Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران با بیان این که در بازیهای پارالمپیک توکیو زنگ تفریح سایر تیم ها نخواهیم بود، گفت: در پارالمپیک توکیو علاوه بر این که به دنبال حضور شایسته هستیم و نیم نگاهی هم به کسب سکو خواهیم داشت.

عباس آقاکوچکی در گفت و گو با ایسنا، در ارزیابی از وضعیت تیم ملی بسکتبال با ویلچر در اردوی ششم اظهار کرد: اردوی ششم تیم ملی بسکتبال باویلچر مردان با حضور ۱۲ بازیکن اعزامی به توکیو از هفتم مرداد در اصفهان آغاز شده و تا ۱۵ مرداد ادامه دارد، در این اردو تمرکز اصلی بیشتر روی کارهای گروهی و مرور تاکتیک های حمله و دفاع است تا تیم را کم کم برای شرکت در بازیهای پارالمپیک آماده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: برای آماده سازی بهتر تیم دو بازی تدارکاتی با بازیکنان منتخب مخابرات اصفهان در این اردو پیش بینی شده تا با بررسی نقاط ضعف بازیکنان و تقویت نقاط قوت، هماهنگی لازم را بین بازیکنان داخلی و لژیونرهای تیم ایجاد کنیم.

آقاکوچکی افزود: با وجود این که بازیکنان واکسینه شدند، اما برای حفظ سلامتی آنها قبل از برگزاری هر اردو، بازیکنان و کادر فنی باید تست PCR بدهند، همچنین کلیه فوق برنامه ها را نیز در جریان اردوها کنسل کردیم تا مشکلی برای بازیکنان از نظر کرونا ایجاد نشود.

وی پیرامون این پرسش که وضعیت تیم ایران را در پارالمپیک توکیو چگونه ارزیابی می کنید، خاطرنشان کرد: با آمادگی خوبی که بازیکنان دارند حضور شایسته تری نسبت به پارالمپیک ریو خواهیم داشت و ضمن ارتقاء جایگاه خود از رتبه دهمی، نیم نگاهی هم به کسب سکو در پارالمپیک توکیو داریم. در حقیقت زنگ تفریح سایر تیم ها نخواهیم بود.

وی همچنین درباره وضعیت بازیکنان از نظر ویلچر گفت: تمام ویلچرها بازسازی شده و بازیکنانی که نیاز به ویلچر نو و استاندارد داشتند با حمایت کمیته ملی پارالمپیک، فدراسیون و هیات های استانی اقدام به خرید ویلچرهای مدرن و استاندارد کرده اند و مشکلی از نظر ویلچر برای شرکت در بازیهای پارالمپیک ندارند.

آقاکوچکی افزود: پس از پایان اردوی ششم ۱۸ مرداد کاروان ایران عازم مشهد خواهد شد و سپس از ۲۰ مرداد آخرین اردوی خود را که وصل به اعزام است در سالن بسکتبال فدراسیون برگزار می کنیم و ۲۷ مرداد راهی توکیو می شویم.

 وی در پایان گفت: مسابقات بسکتبال با ویلچر از ۴ شهریور شروع می شود که براساس هماهنگی انجام شده با تیم بسکتبال با ویلچر ژاپن و در صورت مساعد بودن شرایط از نظر کرونا یک بازی تدارکاتی پیش از شروع مسابقات با تیم ژاپن برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی بسکتبال با ویلچر پارالمپیک 2020 توکیو بسکتبال با ویلچر پارالمپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۰۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند

رقابت‌های پاراکانو قهرمانی جهان اردیبهشت در مجارستان اعزام می‌شود و ۴ ورزشکار عازم این رقابت‌ها می‌شوند.

به گزارش ایسنا، رقابتهای پاراکانو قهرمانی جهانی که آخرین فرصت برای کسب سهمیه پارالمپیک پاریس است ۱۹ اردیبهشت در مجارستان برگزار می‌شود. تیم پاراکانو ایران برای شرکت در این رقابت‌ها با ۴ ورزشکار ۱۶ اردیبهشت عازم این مسابقات می‌شوند.

شهلا بهروزی راد و مسعود قیصری در کلاس KL۳، سعید حسین پور در KL۱ و اسلام جاهدی در VL۲ نفرات اعزامی به قهرمانی جهان هستند.

هدایت این تیم را احمدرضا طالبیان بر عهده دارد.

در این رقابت ها علاوه بر کسب سهمیه پارالمپیک، قایقرانان کلاس بندی بین‌المللی نیز می‌شوند.

در حال حاضر سعید حسین پور تنها قایقران پاراکانو است که سهمیه پارالمپیک پاریس را کسب کرده و در این تورنمنت به دنبال کلاس بندی و تایید نهایی سهمیه پارالمپیک است.

آخرین اردوی تیم ملی پاراکانو برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان در دریاچه آزادی در حال برگزاری است و تا ۱۶ اردیبهشت قبل از اعزام به این مسابقات ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت
  • ورزشکار نوجوان ایران آسمانی شد | سومین مرگ بعد از حادثه تلخ
  • این پز اجتماعی میلیون ها تومان برای افراد آب می خورد | سگ گردانی و درآمد میلیونی داگ واکرها
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن
  • مراسم خاکسپاری پیشکسوت بسکتبال برگزار شد