Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@21:53:09 GMT

رحمانی‌فضلی از رهبر مظم انقلاب تشکر کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۴۳۱۵

رحمانی‌فضلی از رهبر مظم انقلاب تشکر کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور در نامه‌ای خطاب به مقام معظم رهبری، مراتب تقدیر و تشکر خود و همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات به ویژه مدیران و کارکنان زحمتکش مجموعه صف و ستاد وزارت کشور را از حمایت‌ها، پشتیبانی‌ها و توصیه‌های مشفقانه و پدرانه ایشان ابراز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن کامل رحمانی‌فضلی به شرح زیر است:

باسمه تعالی

محضر مبارک مقام معظم رهبری؛ حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی)

با سلام و تحیات

انجام شایسته وظایف و تکالیف در خدمت به هموطنان در نظام جمهوری اسلامی ایران از توفیقات الهی است که شامل حال خدمتگزاران بخش‌های مختلف است. مجموعه خادمان ملت در وزارت کشور اعم از ستاد و صف؛ از استانداری‌ها تا دهیاری‌ها در طول هشت سال گذشته تمام سعی و تلاش خود را به کار بردند تا همه داشته‌ها و ظرفیت‌های خود را در طبق اخلاص نهاده و شبانه‌روز در راستای تأمین جامع ثبات و امنیت داخلی و اجرای سیاست‌های کشور، مبتنی بر اصول مترقی انقلاب اسلامی و ایجاد آرامش اجتماعی اهتمام ویژه داشته باشند.

در این میان، یکی از مهم‌ترین تکالیف وزارت کشور برگزاری بی‌طرفانه انتخابات در شرایط ایمن، قانونمند و سالم بوده است که بر اساس رهنمودهای داهیانه رهبری فرزانه انقلاب اسلامی، دو دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا و یک دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و چند انتخابات میاندوره‌ای با رعایت حق‌الناس با امنیت کامل، قانونی و سالم برگزار شده و بحمدا… از این جهت موجبات رضایت معظم‌له و مردم شریف کشورمان را فراهم ساخته است.

اکنون که با تنفیذ حکم ریاست‌جمهوری سیزدهم، کار انتخابات به سر منزل نهایی رسید، اینجانب مراتب تقدیر و تشکر خود و همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات به ویژه مدیران و کارکنان زحمتکش مجموعه صف و ستاد وزارت کشور را از حمایت‌ها، پشتیبانی‌ها و توصیه‌های مشفقانه و پدرانه حضرتعالی ابراز داشته و خداوند منان را سپاسگزارم که این توفیق در این مدت همواره شامل حال وزارت کشور بوده است و امیدوارم همچنان دعای خیر رهبری گرانقدر، در تداوم خدمت به مردم شامل همه خدمتگزاران باشد.

عبدالرضا رحمانی‌فضلی

وزیر کشور

کد خبر 5272177

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری مجلس شورای اسلامی عبدالرضا رحمانی فضلی آیت الله خامنه ای جمهوری اسلامی ایران انتخابات 1400 سیدابراهیم رئیسی برجام مجلس شورای اسلامی اسحاق جهانگیری دولت سیزدهم ایالات متحده امریکا حسن روحانی هیئت دولت مقام معظم رهبری دولت دوازدهم جمهوری اسلامی ایران آیت الله خامنه ای محمد جواد ظریف وزارت دفاع رحمانی فضلی وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۴۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب

انتشارات انقلاب اسلامی با ۲۰۷ عنوان کتاب شامل ۴۰ اثر جدید و ۷۴ اثر تجدید چاپ در سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران حضور دارد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدّ ظلّه‌العالی) با 207 عنوان کتاب در سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارد که از این تعداد، 40 عنوان از کتاب‌هایی است که در طول سال منتشر شده و 14 عنوان برای نخستین‌بار در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. 

«گنجینه بی‌پایان»، مجلد جدیدی از مجموعه شرح نهج‌البلاغه رهبر معظم انقلاب است که در کنار شرح، بیانات معظم‌له درباره نهج‌البلاغه نیز در این اثر گردآوری شده است. این کتاب، در کنار سه جلد دیگر شامل «راه روشن مدیران» بیانات رهبر معظم انقلاب در شرح بخش‌هایی از نهج‌البلاغه در دیدارها با هیأت دولت، «نبوت‌ها» و «منشور حکومت علوی» عرضه خواهد شد. 

«حدیث زندگی» از دیگر مجلداتی است که انتشارات انقلاب اسلامی در دست انتشار دارد. این مجموعه که قرار است در نهایت در هفت جلد تکمیل شود، ارائه دهنده تمام احادیثی است که رهبر انقلاب در ابتدای درس خارج فقه تشریح کرده‌اند. در نمایشگاه کتاب امسال قرار است سه جلد شامل «نوادر»، «مکارم‌الاخلاق» و «امالی شیخ صدوق» از این مجموعه در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد. 

«درآمدی بر علوم اسلامی انسانی»، «درآمدی بر نظریه تعلیم و تربیت»، «بازسازی انقلابی در ساختار فرهنگی» و «روایت تولید» شامل نظریه‌های اقتصادی ائمه اطهار(ع) در بیانات رهبر انقلاب از دیگر آثاری است که از این نشر برای نخستین‌بار عرضه می‌شود. «روایت اول شخص از شخص اول»؛ به قلم مهدی قزلی از دیگر آثار تازه‌منتشر شده این نشر است. قزلی در این کتاب مشاهدات خود از موقعیت‌های مختلفی را روایت کرده است که در محضر رهبر معظم انقلاب حضور داشته است.

شاهکار رهبر انقلاب در تفسیر قرآن

انتشارات انقلاب اسلامی امسال رمانی نیز برای گروه سنی نوجوان عرضه خواهد کرد. «خاکسپاری دوم بانوی مرگ» به قلم نیما اکبرخانی تلاش دارد روایتی باشد از پیشرفت موشکی ایران. 

سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران از روز 19 تا سی‌ام اردیبهشت‌ماه در مصلی امام خمینی(ره) میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی خواهد بود. 

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • کتاب‌های تازه رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب
  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری/ شهید زاهدی چه هدیه‌ای تقدیم رهبر انقلاب کرد؟
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره یک طرح
  • عضو خبرگان رهبری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • معلمان الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند
  • عکس/پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی