Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دپارتمان پزشکی فدراسیون در خصوص تجهیز مرکز ملی فوتبال به آمبولانس توضیحاتی را ارائه داد

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دکتر بهار حسن میرزایی، رئیس دپارتمان پزشکی در این باره عنوان کرد:

از زمانی که کمپ تیم های ملی دایر شد، خدمات پزشکی به بازیکنان ملی و اعضای جامعه فوتبال ارائه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی این سالها این مرکز ارتقا پیدا کرد و زیر نظر استانداردهای فیفا ایفمارک به عنوان مرکز ارزیابی‌های پزشکی و بازتوانی فوتبال ایران شناخته شد.

میرزایی در ادامه افزود:

در کنار این مرکز پزشکی همیشه حضور آمبولانس و داشتن اورژانس شبانه روزی یکی از  دغدغه هایی کمیته پزشکی بود. طی سالهای گذشته چندین نوبت تلاش کردیم با همکاری اورژانس پایگاه اورژانس را  در مرکز ملی مستقر کنیم ولی با توجه به ضوابط که اورژانس دارد، هر گاه ماموریت برای شان پیش می آمد موظف به ترک مرکز ملی بودند، چرا که وظیفه اصلی آنها خدمات به آحاد مردم است. در همین راستا تمام وقت در اختیار ما نبود. آنچه مسلم است در سنوات گذشته نسبت به عقد قرارداد آمبولانس خصوصی یا حتی سابقه اجاره آن را زمان هایی که اردوهای تیم های ملی یا مسابقات انجام می شد، را داشتیم.

دکتر حسن میرزایی با اشاره به تجهیز شدن آمبولانس در مرکز ملی فوتبال، گفت:

با پیگیری و تلاش های فراوان عزیزی خادم و دکتر نوروزی و همچنین مساعدت وزارت بهداشت، یک آمبولانس کاملا اختصاصی تجهیز شده در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار گرفت و مجددا با رایزنی فدراسیون فوتبال در نهایت در اختیار کمیته پزشکی قرار گرفت. خوشبختانه خیالمان راحت شد که پس از آموزش تکنسین های اورژانس می توانیم پایگاه اورژانس دایمی و شبانه روزی مختص مرکز ملی فوتبال را راه اندازی کنیم. آنچه مسلم است برای اردوهای شبانه روزی تیم های ملی، مسابقات، دوره های آموزشی و همایش ها یک پایگاه دائمی و خدمات رسانی پزشکی برای اهالی فوتبال در کنار مرکز پزشکی مستقر در مرکز ملی فوتبال وجود خواهد داشت.

میرزایی در پایان افزود:

به عنوان متولی پزشکی فوتبال کشور، هر اقدامی که در راستای حفاظت از سلامت و ارتقا سطح آن برای فوتبال انجام می گیرد، قدم ارزشمندی است که در راستای همسان سازی و ارتقا خدمات پزشکی در فوتبال ایران معادل سطح جهانی انجام می گیرد و امیدوارم با تداوم این تلاش ها، قادر به گسترش این سطح از خدمات تا دورترین نقاط و پایه ای ترین سطوح فوتبال در کشور باشیم.

اخبار داغ 

این زن با لباس خاص بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس جواد زرینچه در طرفداری: افتخار می کنم عروسی ام را هم در خانه تیمسار خسروانی گرفتم سعید معروف راهی آمریکا شد قرعه کشی اوزان ۵۷ و ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد برگزار شد/ یزدانی و‌ تیلور شاید در فینال له پاریسین مدعی شد؛ قرارداد ام باپه با پاریس قطعا تمدید نخواهد شد ژرژ مندس و ادامه تماس ها با پاری سن ژرمن در مورد پیوستن رونالدو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مرکز ملی فوتبال مرکز ملی شبانه روزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۱۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین جلسه ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی دانشگاه علوم پزشکی آبادان ۱۴۰۳ با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، معاون بهداشت، مدیران ستادی، فوریت‌های پزشکی و شبکه‌های بهداشت و درمان تابعه در محل دفتر معاونت توسعه برگزار شد.

بر این اساس در اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ از پانزدهم مردادماه سال‌جاری فعالیت دانشگاه علوم پزشکی آبادان در مرز شلمچه با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

استقرار ۱۱ پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه، استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه‎‌گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد برای رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان‌ها و مؤسسات همکار، بخشی از اقدامات پیش‌بینی‌‎شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

کد خبر 6087524

دیگر خبرها

  • حافظان قرآن به عنوان سفیران تاثیرگذار نقش آفرینی کنند
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • افزایش پایگاه‌های موتورلانس اورژانس در فارس