Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@16:10:20 GMT

پذیرش «پت» گرید بطری وارداتی چین در بورس کالا

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۱۴۹۶

پذیرش «پت» گرید بطری وارداتی چین در بورس کالا

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از کالاخبر، براساس این اطلاعیه ها، در سیصد و چهارمین جلسه کمیته عرضه در تاریخ ۱۰ مرداد ماه جاری پس از بررسی مدارک و مستندات، ۱۰ هزار تن پلی اتیلن ترفتلات (Pet) شرکت Wankai New Material کشور چین را که عرضه کننده آن شرکت بازرگانی راهبر نگین صبا است، مورد پذیرش قرار داد.

همچنین پذیرش ۱۰۰ هزار تن ورق فولادی شرکت نورد و لوله اهواز که عرضه کننده آن گروه صنعتی شکوه قطب آروند است، پس از بررسی مدارک و مستندات در بازار اصلی بورس کالای ایران مورد تصویب قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه، کمیته عرضه بورس کالا گندله سنگ آهن شرکت آهن اسفنجی اردکان را نیز پس از بررسی مدارک و مستندات در بازار اصلی پذیرش کرد.

علاوه بر این در جلسه مذکور پذیرش ۲۵۰۰ تن شمش روی شرکت سپنتا روی که عرضه کننده آهن شرکت کانه آرایی آریا است به تصویب رسید.

پربیننده ترین قیمت سیمان به کیسه ای ۴۵ هزار تومان بازگشت شمارش معکوس بازگشایی نماد «ملت» نقشه بورس (۱۲مرداد) / رشد دو هزار واحدی شاخص کل نمای پایانی بورس( ۱۱مرداد۱۴۰۰) / شاخص کل با افت دو هزار واحدی همراه شد نمای میانی بورس (۱۲مرداد) / شاخص کل بیش از ۱۰هزار واحد صعود کرد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۱۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب،شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) با رشد ۱۰۶۹ واحدی به ۲,۳۰۴,۴۴۸ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۴۶۵۰ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۱۱.۴ میلیارد سهم بود که طی ۳۴۸,۰۶۸ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۷۵,۹۳۷.۷ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۶۰۹,۵۸۵.۲۱۵ میلیارد ریال شد.

امروز فملی، شبندر و فایرا نمادهای سبز پوش بورس بودند که بیشترین اثر را در رشد شاخص کل بورس داشتند. در سوی دیگر نمادهای پارسان، فولاد و کگل از نمادهای قرمز بودند که اثر منفی بر شاخص داشتند.

در فرابورس نیز نمادهای فجهان، شگویا و وسپهر بیشترین اثر افزایشی را بر شاخص داشتند و نمادهای آریا، آریان و ساروج نمادهایی هستند که اثر کاهنده بر شاخص کل فرابورس داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نحوه خرید کشنده فاو در بورس
  • اولین خودروهای وارداتی برقی در روزهای آینده عرضه می شود
  • شاخص بورس یک‌هزار واحد رشد کرد
  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • دو اثر مهم عرضه در بورس کالا برای طلای سرخ
  • فاو J6-460 در بورس کالا به فروش می‌رسد
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • لحظه به لحظه با بورس / افزایش ۸۱۸ واحدی شاخص کل
  • افزایش ۸۱۸ واحدی شاخص کل بورس
  • افزایش کیفیت و حذف واسطه‌ها با عرضه زعفران در بورس کالا