Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@04:48:39 GMT

تعطیلی دو هفته ای فعلا منتفی است

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۴۵۲۴

تعطیلی دو هفته ای فعلا منتفی است

وزیر کشور درباره تصمیمات اتخاذ شده در جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا با موضوع تعطیلی دو هفته ای، گفت: بنا شد بررسی دقیق تری صورت گیرد و در روزهای آینده در ستاد همه مباحث مطرح شود و پس از آن تصمیم گیری کنیم.

به گزارش ایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در پایان جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا که با موضوع تعطیلی دو هفته ای برگزار شده بود، گفت: همه دوستان در این جلسه بحث کردند و نظرات مختلفی مطرح شد همه این موارد نشان داد که درست است تعطیلات به عنوان یکی از راه های اقدام و اثرگذاری است اما انجام این کار نیازمند مقدمات، برنامه ریزی، اقناع سازی و همراه سازی مسوولان و مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر به شکل هوشمندانه برنامه ریزی نشود، ممکن است با وجود متحمل شدن هزینه اقتصادی به اهداف مد نظر نرسیم. لذا بنا شد بررسی دقیق تری صورت گیرد و در روزهای آینده در ستاد همه مباحث مطرح شود و پس از آن تصمیم گیری کنیم.

وی ادامه داد: ظرف یک سال و نیم گذشته کادر درمان درگیر این موضوع بوده اند که باید از آنها قدردانی کنیم. باید در خصوص برنامه ریزی ها توجه بیشتری داشته باشیم؛ لذا مقرر شد شرایط جرایم و شرایط کنترلی را پیشنهاد دهیم که موثرتر باشد. نوع جرایم با نوع تخلفات هماهنگی ندارد و باید این جرایم به گونه ای پیگیری و اجرایی شود که تاثیرپذیری بیشتری داشته باشد. در این راستا مقرر شد اصناف و نیروی انتظامی پیشنهاد خود را مطرح کنند.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه در حوزه دارو تمهیدات لازم اندیشیده شده و جای نگرانی وجود ندارد، افزود: بحث واکسیناسیون در کنار رعایت پروتکلها از مهمترین مسایل است. در حال حاضر واکسیناسیون به حدود ۵۰۰هزار نفر رسیده که مقرر شد با کمک همه دستگاه ها این مساله سرعت بگیرد و از هفته آینده احتمالا تولید داخلی واکسن نیز به یک میلیون برسد. در کنار آن واردات نیز افزایش می یابد.

ادامه دارد

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خیز پنجم کرونا همه باهم علیه کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۴۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری کاشان


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مرتضی احمدی نجات مسئول روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گفت: گردشگران و علاقه‌مندان به بازدید از بنا‌ها و جاذبه تاریخی می‌توانند از روز یکشنبه 16 اردیبهشت از بنا‌های تاریخی شهرستان کاشان بازدید کنند.


مجموعه جهانی باغ تاریخی فین، محوطه باستانی سیلک، خانه‌های تاریخی بروجردی، طباطبایی و عباسیان، حمام سلطان امیراحمد از جمله بنا‌های تاریخی شاخص شهرستان کاشان هستند

دیگر خبرها

  • ادامه جستجو برای یافتن جوان غرق شده در رودخانه نازلوچای با پهپاد
  • ادامه جستجوی مغروق نازلوچای با پهپاد
  • آزادی جوان بدهکار از زندان با کمک یک پیرمرد در همدان
  • مکرون: اعزام نیرو به اوکراین را منتفی نمی‌دانم
  • تعطیلی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری کاشان
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها منجر به کاهش حقوق می شود؟+ جزئیات
  • ساخت مسکن کارگری در یزد/ خانه دار شدن همه کارگران
  • آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد در سال جاری
  • حقوق کارگران در موعد مقرر پرداخت شود
  • سبد متنوع پروژه های مشارکتی در شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها