Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، پیام نیازمند دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان اصفهان در سه فصل اخیر فوتبال ایران، پس از عملکردی درخشان و مطمئن در درون دروازه این تیم از فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ در لیگ پرتغال در قفس‌توری تیم فوتبال پورتیموننزه خواهد ایستاد.

پیام نیازمند ۲۶ ساله که از فصل ۹۴-۹۵ با لباس پیکان به‌طور حرفه‌ای وارد لیگ برتر فوتبال ایران شد پس از انجام بازی‌های قابل‌قبول در فصل هفدهم، پیش از شروع فصل هجدهم با نظر امیر قلعه‌نویی به تیم فوتبال سپاهان اصفهان پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نیازمند در اولین فصل حضورش در تیم فوتبال سپاهان اصفهان، از عنصر‌های اصلی سپاهان در لیگ و حذفی بود که در نهایت با تیم سپاهان در لیگ به مقام نایب‌قهرمانی رسید و در جام‌حذفی هم در مرحله نیمه‌نهایی حذف شد.

نیازمند در فصل هجدهم لیگ‌برتر در ۲۹ بازی درون دروازه طلایی‌پوشان ایستاد، ۱۵ پیروزی، ۱۲ تساوی و ۲باخت به‌دست آورد و ۱۵ کلین‌شیت به‌نام خود ثبت کرد، ضمن‌اینکه ۱۹ مرتبه هم دروازه‌اش توسط مهاجمین حریف باز شد.

علاوه‌بر این نیازمند در جام‌حذفی نیز ۴بازی انجام داد که ۳ بازی را پیروز شد و به‌همراه سپاهان در نیمه‌نهایی مقابل پرسپولیس شکست خورد، او ۳ گل دریافت کرد و همچنین موفق به ثبت یک کلین‌شیت هم شد.

پس از یک فصل بسیار موفق برای نیازمند و ثبت واکنش‌های دیدنی و نمایش فردی خوب، در لیگ نوزدهم، نیازمند بیش از پیش به مهره کارآمد سپاهان  تبدیل شد و سپاهان که پس از ۴سال به لیگ قهرمانان آسیا راه‌یافته بود برای حضور در این مسابقات، جنگیدن در مسیر قهرمانی در لیگ‌برتر و جام‌حذفی به وجود چنین دروازه‌بان جوان و آماده‌ای نیازمند بود.

سید پیام نیازمند در لیگ نوزدهم در ۳۰ دیدار که البته نتیجه یک بازی بیرون زمین مشخص شد، با سپاهان به ۱۲ پیروزی و ۱۳ تساوی رسید و ۵ بازی را هم با شکست به پایان رساند. او همچنین ۲۲ گل در لیگ نوزدهم دریافت کرد و با ثبت ۱۷ کلین‌شیت آقای کلین‌شیت ایران شد تا پس از ۸ فصل، آقای کلین‌شیت ایران از سپاهان باشد.

این گلر ۱۹۴ سانتی‌متری در لیگ قهرمانان آسیا در هر ۶ بازی رفت و برگشت درون دروازه طلایی‌پوشان ایستاد که حاصل آن ۲ برد، یک تساوی و سه شکست بود، در ۲ بازی دروازه‌اش را بسته نگه‌داشت و ۸ گل هم دریافت کرد.

نیازمند در جام‌حذفی هم پس از ۲ برد، در مرحله یک‌چهارم نهایی با سپاهان حذف شد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت، او در این سه بازی یک کلین‌شیت ثبت کرد و ۳ مرتبه هم توسط بازیکنان رقیب گل دریافت کرد.

عملکرد فوق‌العاده نیازمند در آخرین فصل حضورش در سپاهان و لیگ ایران نشان از این می‌داد که این گلر اهل پایتخت با پیشنهاد‌های اروپایی مواجه و راهی یکی از لیگ‌های معتبر اروپا شود. لازم به‌ذکر است نیازمند در طول این سه فصل از تیم‌های پرسپولیس و استقلال هم پیشنهاد‌هایی داشت که مانع از رسانه‌ای شدن آن‌ها شد و به هیچ‌کدام از پیشنهاد‌ها پاسخ مثبت نداد.

او در فصل بیستم در تیم متفاوت نویدکیا باز هم طبق روال دو فصل گذشته در تمامی ۳۰ مسابقه مرد شماره یک سپاهان ماند.

دروازه‌بان مورد اعتماد تیم سلطان محرم به آمار ۱۹ پیروزی در فصل رسید، در ۸ دیدار با حریفان مساوی کرد و ۳ باخت یک‌شکل با نتیجه ۳ بر یک هم متحمل شد. البته نیازمند در این فصل ۲۴ گل دریافت کرد که آمار بدتری نسبت به دو فصل قبلش به‌شمار می‌رود، او ۱۴ دیدار را هم بدون گل خورده به پایان رساند.

در جام‌حذفی هم در ۲ دیدار یک‌شانزدهم و یک‌هشتم نهایی به‌همراه تیمش به پیروزی رسید، اما در مرحله یک‌چهارم نهایی در ضربات پنالتی به فولاد باختند و حذف شدند تا به‌مانند دو فصل گذشته از رسیدن به فینال جام‌حذفی باز بمانند. او در این ۳ دیدار تنها یک بار موفق به بسته نگه‌داشتن دروازه تیمش شد و ۲ گل هم از حریفان دریافت کرد.

پیام نیازمند مجموعا در سه فصل حضورش در تیم سپاهان ۱۰۴ بار درون چارچوب سپاهان قرار گرفت، ۸۱ گل دریافت کرد که از این تعداد ۶۵ گل در لیگ، ۸ گل در جام‌حذفی و ۸ گل را در لیگ قهرمانان آسیا خورده است.
پیام خوش قد و قامت در مجموع سه‌سال ۵۱ کلین‌شیت (۵۱ درصد) هم در سپاهان به‌ثبت رساند که ۴۶ کلین‌شیت آن در لیگ، ۳ کلین‌شیت در جام‌حذفی و ۲ کلین‌شیت در لیگ قهرمانان آسیا بود.

سنگربان پرطرفدار هواداران سپاهان در این مدت رکورد‌های بی‌نظیری از خود به‌جا گذاشت و نامش را در ویترین سپاهان جاودانه کرد؛ پیام نیازمند با ۴۶ کلین‌شیت و عبور از رحمان احمدی (۴۴) و آرمناک پطروسیان (۴۲)، رکورددار بیشترین کلین‌شیت در سپاهان در تاریخ لیگ برتر شد.

او با ۹۱ حضور پیاپی در ترکیب‌اصلی سپاهان رکورد ۹۰ بازی پشت‌سر هم رحمتی در ترکیب طلایی‌پوشان را شکست.

نیازمند از دقیقه ۵ دیدار برابر پدیده در لیگ هجدهم تا دقیقه ۴۵ بازی مقابل پارس‌جنوبی در لیگ نوزدهم دروازه‌اش را بسته نگه‌داشت و با عبور از ۸۹۵ دقیقه گل‌نخوردن حسین حسینی با ۹۴۰ دقیقه رکورددار کلین‌شیت در فوتبال ایران (آقایان) شد.

پیام نیازمند یکی از مهره‌های بسیار مهم و تاثیرگذار سپاهان بود که نه‌تن‌ها در این فصل بلکه در سه‌سال حضورش در سپاهان عملکرد فوق‌العاده و واکنش‌های چشمگیری از خود به‌نمایش گذاشت، بازیکنی که در این فصل دیدار‌های بزرگی را برای تیمش درآورد، مرد شماره یک سپاهان حالا دیگر سنگربان این تیم نخواهد بود و از فصل آینده در پورتیموننزه پرتغال توپ می‌زند، یاقوتی که از دستان سپاهان رها شد و از سال آینده می‌تواند ستاره تیمش در پرتغال باشد.

سنگربانی که با قد و قامت ۱۹۴ سانتی‌متری به‌خوبی می‌تواند دروازه هر تیمی را بیمه کند و باتوجه به سن و سالی که دارد می‌شود در سال‌های آینده روی او حساب باز کرد و چارچوب تیم‌ملی ایران را به او سپرد.

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پیام نیازمند لژیونرهای فوتبال ایران باشگاه سپاهان لیگ قهرمانان آسیا گل دریافت لیگ نوزدهم پیام نیازمند کلین شیت جام حذفی تیم فوتبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۲۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار با مدیر کل و اعضای شورای معاونان بنیاد شهید امور ایثارگران قم با بیان اینکه خانواده معظم شهدا در ادامه راه شهدا سنگربان انقلاب اسلامی هستند، صیانت از این عزیزان صیانت از خون شهداست گفت: دشمن برای همه آحاد جامعه در بعد فرهنگی به ویژه برای نسل ایثارگر برنامه دارد، وقتی دشمن نتوانست رزمندگان را از حضور در جبهه‌های حق باز دارد، امروز به دنبال این است تا نسل ایثارگر را از مسیر شهدا دور سازد.

وی افزود: در فضای غبار آلود امواج هجمه‌های دشمن باید از این الگو‌های عزت و پایداری مراقبت کرد، خانواده‌های معظم شهدا مایه عزت جامعه اسلامی هستند، کلام این عزیزان نافذ و اثرگذار است.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه جنگ امروز هویت ملی، مذهبی و فکر‌ها را نشانه گرفته است گفت: باید هیاتی باشد تا آگاه سازی و اطلاع رسانی را در جبهه فرهنگی در بین نسل امروز پیگیری نماید و توطئه‌های دشمنان را نمایان سازد.

وی افزود: از دیگر اقدامات بنیاد تکریم و احترام به خانواده معظم شهدا در کنار خدمت رسانی است. با توجه به اینکه این خانواده‌ها از عزت نفس بالا و مناعت طبع برخوردارند از طریق دیدار با این عزیزان و ارتباطات غیر رسمی مسائل بازماندگان شهدا مورد پیگیری قرار گیرد.

مدیر کل بنیاد شهید امور ایثارگران استان قم نیز در این دیدار گفت: بنیاد شهید دو رسالت مهم خدمت رسانی همراه با تکریم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را عهده‌دار است، دیدار از خانواده معظم شهدا، ملاقات با این عزیزان با حضور مدیرکل معاونان و مدیران بنیاد، اجرای برنامه‌های اردویی و ورزشی که سال گذشته ۶ هزار اعزام بوده، برگزاری ۱۱۰۰ یادواره شهدا تنها در مدارس استان، پیگیری حل مشکلات مسکن ایثارگران تا شهریور ماه، احراز جانبازی بیش از ۱۰۰۰ نفر از ایثارگران، به روز رسانی کمیسیون پزشکی، بخشی از خدمات بنیاد به این عزیزان بوده است.

حسن هنرمند افزود این عزیزان با قطع تعلقات از دنیا راه شهادت را برگزیدند و اگرچه امروز به ظاهر در بین ما نیستند، اما زنده جاویدان هستند.

وی تاکید کرد: هرگونه خدمتی به بازماندگان شهدا با مقام صبر، ایثار و پایداری این عزیزان قابل مقایسه نیست.

دیگر خبرها

  • رفیعی چهار بازی‌ کلین‌شیت، یک بازی چهار گل خورده!
  • بازگشت نیازمند پس از غیبت در ۲+۵ مسابقه
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل رو اثبات کرد
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز
  • میکله دی گریگوریو دروازه‌بان جدید یوونتوس؟
  • واکنش خیره‌کننده گلر تیم ملی در تایلند (عکس)
  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه