Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش، گفت: دشمن با ابزار رسانه‌ای، جنگ فرهنگی تمام عیاری علیه خانواده‌ها به راه انداخته و از هر فرصتی برای آسیب و هجمه به بنیان خانواده استفاده می‌کند.

به گزارش برنا، از روابط عمومی نهاجا، سرتیپ خلبان مهدی هادیان در همایش امر به معروف و نهی از منکر نهاجا با بیان اینکه ما در حوزه جنگ نرم و حوزه عفاف و حجاب شرایط خاص و ویژه ای داریم، گفت: همواره توجه به امر به معروف و نهی از منکر مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بوده است بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش،  افزود: آنچه که مسلم است ارتش ما ارتش معنویت محور است و این کار و مسوولیت ما را در حوزه مباحث معنویت و عفاف وحجاب دوچندان کرده است.

سرتیپ هادیان با بیان اینکه امر به معروف نهی از منکر یک معنای عام دارد ادامه داد: عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر در کوی‌های سازمانی ما به عنوان یکی از مولفه‌هایی است که میزان معنویت خانواده های ما مورد سنجش قرار می دهد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن با ابزار رسانه ای، جنگ فرهنگی تمام عیاری علیه خانواده‌های ما به راه انداخته  و از فرصتی استفاده می کند که به بنیان خانواده لطمه و هجمه وارد کند.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم تصریح کرد: دشمن تمام نیروها و امکانات خود را به کار گرفته تا دستاوردی در حوزه جنگ نرم علیه خانواده‌ها داشته باشد ولی به یاری خداوند متعال و ماه محرم و صفر همه برنامه‌های فرهنگی که دشمن روی آن برنامه ریزی کرده  در این ایام به ویژه ماه محرم نقش بر آب میشود.

 سرتیپ هادیان با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر مختص به سازمان و یا نهاد خاصی نیست، افزود: این کار یک وظیفه همگانی است و هر کس در هر مسوولیت و پستی باید به وظیفه ذاتی خود عمل کند دارد و در این راستا نگاه ما باید در عرصه جنگ نرم معنوی باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روابط عمومی امر به معروف جنگ حجاب امر به معروف و نهی از منکر مقام معظم رهبری خانواده رسانه محرم امر به معروف نهی از منکر امر به معروف و نهی از منکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۳۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید عمومی مردم، مدیران و کارشناسان همراه با خانواده از رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان

جمعه چهاردهم اردیبهشت ۱۴۰۳ در آخرین روز از برگزاری رویداد ملی حمل‌و گنقل دانش‌بنیان بازدید عمومی مردم، مدیران و کارشناسان همراه با خانواده از این رویداد ملی و نمایشگاه حمل و نقل دانش‌بنیان در محل دانشگاه صنعتی اصفهان انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دومین رویداد ملی و نمایشگاه حمل و نقل دانش بنیان که از ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ آغاز شده بود، فردا ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ پایان می‌یابد.

همزمان با آخرین روز از برگزاری این رویداد مهم مردم، مدیران و کارشناسان می‌توانند به همراه با خانواده از این رویداد ملی و نمایشگاه حمل و نقل دانش بنیان بازدید نمایند.

به دنبال این موضوع شهروندان، مدیران و مسئولان می‌توانند با تجهیزات حمل و نقل هوشمند، وسایل نقلیه برقی و ایستگاه‌های شارژ آشنا شوند، همچنین می‌توانند سوار شدن بر وسایل حمل و نقل پاک، اسکوتر برقی، دوچرخه برقی، موتورسیکلت برقی، تاکسی برقی و اتوبوس برقی را تجربه کنند..

ساعت بازدید از این نمایشگاه ۹ الی ۱۲ و مکان: آن دانشگاه صنعتی اصفهان، سالن شماره ۲ تربیت بدنی است.

کد خبر 750223

دیگر خبرها

  • انتقادات عجیب روحانی معروف از سبک زندگی مردم | همه‌تان باید کار کنید | حق ندارید همه چیز را گردن دولت بیاندازید!
  • رسانه عبری: جنگ غزه شمار بیوه‌های ارتش را افزایش داد
  • مطابق با سیره امام صادق(ع) نهی از منکر باید همراه با محبت باشد
  • حمله هوایی دشمن صهیونیستی به حومه دمشق
  • زبان طنز نیشدار است
  • گسترش بصیرت، بهترین ابزار مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان است
  • بازدید عمومی مردم، مدیران و کارشناسان همراه با خانواده از رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان
  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • باید فضای رسانه را به سمت بهره‌وری سوق داد
  • نقش اصحاب رسانه در تبیین حفظ زیست عفیفانه و جایگاه متعالی زن، مادر و خانواده حائز اهمیت است