Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – استقلال در حالی چهارشنبه باید در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ایران به مصاف گل‌گهر سیرجان برود که فرهاد مجیدی از ۴ بازیکن خودش نمی‌تواند استفاده کند.

عارف غلامی به دلیل پارگی رباط پای خود از همراهی استقلالی‌ها باز مانده است، احمد موسوی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا نمی‌تواند برابر گل گهر بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابک مرادی نیز به دلیل آسیب دیدگی در بازی مقابل گل گهر غایب است، فرشید اسماعیلی بازیکن استقلال به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو به بازی گل گهر نمی‌رسد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۱۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس و مرور تاکتیک‌های بازی با استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، دو تیم با شرایط کاملا متفاوتی پا به مصاف مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی خواهند گذاشت. سپاهان به عنوان بهترین باشگاه ایرانی از نظر ساختار و امکانات و البته شرایط مالی و در سوی مقابل استقلال ملاثانی که چند سالی است از لیگ دسته دوم جدا شده و در لیگ دسته اول با وجود تمام مشکلات مالی و ساختاری دوام آورده است.

طبیعی است شب آینده که این دو تیم مقابل هم صف آرایی می‌کنند، سیاوش اکبرپور با اندیشه تدافعی و بستن فضاها شاگردانش که برخی از آنها تجربه‌های زیادی دارند را به میدان بفرستد و  در سوی دیگر تیم مورایس باید بتواند از لایه‌های دفاعی حریف عبور کند و اجازه ندهد کار سخت شود.

مورایس آخرین تمرین تیمش را به مرور کارهای تاکتیکی برای باز کردن خط دفاعی تیم استقلال ملاثانی اختصاص داده و پس از آن اعضای تیم به اهواز سفر کردند تا آماده دومین دیدار جام حذفی در مرحله یک هشتم نهایی شوند. این دیدار قرار است از ساعت 19:30 دقیقه در ورزشگاه فولاد آره‌نا برگزار شود.

دیگر خبرها

  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • سپاهان بر استقلال آبی پوشان ملاثانی غلبه کرد
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند
  • مورایس و مرور تاکتیک‌های بازی با استقلال (عکس)
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود
  • خلاصه‌بازی لاتزیو و یوونتوس + فیلم