Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیوکاسل به شدت خواهان جذب جو ویلوک است.

جو ویلوک، هافبک هجومی انگلیسی و 21 ساله آرسنال که در نیم فصل دوم فصل گذشته به صورت قرضی در نیوکاسل بازی می کرد، ممکن است به این تیم برگردد.

به گزارش طرفداری و به نقل از تلگراف، نیوکاسل با وجود بودجه کم نقل و انتقالات خود در این تابستان، آماده است تا 22 میلیون پوند، رقم درخواستی آرسنال برای فروش جو ویلوک را پرداخت کند و این بازیکن را به خدمت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دو باشگاه آماده مذاکره برای این انتقال هستند اما نظر خود بازیکن نیز اهمیت دارد.

 

اخبار داغ 

این زن با لباس خاص بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس جواد زرینچه در طرفداری: افتخار می کنم عروسی ام را هم در خانه تیمسار خسروانی گرفتم سعید معروف راهی آمریکا شد قرعه کشی اوزان ۵۷ و ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد برگزار شد/ یزدانی و‌ تیلور شاید در فینال له پاریسین مدعی شد؛ قرارداد ام باپه با پاریس قطعا تمدید نخواهد شد ژرژ مندس و ادامه تماس ها با پاری سن ژرمن در مورد پیوستن رونالدو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جو ویلوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۲۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان واکسیناسیون طیور لرستان علیه بیماری نیوکاسل

مصطفی زبردست  در گفتگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: دهمین مرحله از واکسیناسیون رایگان طیور بومی علیه بیماری نیوکاسل در لرستان به پایان رسید.

وی افزود: باتوجه‌به نقش و جایگاه طیور بومی در اقتصاد خانوار روستایی و عشایری و در راستای حفظ ذخایر ژنتیکی و همچنین کاهش ویروس وحشی در گردش، دهمین مرحله از واکسیناسیون رایگان طیور بومی علیه بیماری نیوکاسل در استان با واکسیناسیون دو میلیون و ۴۰۱ هزار و ۳۶۸ قطعه طیور به پایان رسید.

مدیرکل دامپزشکی لرستان، تصریح کرد واکسیناسیون طیور بومی استان علیه بیماری نیوکاسل از ۲۰ بهمن سال گذشته شروع شده بود در انتهای فروردین‌ماه ۱۴۰۳ به پایان رسید.

زبردست، اضافه کرد در اجرای این عملیات از پتانسیل نیرو‌های بسیج مهندسین جامعه کشاورزی روستاها، دهیاران و همکاران سازمان جهاد کشاورزی جهت ایمن‌سازی طیور بومی استفاده شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • سون هیونگ مین: مقابل آرسنال همان تاتنهام خواهیم شد
  • ورود PSG: رقابت با آرسنال و سیتی برای ستاره برزیلی
  • هافبک نیوکاسل در مسیر تبدیل شدن به راننده کامیون / عکس
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر
  • پایان واکسیناسیون طیور لرستان علیه بیماری نیوکاسل
  • 19 سال پیش در چنین روزی؛ سوپرگل وین رونی به نیوکاسل (2005/4/24) / فیلم
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • حکم قرض به شرط پرداخت مبلغ اضافه