Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، جلسه هم اندیشی آغاز واکسیناسیون فرهنگیان زیر ۴۵ سال شهرستان زرند  امروز ۱۲ مرداد ماه با حضور علی رشیدی رئیس شبکه بهداشت و حسین کاظمی مدیرآموزش و پرورش شهرستان زرند به همراه کارشناسانی از دو اداره برگزار شد.

علی رشیدی رئیس شبکه بهداشت شهرستان زرند در این جلسه گفت: تعداد فرهنگیان این شهرستان ۲ هزار و ۸۸۰ نفر است که امیدواریم با واکسینه کردن فرهنگیان از اول مهر، بازگشایی حضوری مدارس را شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست، مقررشد، با برنامه ریزی دقیق رحسب مقاطع تحصیلی و به ترتیب حروف الفبا دو نوبت واکسن فرهنگیان دراسرع وقت تزریق شود، به گونه‌ای که نوبت دوم واکسن حداقل ۱۰ روز قبل از بازگشایی مدارس باشد.

بدین ترتیب، قرار شد، فرهنگیان طی فراخوان اعلام شده در شیفت اختصاصی عصر به مرکز یا مراکز بهداشتی تعیین شده که متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود، مراجعه و واکسن دریافت کنند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگیان کرمان واکسیناسیون کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۱۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والدین دارای نوآموز بخوانند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، حسین دولت دوست گفت: با توجه به پایان مهلت سنجش نو آموزان، لازم است کلاس اولی‌ها هر چه سریعتر برای "سنجش سلامت" ثبت نام کنند. وی افزود: سامانه نوبت‌گیری برنامه ملی سنجش بدو ورود به دبستان و کودکستان در سال ۱۴۰۳ باز شده است و والدین می‌توانند با مراجعه به سایت my.medu.ir برای نوبت‌گیری اقدام کنند. دولت دوست بیان کرد: متولدین اول مهر ۱۳۹۶ تا اول مهر ۱۳۹۷ که در مهر ۱۴۰۳ وارد پایه اول دبستان می‌شوند الزاما باید در برنامه سنجش بدو ورود شرکت کنند، در غیر این صورت امکان ثبت‌نام در پایه اول دبستان را نخواهند داشت.

دیگر خبرها

  • معلمان، آموزش مهارت‌های زندگی به نوجوانان را جدی بگیرند
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان
  • چرا فرهنگیان از طرح بکارگیری دوباره بازنشستگان استقبال نکردند؟
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • والدین دارای نوآموز بخوانند
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • جاری شدن سیل در بیش از ۴۰ نقطه در بستر رودخانه‌های شهرستان بردسکن