد: انتخاب دانشگاه بین‌المللی چابهار به عنوان یکی از اعضای هیات امنای کلینیک کسب و کار استان، بی‌شک در گردآوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات مربوط به واحدهای صنعتی جنوب استان، نهادینه کردن فرهنگ بهره‌مندی از مشاوران برای حل مشکلات آنها، آسیب‌شناسی بنگاه‌های اقتصادی و تسریع در برطرف کردن مشکلات آنها، می‌تواند حائز اهمیت باشد.

به گزارش ایرنا، رشته‌های مقطع کارشناسی این دانشگاه شامل مهندسی عمران، مهندسی معدن، کامپیوتر، مدیریت بانک‌داری، مدیریت بازرگانی، مدیریت صنعتی، زبان و ادبیات انگلیسی، علوم تربیتی، حقوق، اقتصاد و مهندسی معماری است.

 همچنین رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد این مجموعه شامل فناوری اطلاعات گرایش تجارت الکترونیک، مهندسی عمران گرایش مدیریت ساخت، مهندسی عمران گرایش سازه، مهندسی تکنولوژی آموزشی، مدیریت مالی، مدیریت بازرگانی، مدیریت کسب و کار، حقوق تجارت بین‌الملل، جغرافیا و برنامه‌ریزی آمایش سرزمین است.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان چابهار منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان چابهار منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار سیستان و بلوچستان چابهار منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۰۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیأت علمی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد

حسن هاشمی پور عضو هیأت علمی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان در سال ۱۴۰۳ به عنوان استاد نمونه کشوری انتخاب شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حسن هاشمی پور متولد ۱۳۵۰ در رفسنجان است که مقطع کارشناسی در رشته مهندسی شیمی در دانشگاه تهران و مقطع کارشناسی ارشد و دکترا در رشته مهندسی شیمی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر را گذرانده است.

وی استاد تمام رشته مهندسی شیمی بوده که دارای سابقه تدریس ۲۳ سال در دانشگاه‌های شهید باهنر کرمان و، ولی عصر (عج) رفسنجان است.

حوزه تخصص وی سینتیک شیمیایی و جداسازی مواد در قالب پژوهش‌های تجربی و ریاضی با تاکید بر فناوری نانو است که نتایج این تحقیقات چاپ حدود ۱۰۰ مقاله در مجلات معتبر ملی و بین‌المللی، یک ثبت اختراع بین‌المللی، یک کتاب با ناشر بین‌المللی و دو کتاب با ناشر ملی است.

دیگر خبرها

  • عضو هیأت علمی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • دانشکده علوم پزشکی چابهار از نظر مالی مستقل شد
  • سامانه تعاملی نام، رویکرد نوین ثبت احوال برای نام‌گذاری
  • وزیر جهاد کشاورزی از غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو بازدید کرد
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • مرغان آتشین مهاجر رقص کنان به تالاب بین المللی هامون بازگشتند