Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال استقلال، گفت: من هم به شدت نگران داوری فردا(چهارشنبه) هستم؛ امیدوارم صحنه پنالتی بازی گل‌گهر با نساجی دیگر تکرار نشود و منظور آقای قلعه‌نویی هم حتما همین بوده است.

به گزارش مشرق، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از بازی مقابل گل‌گهر سیرجان در نیمه‌نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی فردا برای هر ۲ تیم بسیار حساس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر جهت نیمه‌نهایی جام حذفی است و با ۲ پیروزی یک تیم به جام می رسد. در این چند روز با بازیکنانم صحبت کردم و از لحاظ روحی و روانی آنها را آماده کرده‌ام. امیدوارم به برتری برسیم و راهی فینال شویم.

وی در ادامه راجع به سه پیروزی‌اش مقابل امیر قلعه‌نویی افزود: فکر می‌کنم ۲ بار برای فصل پیش بود و یک بار توانستیم گل‌گهر را در این فصل شکست دهیم. در هر سه بازی تیم برتر بودیم. فکر می‌کنم یک نوع عشق و صداقت مربیگری در این سه بازی بود تا توانستیم به برتری برسیم.

سرمربی استقلال همچنین درباره صحبت‌های امیر قلعه‌نویی که نگران داوری بازی فردا بوده و خواسته همه چیز تاکتیکی مشخص شود خاطرنشان کرد: مطمئنید آقای قلعه‌نویی این حرف را زده‌اند؟ ما آنالیز کردیم. پنالتی بازی سایپا، الومینیوم و نساجی برای این تیم گرفته شده است. دقیقا دغدغه ما هم همین است. نمی خواستم صحبت کنم اما من هم به شدت نگران داوری فردا هستم. امیدوارم صحنه پنالتی بازی گل‌گهر با نساجی دیگر تکرار نشود و منظور قلعه‌نویی هم حتما همین بوده است.

مجیدی در پاسخ به این سوال که قولی بابت قهرمانی خواهد داد یا خیر گفت: قولی که می‌دهم این است که من و بازیکنانم همه تلاش خود را خواهیم کرد. فکر می‌کنم تیم ما شایسته بوده است. در این ۱۰ هفته خیلی فوق‌االعاده بودیم و شرایط تمرینی خوبی هم داشتیم. فکر می‌کنم مستحق رسیدن به قهرمانی هستیم.

وی درباره وضعیت شیخ دیاباته تصریح کرد: در مورد شیخ دیاباته هنوز تصمیمی نگرفتیم چون با ما قرارداد دارد. در مصاحبه قبلی هم گفتم تنها خواهشم این است که این تیم حفظ شود. مطمئنم اگر این تیم حفظ شود استقلال مدعی اصلی قهرمانی برای فصل بعد خواهد بود.

سرمربی استقلال درباره جدایی احتمالی مهدی قایدی بیان داشت: هنوز تصمیمی درباره قایدی نگرفتیم. به مدیریت گفتیم اگر بتوانیم جایگزینی خوب برای مهدی پیدا کنیم اجازه می‌دهیم که برود در این غیر این صورت اجازه نخواهیم داد.

وی درباره اینکه شنیده می‌شود فراز کمالوند قرار است به او در حین بازی با گل‌گهر از طریق اپل‌واچ مشاوره دهد خاطرنشان کرد: وقتی از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا برگشتیم با کمالوند خداحافظی کردیم و به جز بازی با سایپا ایشان را ندیدم. نمی‌دانم این صحبتها از کجا در می‌آید ولی هیچ صحبت و تماسی با او نداشتم.

مجیدی در پایان در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند بازی با گل‌گهر در ۹۰ دقیقه تمام شود یا به وقت اضافه و ضربات پنالتی کشیده شود گفت: فکر می‌کنم بازی در ۹۰ دقیقه به اتمام برسد.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو شیخ دیاباته استقلال مهدی قایدی فرهاد مجیدی جام حذفی گل گهر سیرجان داوری نگران داوری فکر می کنم قلعه نویی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۴۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه" حمید مطهری، سرمربی سابق نساجی، که در  یک سال گذشته عضوی از کادر فنی تیم ملی بود و در کنار امیر قلعه نویی جام ملت های آسیا را تجربه کرد از این پس عضوی از کادر فنی تیم تراکتور خواهد بود.

با جدایی مطهری از کادر فنی تیم ملی حالا قلعه‌نویی و فدراسیون فوتبال باید دنبال یک مربی جدید برای پر کردن جای مطهری باشند هر چند هنوز بحثی در این باره مطرح نشده و گزینه‌ای هم موجود نیست که مذاکرات در این زمینه آغاز شود.

نکته جالب اینجاست که بعد از جام ملت‌های آسیا شایعاتی درباره تغییرات کادر فنی تیم ملی و دستیاران قلعه‌نویی شنیده می‌شد و حتی شایعه شد مطهری از این کادر جدا می‌شود تا مربی دیگری جانشین او شود، اما چنین اتفاقی رخ نداد و در نهایت مطهری با پیشنهاد تراکتور به این تیم پیوست تا حالا قلعه‌نویی دنبال یک دستیار جدید در حد و اندازه مطهری باشد.

در حال حاضر غیر از آنتونیو مانیکونه ایتالیایی، مربیانی مثل سعید الهویی، آندرانیک تیموریان و رحمان رضایی به عنوان دستیار کنار قلعه‌نویی حضور دارند و علی اصغر قربانعلی‌پور نیز مربی بدنساز تیم ملی است.

باید دید قلعه‌نویی و مدیران ارشد فدراسیون فوتبال برای جانشینی مطهری سراغ یک مربی ایرانی دیگر خواهند رفت یا بحث گزینه خارجی هم مطرح خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد
  • تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • من استرس رفتن علی دایی را داشتم | زوج من و مهدوی کیا نادیده گرفته شد
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی!
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی و کی‌روش!