Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، نمایندگان ایران در دوازدهمین روز بازی‌ها در دو رشته کشتی و وزنه برداری رقابت کردند و تنها ساروی بزنز گرفت و در وزنه‌برداری علی هاشمی هم از دور رقابت‌ها حذف شد.

ایران تاکنون در دو رشته تیراندازی و کشتی به ترتیب مدال طلا و برنز کسب کرده است.

در این روز چین با ٦٩مدال ( ٣٢طلا، ٢١ نقره و ۱٦ برنز) در صدر قرار دارد و میزبان با ۳۶ نشان ( ۱٩طلا، ٦ نقره و ١١ برنز) بعد از آمریکا در رده سوم قرار دارد و آمریکا با ۷۳ مدال ( ۲۴طلا، ۲۸ نقره و ۲۱برنز) همچنان در رده دوم قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استرالیا با ۳۳ مدال (۱۴ طلا، چهار نقره و ۱۵ برنز) جای چهارمی کمیته المپیک روسیه را گرفت و روسیه زیر پرچم کمیته ملی المپیک این کشور نیز با ۵۲مدال ۱۳طلا، ۲۱ نقره و ۱۸برنز و یک پله سقوط در جایگاه پنجم ایستاد.

در المپیک توکیو یک‌هزار و ۵۸ مدال طلا، نقره و برنز توزیع می‌شود که از بین مجموع مدال ها ۳۳۹ مدال طلا، ۳۳۹ نقره و ۳۸۰ برنز است. تاکنون در بین جایگاه مدالی زنان چین با (۱۸طلا، هشت نقره و هفت برنز) و آمریکا (با ۱۳طلا، ۱۹نقره و ۱۵برنز) در جایگاه اول و دوم  قرار دارند و ژاپن (با ۹طلا، یک نقره و ۶برنز) و یک پله سقوط در رده چهارم ایستاد و استرالیا با ۱۳طلا ۱۹ نقره و ۱۵ برنز جای میزبان را گرفت.

در بین جایگاه مدالی مردان، چین با ۱۱طلا، ۱۰ و ۹ برنز در صدر است و ژاپن با( ۹مدال طلا، چهار نقره و چهاربرنز) به سومی نزول کرد و آمریکا با (۱۱طلا، چهار نقره، پنج برنز) در جایگاه دوم ایستاده است.

ایران در المپیک ریو ۲۰۱۶ با کسب سه طلا و یک نقره و چهار برنز در وزنه‌برداری، تکواندو، کشتی در جایگاه بیست و پنجم ایستاد.

المپیک توکیو به دلیل شیوع کرونا با یک سال تاخیر از اول مردادماه ۱۴۰۰ - (۲۳ جولای ۲۰۲۱) به میزبانی ژاپن آغاز شده و ایران با ٦٦ ورزشکار ١٠ زن و ٥٦ مرد در ١٦ رشته در آن حضور دارد.

برچسب‌ها توکیو کمیته ملی المپیک علی هاشمی محمد هادی ساروی پروندهٔ خبری بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توکیو کمیته ملی المپیک علی هاشمی توکیو کمیته ملی المپیک علی هاشمی محمد هادی ساروی مدال طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۴۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان

اسکواش‌بازان کشورمان که در مسابقات قطر جونیور شرکت کرده بودند موفق به کسب ۲ مدال نقره و برنز از این رقابت‌ها شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در روز پایانی مسابقات بین‌المللی اسکواش قطر جونیور نمایندگان ایران در رده‌های سنی مختلف به مصاف رقبای خود رفتند و موفق به کسب 2 مدال نقره و برنز شدند.

در فینال کمتر از 19 سال محمد چنگانیان با شکست مقابل حریف کویتی خود به مدال نقره دست پیدا کرد. در دیگر بازی امروز در رده سنی کمتر از 13 سال، امیر رضا الوانساز برای کسب مدال برنز رو در روی محمد مأمون‌خان پاکستانی قرار گرفت و حریف خود را مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.

باربد چاوشی نیز در رده سنی کمتر از 17 سال برای کسب مقام سومی این رقابت‌ها نتیجه را به عبدالله علی از کشور کویت واگذار کرد و چهارم شد. همچنین در رده سنی 19 سال، سیدمبین سیدان برای کسب عنوان سومی به مصاف عبدالرحمان المغربی از کشور کویت رفت و او نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • 2 مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • ۲ مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • ۲ مدال باارزش نقره و برنز از مسابقات قطرجونیور
  • تیم تپانچه بادی ایران به مدال نقره رسید
  • پایان کار نمایندگان ایران در قطر جونیور با کسب دو مدال نقره و برنز
  • ایران مقتدرانه قهرمان شد/ درخشش ووشوکاران ایرانی با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ
  • ایران مقتدرانه قهرمان شد/ درخشش ووشوکاران ایران با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • انتخابی جام جهانی چین/ ایران مقتدرانه قهرمان شد/ درخشش ووشوکاران ایران با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو