Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@21:30:32 GMT

تیم هندبال فرازبام در آستانه کناره‌گیری از لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۱۳۷۱

تیم هندبال فرازبام در آستانه کناره‌گیری از لیگ برتر

تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت به دلیل برخی مشکلات در آستانه کناره‌گیری از لیگ برتر باشگاه‌های کشور قرار گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مراسم قرعه‌کشی سی‌و‌چهارمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های ایران چندی پیش برگزار و نحوه رقابت‌ها تیم‌ها در فصل پیش‌رو مشخص شد.

در پایان مقرر شد سی‌و‌چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برترهندبال مردان باشگاه های ایران به صورت دوره‌ای (رفت‌و‌برگشت) و متمرکز از دهه سوم مرداد ماه با شرکت 10 تیم در یک گروه آغاز می‌شود که در صورت اضافه شدن تیمی به جمع لیگ برتری‌ها تا آغاز رقابت‌ها، به عنوان تیم یازدهم و دوازدهم در جدول مسابقات قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نکته عجیب ماجرا اینجاست که تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت که در سه سال اخیر یکی از تیم‌های تاثیرگذار رقابت‌های لیگ برتر بود با وجود حضور در مراسم قرعه‌کشی در آستانه کناره‌گیری از رقابت‌های لیگ برتر قرار گرفت. گفته می‌شود وجود برخی مشکلات مالی و عدم توجه مسئولان به تنها تیم بخش خصوصی استان موجب شده تا مسئولان چنین تصمیمی بگیرند.

جدول قرعه کشی تیم‌ها به شرح زیر است:

1- ذوب آهن 

2- ستارگان دشتستان 

3- سپاهان نوین 

4- فولاد مبارکه سپاهان

5- زغال سنگ طبس

6- فرازبام خائیز دهدشت

7- نفت و گاز گچساران 

8- نیروی زمینی شهید شاملی کازرون

9- صنعت مس کرمان

10- پاس ناجا قم

بر این اساس ترتیب تیم های شرکت کننده در این رقابت ها براساس قرعه انجام شده به شرح ذیل است و در هفته نخست تیم های اول با تیم‌های آخر جدول قرعه‌کشی (تیم اول با تیم دهم، تیم دوم با تیم نهم، تیم سوم با تیم هشتم، تیم چهارم با تیم هفتم و تیم پنجم با تیم ششم) دیدار می‌کنند.

قرعه‌کشی لیگ برتر هندبال برگزار شد

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هندبال ایران هندبال ایران قرعه کشی رقابت ها لیگ برتر تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۱۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال

سرمربی منچسترسیتی به تیم خودش و همچنین به تیم آرسنال در خصوص ادامه لیگ برتر انگلیس هشدار داد.

به گزارش مشرق، پپ گواردیولا به منچسترسیتی و آرسنال هشدار داد که ممکن است مانند لیورپول دچار لغزش شوند. پپ اعتقاد دارد رقابت برای قهرمانی لیگ برتر هنوز ادامه دارد و نباید تصور شود سیتی یا آرسنال قهرمان معتبرترین لیگ دنیا خواهد شد.

سیتی پنج شنبه شب با پیروزی مقتدرانه مقابل برایتون، فاصله خود را با آرسنال صدرنشین به یک امتیاز کاهش داد. لیورپول نیز پس از شکست‌ مقابل کریستال پالاس و اورتون به رده سوم جدول سقوط کرد تا با صدر جدول سه امتیاز فاصله داشته باشد.

گواردیولا در خصوص شرایط رقابت برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس به اسکای اسپورت گفت: خیلی چیزها ممکن است اتفاق بیفتد. اتفاقی که برای لیورپول مقابل کریستال پالاس و اورتون افتاد، ممکن است برای ما هم رخ دهد یا ممکن است برای آرسنال اتفاق بیفتد. هیچ تیمی برای قهرمانی در امنیت کامل قرار ندارد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان