Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@16:30:21 GMT

دو انتصاب در شهرداری بندرعباس در دقیقه 90

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۱۴۸۲

دو انتصاب در شهرداری بندرعباس در دقیقه 90

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عباس امینی زاده شهردار بندرعباس به فاصله کمتر از یک روز مانده تا تغییرش با آغازبکار شورای جدید دو انتصاب مهم انجام داد.

وی حمیدرضا حیدری پوری را که به عنوان مسؤول روابط عمومی شهرداری مشغول کار بود به عنوان مدیرعامل سازمان آرامستان و علی بهمن نژاد که مدیرعامل سازمان آرامستان بود، به عنوان مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری بندرعباس منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این انتصابات در حالی صورت می‌گیرد که احتمالا شورای شهر بندرعباس پس از برگزاری مراسم تحلیف و انتخاب هیأت رییسه خود، برای شهرداری سرپرستی منصوب خواهد کرد تا سوابق گزینه‌های مختلف برای تصدی پست شهردار بندرعباس را مورد بررسی قرار دهد.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: دو انتصاب شهرداری بندرعباس شورای شهر بندرعباس هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۱۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید باقری معاون شهردار تهران بیان کرد: سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد. مطرح کردن این موضوع که شهرداری نظارت گریز است با این سامانه نقض می‌شود.

وی ادامه داد: ۲۲ هزار مکاتبه با شهرداری انجام شده؛ تلاش ما این است که مشی پیگیری تذکرات را دنبال کنیم. این حجم از نظارت‌ها و بازدید از سطح مناطق و برگزاری جلسات کمیسیون‌ها نشان‌دهنده تعامل سازنده شهرداری برای نظارت شوراست و سعی ما اثرگذاری پاسخ‌ها است.

معاون شهردار تهران گفت: میزان پاسخ به مکاتبات بسیار بالاست. این سامانه مشخص می‌کند که اجرای کدام مصوبات و کدام مکاتبات عقب افتاده است. در پاسخ و پیگیری تذکرات ما جدی هستیم و اگر مشکلی وجود داشته باشد، جلسات پیرامون آن برگزار می‌شود و ما بی‌تفاوت نیستیم.

کد خبر 6097084

دیگر خبرها

  • تا ۵۰ سال آینده مشکلی برای دفن در باغ رضوان نداریم/ ‏احیای قبور ۳۰ ساله
  • پساب غسالخانه باغ‌رضوان اصفهان تصفیه می شود
  • شهرداری قزوین به مطالبه شورا برای ساماندهی معابر شهری توجه کند
  • تردد سالانه ۸ میلیون زائر در آرامستان باغ رضوان
  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد
  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • رییس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد