Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاوه صباغ‌زاده کارگردان «رمانتیسم عماد و طوبا» در گفتگو با خبرنگار مهر درباره شرایط اکران گفت: با توجه به اینکه خیلی از فیلم‌ها بیشتر از یک سال است که در نوبت هستند به نظرم باید حداقل چهار پنج برابر بودجه صرف شده خود بفروشند تا فقط هزینه ساخت آن‌ها حاصل شود. ضمن اینکه فکر می‌کنم اکثر فیلم‌هایی که در نوبت هستند در زمان اکران به لحاظ تجاری شکست می‌خورند چون طولانی مدت در نوبت اکران بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همین رو باید سه چهار برابر رقم صرف شده برای ساخت را دربیاورند که بعید می‌دانم این اتفاق رخ دهد. حتی اگر مردم هم استقبال کنند به لحاظ اینکه تعداد زیادی از فیلم‌ها در نوبت هستند وزارت ارشاد باید تایم مشخصی برای همه فیلم‌ها در نظر بگیرد که نوبت به همه فیلم‌ها برسد.

وی درباره اکران «رمانتیسم عماد و طوبا» بیان کرد: برنامه ما این بود که «رمانتیسم عماد و طوبا» را بعد از ماه محرم را اکران کنیم حتی قبل‌تر در نظر داشتیم فیلم را در عید نوروز به نمایش بگذاریم اما مدام برنامه ما به عقب افتاد. همین حالا هم که علاقه مند به نمایش «رمانتیسم عماد و طوبا» بعد از ماه محرم هستیم امکان دارد این موضوع به واسطه پیک پنجم و ششم باز به تعویق بیفتد چون واقعاً شرایط قابل پیش‌بینی نیست. با این حال امیدوارم بتوانیم امسال فیلم را به نمایش بگذاریم. با این حال می‌دانم که «رمانتیسم عماد و طوبا» را به شکل مجازی اکران نمی‌کنیم.

صباغ زاده مطرح کرد: هفته گذشته درخواست پروانه ساخت برای «زیبای خفته» دادم و منتظرم ببینم چه اتفاقی رخ می‌دهد چون ما کمی دیر جنبیدیم و دولت امروز تغییر کرد. به نظرم تا دوستان جدید بیایند و مشغول به کار شوند کمی طول می‌کشد.

این کارگردان در پایان گفت: «زیبای خفته» مثل ۲ فیلم قبلی من فانتزی نیست بلکه یک درام عاشقانه است.

کد خبر 5272009 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: کاوه صباغ زاده فیلم رمانتیسم عماد و طوبا فیلم سینمایی تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی فیلم کوتاه ویروس کرونا شبکه پنج سیما برنامه تلویزیونی حضور هنر ایران در جهان سریال ایرانی بازیگر سینما موسیقی تلفیقی جلال ستاری شبکه مستند سیما هنر نگارگری رمانتیسم عماد و طوبا فیلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۲۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزدا آر ایکس7؛ زیبای ژاپنی (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • (تصاویر) مزدا آر ایکس ۷؛ زیبای ژاپنی
  • مزدا آر ایکس7؛ زیبای ژاپنی (عکس)
  • داوطلبان کنکور مردادماه منتظر نتایج باشند
  • نوبت اول کنکور۱۴۰۳ به ایستگاه پایانی رسید / داوطلبان مرداد منتظر نتایج باشند
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • نوبت اول کنکور به ایستگاه پایانی رسید/ داوطلبان مردادماه منتظر نتایج باشند
  • از کابوس سقوط تا صعود به یک چهارم جام حذفی/ تیم محترم «محرم»
  • سخنرانی ترومن پس از بمباران هیروشیما / عماد مغنیه که بود و چگونه ترور شد؟ / تراژدی منابع مشترک چیست؟ / لذت رانندگی با شورلت‌های کلاسیک
  • عنایتی با پیکان جوانان مقابل تیم محرم
  • شاگردان محرم آماده برای جدال با پیکان