Web Analytics Made Easy - Statcounter

      به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین، محمدرضا بازوی بیدستانی با اشاره به اهمیت قابل توجه راهبردهای شرکت های سرمایه گذاری تامین اجتماعی و سیتا گفت: سیمان شاهرود موفق شد در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 158 درصد در شاخص سود خالص رشد داشته باشد.
وی با اینکه کشور سخت ترین سال های اقتصادی را سپری می کند و مشکلات موجود تاثیر قابل توجهی بر روند فعالیت و سوددهی شرکت ها دارد، توضیح داد: با این حال شرکت سیمان شاهرود موفق شد به سود خالص  55 میلیارد تومانی در سه ماهه نخست سال جاری دست یابد که این رقم حاکی از رشد 158 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند که اگر فشارهای اقتصادی و تحریم ها و شرایط کرونائی وجود نداشت سیمان شاهرود می توانست به عملکرد بهتری دست یابد.
مدیرعامل شرکت سیمان شاهرود با اشاره به اهمیت بحث های فنی در هلدینگ به فعالیت سه ماهه گذشته پرداخت و در این زمینه توضیح داد: کاهش انرژی الکتریکی مصرفی برای یک تن سیمان در سه ماهه اول 1400 و کسب کمترین میزان در گروه، افزایش راندمان تولید در آسیای سیمان و کسب بالاترین میزان در گروه در سه ماهه اول 1400 و کمترین افزایش در هزینه مواد اولیه در سیمان فله در سه ماهه اول 1400 نسبت به مدت مشابه 1399 به میزان 16 درصد با لحاظ و رعایت کامل دستورالعمل های زیست محیطی و آلایندگی سه فعالیت مهم فنی سیمان شاهرود در سه ماه نخست سال جاری است.    
بازوی بیدستانی با اشاره به دریافت لوح صنعت سبز در استان سمنان و نیز کارفرمای نمونه تامین اجتماعی ، ادامه داد: راه اندازی و استفاده از مسیر ریلی جهت صادرات از مرز امیرآباد به روسیه و افزایش مقدار صادرات از 40.798 تن در سه ماهه اول سال 99 به مقدار 85.778 تن  در سه ماهه سال 1400 علیرغم شرایط کرونائی و مشکلات برگشت ارزبه داخل کشور و رفع تعهد 108 درصدی صادرات در راستای کمک به مشکلات ارزی کشور از دیگر دستاوردهای شرکت است.
بازوی بیدستانی در ادامه به عرضه سیمان در بورس کالا از اواخر خرداد ماه سال جاری پرداخت و گفت: در حال حاضر تنها هلدینگ «سیمان تامین» از مجموعه شستا کل محصول خود را صد درصد در بورس کالا عرضه می کند و دیگر هلدینگ ها در حال ورود 100 درصد تولید خود به بورس کالا هستند. براین اساس، امیدواریم به زودی تمام شرکت های سیمانی کشور کل محصول خود را در بورس کالا عرضه کنند و این مسیر ادامه یافته و موجب افزایش شفافیت و کاهش واسطه گری و دلالی و حفظ منافع تولیدکننده و مصرف کننده شود
 
 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: هلدینگ سیمانی شستا سرمایه گذاری سیمان تامین سیمان شاهرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۳۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان جابجا شد

به گزارش خبرآنلاین، عباس شرفی روز یکشنبه با بیان اینکه حجم بار جابه‌جا شده در سال ۱۴۰۲ و در مقایسه با سال ۱۴۰۱ افزون برهفت درصد افزایش داشته است، افزود: متناسب با این افزایش شاهد افزایش ۶ درصدی صدور بارنامه طی این مدت هستیم

وی بیان کرد: عمده کالاهای جابجا شده در این بازه زمانی شامل انواع بنزین، نفت گاز، محمولات معدنی، سیمان، شمش آهن، کیسه مواد، قطعات یدکی و کالاهای اساسی بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگن همچنین با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان سخت‌کوش و فعالان حوزه حمل و نقل اظهار کرد: ۲۳۱ شرکت حمل و نقل کالا در استان هرمزگان مشغول به فعالیت هستند که تقاضا داریم رانندگان قبل از اقدام به بارگیری و حین سفر قوانین و مقررات مربوط به این حوزه را با دقت رعایت کنند تا مشکلی متوجه آنان نشود.

شرفی یادآور شد: رانندگان بخش حمل و نقل کالا و یا سایر کاربران جاده‌ای در صورت داشتن هرگونه شکایت، انتقاد و یا پیشنهاد می‌توانند با تلفن ۱۴۱ تماس بگیرند و یا با مراجعه به سایت www.۱۴۱.ir نسبت به ثبت شکایت و یا انتقاد و پیشنهاد خود اقدام کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903056

دیگر خبرها

  • رشد ۲۳ درصدی درآمد کچاد در فروردین ۱۴۰۳
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • شرایط خرید کامیونت فورس در بورس کالا ابلاغ شد
  • ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان جابجا شد
  • حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان
  • افزایش ۴۲۶ واحدی شاخص کل بورس
  • افزایش چشمگیر شمار اخراج‌های پناهندگان از آلمان
  • افزایش چشمگیر شمار اخراج های پناهندگان از آلمان
  • تولیدکنندگان آلومینیوم مواد اولیه را به قیمت دلار ۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند
  • کاهش فروش آیفون در چین همزمان با شدیدترین افت درآمد سالانه اپل