Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@10:13:23 GMT

محمد هادی ساروی به مدال برنز دست یافت + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۲۷۱۵

محمد هادی ساروی به مدال برنز دست یافت + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های  رده بندی و فینال اوزان ۷۷ و ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی بازی‌های المپیک در توکیو آغاز شد که مدعیان برای کسب مدال به مصاف هم رفتند.

بر همین اساس در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی در دیدار رده بندی مقابل آروی ساوولاینن از فنلاند در یک کشتی زیبا با نتیجه ۹ بر ۲ به پیروزی رسید و به مدال برنز دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است ساروی در دور اول آدم بودجملین از الجزایر را با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب کرد و در یک چهارم نهایی مقابل کریل میلوف از بلغارستان با نتیحه ۶ بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف آرتور الکسانیان قهرمان جهان و المپیک از ارمنستان رفت و با نتیجه ۴ بر ۱ مغلوب شد تا از رسیدن به فینال محروم شود. 

بیشتر بخوانید

گرایی نخستین فینالیست کشتی ایران کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: المپیک توکیو المپیک ۲۰۲۰ فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۲۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی فرنگی در چه اوزانی در المپیک شانس مدال دارد؟

مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان درباره وضعیت ورزشکاران و پیش‌بینی خود از مدال المپیک صحبت کرد.

به گزارش مشرق، فرزاد ایمانعلی زاده مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان درباره ارزیابی خود از جام تختی، عنوان کرد: تقریبا ۱۶-۱۷ نفر از کشتی‌گیران اصلی ما بیرون هستند و آینده سازان در اینجا کشتی می‌گیرند. ملاک اصلی جام تختی انتخاب تیم امید است.

وی درباره اینکه ملی‌پوشان اصلی نیستند خلائی احساس نمی‌شود، افزود: قطعا همین طور است. در یکی دو وزن ضعیف‌تر از نفرات اصلی هستیم. اسم نمی‌برم اما نفر سوم که در اینجا اول می‌شود با نفر اول ما اختلاف فاحش دارد. باید کار کرد، از جوانان در تیم بزرگسالان استفاده کرد تا روندمان بهتر شود.

مربی کشتی فرنگی درباره اینکه در اوزان ۶۰ و ۶۷ هنوز تکلیف مشخص نیست، خاطرنشان کرد: ما در این اوزان سهمیه را گرفته‌ایم. ده‌بزرگی توانست خودش را ثابت کند و اگر درآسیا طلا می‌گرفت قطعا ملی‌پوش ما در المپیک بود. به او یک فرصت دیگر داده می‌شود و قرار است با مهدی محسن نژاد به مجارستان برود. هر کدام عملکرد بهتری داشته باشند با ارزیابی کادر فنی به المپیک می‌روند.

ایمانعلی‌زاده درباره اینکه انتظار می‌رفت کشورهای بیشتری در جام تختی شرکت کنند، یادآور شد: اینجا چند سالی است به دلایل خاص کشورهای خارجی کمتر می‌آیند. ارمنستان هم تیم خوبی است و ما فکر نمی‌کردیم اینقدر خوب باشند. کشتی‌گیران جوان داخلی هم خوب است و مسابقات سطح معقولی دارد.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تکلیف وزن ۶۷ کیلوگرم و رقابت گرایی با سعید اسماعیلی، تصریح کرد: گرایی قهرمان جهان و المپیک بوده و برایمان قابل احترام است از طرفی استعداد ناب در کشتی آمده به نام اسماعیلی که در جام وهبی امره خوب ظاهر شد. در آسیایی اول شد و طبق چرخه باید رو در رو یا یک تورنمنت رقابت کند. صلاحدید کادر فنی این بود که مجارستان بروند.

این مربی فرنگی درباره اینکه ۹۰ روز به المپیک مانده و ما در دوره قبل یک طلا داشتیم، این دوره لوپز قرار است بیاید، شرایط را چطور می‌بینید، گفت: برای دومین بار در طول تاریخ کشتی فرنگی است که ما با سهمیه کامل به المپیک می‌رویم و این افتخار بزرگی است. هدف کادر فنی این بود که محقق شد. ۴ سال پیش به خاطر شرایط کرونا سطح مسابقات پایین‌تر بود. امسال کار قطعا سخت تر است. همان طور که در جهانی ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ دیدید سطح مسابقات بالاتر بود. کار ما سخت است اما ما تیم جوان و در عین حال با انگیزه داریم که تلاش می‌کنیم بهترین اتفاق رخ دهد.

در المپیک لندن ۳ طلا گرفتیم و باید تلاش کنیم در این دوره مدال‌های زیبا بگیریم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه خودتان در جه وزنی انتظار طلا دارید، اظهارداشت: روی کاغذ ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم شانس طلا داریم. دوره قبل در ۶۷ کیلوگرم طلا گرفتیم اما این دوره شانس مدال داریم. در المپیک اتفاقات خاص می‌افتد به این صورت که وقتی از یک وزن انتطار طلا داریم مدال نمی‌گیریم و از وزنی که انتظار نداریم مدال می‌گیریم مانند المپیک ۲۰۱۶ که عبدولی مدال گرفت. قابل پیش‌بینی نیست اما امیدوارم روز خوبی باشد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • کشتی فرنگی در چه اوزانی در المپیک شانس مدال دارد؟
  • کشتی فرنگی جام تختی| نتایج فینال ۵ وزن نخست اعلام شد
  • قهرمانی دانیال سهرابی در کشتی فرنگی جام ‌تختی/ شکست سنگین بداغی مقابل سعادتی‌فر
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • بیرانوند از صعود به فینال مسابقات تراپ قطر باز ماند