Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه و رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال معتقد است با اجرای طرح سامانه استعدادیابی، بانک اطلاعاتی بسیار قوی از استعدادها و بازیکنان پایه برای همیشه خواهیم داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزارش تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، وبینار مشترک کمیته جوانان فدراسیون با رؤسای کمیته‌های جوانان هیئت‌های فوتبال و استعدادیاب‌ها امروز برگزار شد و میرشاد ماجدی در این باره اظهار داشت: برای اولین بار سامانه استعدادیابی فدراسیون فوتبال را با دستور مستقیم شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون و همکاری دپارتمان فناوری و اطلاعات راه‌اندازی و بارگذاری کردیم و بازیکنان 14 تا 19 سال بعد از ثبت اطلاعات شخصی خود در سامانه تعریف شده از سوی استعدادیاب‌های فدراسیون فوتبال در چهار منطقه کشور مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته جوانان افزود: در وبینار مشترکی که امروز با رؤسای کمیته جوانان هیئت‌های فوتبال استان‌ها داشتیم توضیحات و موارد لازم را به آنها آموزش دادیم. همچنین 220 استعدادیاب در این وبینار شرکت کردند و درباره برگه‌های استعدادیابی، نمایش نحوه انتخاب و شناخت بازیکنان آموزش‌های لازم را دیدند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون با اشاره به راه‌اندازی سامانه استعدادیابی گفت: حسن این طرح ثبت‌نام رایگان در استعدادیابی فدراسیون فوتبال است و از همه مهمتر این سامانه طوری طراحی شده است که هر استعدادی در اقصی نقاط کشور در این رده سنی تصور می‌کند می‌تواند تبدیل به فوتبالیست خوبی شود می‌تواند با تلفن همراه و یا کامپیوتر شخصی خود در این سامانه ثبت‌نام کند و استعدادیاب‌های آن استان موظف هستند که آنها را ارزیابی و به کمیته جوانان معرفی کنند. نکته مهمتر اینکه بازیکن برای گذراندن تست زیر نظر استعدادیاب‌های فدراسیون فوتبال هزینه‌ای را متحمل نمی‌شود.

ماجدی در ادامه بیان کرد: با اجرای این طرح دست واسطه‌ها و نفرات سوم برای معرفی بازیکن مستعدد به کادر فنی تیم‌های ملی پایه کوتاه خواهد شد. همچنین یکی دیگر از مزیت‌های اجرای این سامانه این است که دیگر هیچ بازیکنی نمی‌تواند مدعی شود که از چشم‌ها پنهان مانده و مورد ارزیابی قرار نگرفته است. آنچه مسلم است بانک اطلاعاتی بسیار قوی از استعدادها و بازیکنان پایه برای همیشه خواهیم داشت.

رئیس کمیته جوانان ضمن ابراز امیدواری افزود: خوشحالم که امروز از این سامانه رونمایی کردیم. خوشحالم که همه می‌توانند به راحتی به این سامانه دسترسی پیدا کنند. برای اولین بار در تاریخ فوتبال کشور استعدادیابی را به صورت آنلاین راه اندازی کردیم. در هر مرحله از استعدادیابی برگه های ارزیابی خاصی در اختیار استعدادیابان قرار دهد که شامل برگه ارزیابی استعدادیابی استانی، برگه ارزیابی در مناطق و برگه ارزیابی استعدادیابی در کشور است.

عضو هیئت رئیس فدراسیون در پایان خاطرنشان کرد: همه استان‌ها از تاریخ 14 لغایت 25 مردادماه می‌توانند شهرستان‌های خود طبق فرایندی که امروز در وبینار توضیح دادیم معرفی کنند. همچنین استانها باید تا اول شهریورماه حداکثر 15 بازیکن مستعد را از طریق ثبت سامانه و هم از طریق اتوماسیون به فدراسیون فوتبال ابلاغ کنند تا در دهه اول شهریو ماه اردوهای انتخابی تیم‌های ملی زیر 17، زیر 20 و زیر 15 سال را آغاز کنیم. همچنین در هفته آینده به منظور بررسی شرایط و امکانات از برنامه‌های استعدادیابی منطقه به استان‌های خراسان رضوی، همدان و اصفهان خواهم رفت.

قدردانی سازمان بهزیستی از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران فدراسیون فوتبال ایران فدراسیون فوتبال استعدادیاب ها کمیته جوانان راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۴۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت کتاب درسی دانش آموزان اعلام شد/ جزئیات ثبت سفارش

به گزارش خبرآنلاین، ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از امروز برای دانش‌آموزان میان پایه آغاز می‌شود.

تسنیم در خبری نوشت: ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده برای دانش‌آموزان پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم همچنین پایه‌های تحصیلی آمادگی ۲ (استثنایی)، اول ۲ (استثنایی)، اول ۳ (استثنایی) و اول تکمیلی (استثنایی) از امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز شد و تا پایان خرداد ادامه دارد.

دانش‌آموزان برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی باید به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به‌نشانی my.Gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به‌نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir مراجعه کنند.

دانش‌آموزان و اولیاء آنان، در صورت تمایل می‌توانند از طریق سامانه مذکور نسبت به ثبت سفارش انفرادی اقدام کنند و برای ورود به سامانه کد ملی دانش‌آموز، نام کاربری و۶ رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش‌آموز، "رمز عبور" ورود به سامانه است.

دانش آموزان اتباع باید به جای کد ملی، کد اتباع در سامانه سیدا و به جای شماره سریال شناسنامه، ۶ رقم یک (۱۱۱۱۱۱) وارد کنند.

به گفته مسئولان وزارت آموزش و پرورش، قیمت کتاب‌های درسی به طور میانگین ۵۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش دارد.

قیمت کتاب‌های درسی دوره ابتدایی بدین شرح است:

پایه تحصیلی قیمت کتاب درسی
اول دبستان ۷۱ هزار تومان
دوم دبستان ۷۸ هزار تومان
سوم دبستان ۸۷ هزار تومان
چهارم دبستان ۸۷ هزار تومان
پنجم دبستان ۸۷ هزار تومان
ششم دبستان ۱۰۲ هزار تومان

قیمت کتاب‌های درسی پایه هشتم برای دانش‌آموزان دختر ۱۴۹ هزار تومان و برای دانش‌آموزان پسر ۱۵۲ هزار تومان است.

قیمت کتاب‌های درسی پایه نهم ۱۵۷ هزار تومان است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898994

دیگر خبرها

  • اهمیت سامانه خودنویس در کاهش تلاطمات بازار اجاره با حذف واسطه‌ها و صفر کردن هزینه عقد قرارداد
  • ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید اعلام شد
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • قیمت کتاب درسی دانش آموزان اعلام شد
  • قیمت کتاب‌های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان اعلام شد
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • قیمت کتاب درسی دانش آموزان اعلام شد/ جزئیات ثبت سفارش