Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: تزریق واکسن کرونا به رانندگان تاکسی در اکثر شهرها از دوم مرداد ماه آغاز شده اما هنوز به برخی شهرها سهمیه‌ای اختصاص نیافته و پیگیر تخصیص این سهمیه برای همه رانندگان هستیم تا این قشر در معرض خطر زودتر واکسینه شوند.

به گزارش ایمنا، مرتضی ضامنی در این باره اظهار کرد: سهمیه واکسن به برخی شهرها تخصیص داده نشده بر این اساس از طریق وزارت بهداشت در حال پیگیری هستیم تا این مشکل رفع شود و برای این شهرها نیز سهمیه اختصاص یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از چند ماه قبل که قرار بود واکسن برای رانندگان تاکسی در اولویت قرار گیرد، نیاز به واکسن را به صورت تفکیک شهرها به وزارت بهداشت اعلام کردیم تا بر این اساس بارگذاری‌های لازم انجام شود.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: امیدواریم که با پیگیری‌هایی که انجام شده و با برنامه ریزی صورت گرفته این مشکل رفع شود، این درحالی است که از چند ماه گذشته اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور در زمینه تزریق واکسن برای رانندگان تاکسی اعلام آمادگی کرده بود.

وی در پاسخ به این سوال که در حال حاضر چند درصد از رانندگان تاکسی واکسن کرونا دریافت کرده اند؟ گفت: در حال حاضر آمار دقیقی در این خصوص نداریم و در حال جمع آوری آمار هستیم.

ضامنی اضافه کرد: این اقدام که منجر شد رانندگان تاکسی که از اقشار در معرض خطر و آسیب پذیر هستند در اولویت تزریق واکسن قرار گیرند، اقدامی مؤثر و ضروری بود رفتند، شاید ناهماهنگی‌هایی در این خصوص باشد، اما با پیگیری‌های لازم در صدد رفع کاستی‌ها هستیم.

وی اضافه کرد: در فرآیند تزریق واکسن برای رانندگان تاکسی در کشور سعی شد که در محل سازمان‌های تاکسیرانی هر شهر اقدامات و بستر مناسب برای تزریق در نظر گرفته شود، تا از ازدحام جمعیت جلو گیری شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 511968

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهر واکسن کرونا کرونا در ایران راننده تاکسی تاکسی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق رانندگان تاکسی تزریق واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۱۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ارز برای واردات تاکسی‌های برقی از سوی بانک مرکزی

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران پیرامون آخرین وضعیت تاکسی‌های برقی گفت: تاکسی‌های برقی شامل دو دسته خودمالکی و شرکت مالکی می‌شوند.

بیشتر بخوانید؛ آغاز ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی

وی گفت: رانندگان تاکسی در بخش شرکت مالکی، سهامدار آن شرکت خواهند شد.

شهردار تهران ادامه داد: تعدادی خودرو توسط خودروسازان وارد شده است و در بخش خودمالکی قراردادها درحال بسته شدن است، به زودی واگذاری خودرو به مالکین صورت خواهد گرفت.

زاکانی تصریح کرد: درحال حاضر بالغ بر ۲۰۰۰ خودرو برقی آماده بوده و تخصیص ارز برای واردات خودروها با کمک بانک مرکزی صورت گرفته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229393 برچسب‌ها ناوگان تاکسیرانی

دیگر خبرها

  • زاکانی: تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • تخصیص ارز برای واردات تاکسی‌های برقی از سوی بانک مرکزی
  • تخصیص ارز تاکسی‌ های برقی تهران توسط بانک مرکزی
  • نارضایتی برخی از تاکسی داران از درخواست معاینه فنی برای خودروی فرسوده هنگام تعویض
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • ارائه خدمات مشاوره و مددکاری رایگان به رانندگان تاکسی و خانواده هایشان