Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@12:48:32 GMT

برپایی بیمارستان صحرایی در مازندران منتفی است

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۱۷۵۶

برپایی بیمارستان صحرایی در مازندران منتفی است

ایسنا/مازندران سخنگوی علوم پزشکی مازندران گفت: تا اطلاع ثانوی برپایی بیمارستان صحرایی در مازندران منتفی است و از تمام ظرفیت بیمارستان‌ها برای بیماران کرونایی استفاده می‌شود.

سیمین بابایی در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به اینکه آیا بیمارستان صحرایی در مازندران برپا می‌شود یا خیر گفت: در حال حاضر نیازی به برپایی بیمارستان صحرایی وجود ندارد و با جابجایی بخش‌ها و خالی کردن فضای بیمارستان، از تمام ظرفیت های موجود برای پوشش بیماران کرونایی استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه افرادی که علایم بیماری ندارند بلافاصله به بیمارستان مراجعه نکنند، تصریح کرد: بسیاری از بیماران نیاز به بستری و مراجعه به بیمارستان ندارند و در منزل تحت نظر پزشک خانواده درمان می شوند.

بابایی افزود: برای جبران کمبود فضای خالی بخش‌های کرونایی، بخش هایی از بیمارستان‌ها که خدمات غیر کرونایی می دهند را به بخش کرونایی تبدیل می‌کنیم تا از تمام ظرفیت بیمارستان‌ها استفاده شود. 

وی با اشاره به اینکه ابتلا به کرونا در مازندران همچنان افزایشی است، گفت: افرادی که با بیماری زمینه‌ای رو به رو هستند و یا در صورتی که تنگی نفس و تب بالای غیرقابل کنترل دارند به بیمارستان مراجعه کنند.

بابایی در پاسخ این سوال که حداقل زمان بهبودی بدون مراجعه به بیمارستان در صورت شدید نبودن علایم چند روز است و چقدر طول می کشد تا با استراحت در منزل علائم کمتر شود، خاطرنشان کرد: تغذیه مناسب، استراحت و نداشتن استرس در سرعت درمان بیماری بسیار موثر بوده و بیماران با هر شدت علایم باید حداقل دو هفته قرنطینه و استراحت داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بیمارستان صحرایی همه باهم علیه کرونا کروناویروس خیز پنجم کرونا بیمارستان صحرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۱۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با بیان این که، ضرب و شتم کادر درمان شوکه آور است، گفت: پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس در دست اقدام است.   به گزارش ایرنا، فریبرز درویش افزود : این اتفاق ۲ روز گذشته در این بیمارستان رخ داد که متاسفانه همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملا غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.   وی اظهار کرد : این افراد به علت مراجعه زیاد بیماران آستانه تحمل آنان در ارائه خدمات پایین آمده بود که شروع به فحاشی و ضرب و شتم این پرستار که در نهایت او را زخمی کردند.   این مسوول اظهار داشت : در زمان حاضر این پرستار یک شب در این بیمارستان بستری بوده و برای ادامه درمان هم اکنون در منزل بستری است.   رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس گفت : هم اکنون شکایتی علیه ضاربان که دست کم چهار نفر بوده از سوی واحد حقوقی این مرکز درمانی انجام گرفته و امیدوارم هر چه زودتر به پرونده این افراد خاطی رسیدگی شود.   بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با داشتن حدود ۷۰تخت مصوب شامل بخش هایی از جمله داخلی، جراحی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، چشم پزشکی، اطفال، رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه و ...به طور شبانه روزی به بیماران غرب مازندران خدمات ارائه می دهد.   نور، نوشهر، چالوس، عباس آباد، تنکابن و رامسر از شهرستان های غربی مازندران به شمارمی آیند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • بیمارستان صحرایی در منطقه محروم «میربگ» دلفان برپا می‌شود
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت