Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@17:28:34 GMT

مجیدی: نگرانم که بازهم برای گل‌گهر پنالتی بگیرند

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۴۵۳۱

مجیدی: نگرانم که بازهم برای گل‌گهر پنالتی بگیرند

سرمربی فعلی استقلال در نشست خبری پیش از مصاف با گل‌گهر سیرجان در جام حذفی، جملات طعنه آمیز بسیاری به کار برد و مستقیما چندین بار به ادعاهای قلعه نویی پاسخ داد.

به گزارش تابناک ورزشی، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال، اظهار داشت: بازی فردا برای هر دو تیم خیلی حساس است و با دو پیروزی یک تیم ‌می‌تواند به جام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این چند روز با بازیکنان صحبت کردم و آنها را آماده کرده‌ام. امیدوارم به فینال راه پیدا کنیم.

وی درباره اینکه تاکنون توانسته است سه بار تیم‌های تحت هدایت امیرقلعه‌نویی را شکست دهد، خاطر نشان کرد: ما تاکنون دو بار توانسته‌ایم مقابل گل‌گهر پیروز شویم، ولی در هر سه باری که مقابل ایشان پیروز شدیم، تیم برتر بودیم. فکر می‌کنم نوعی عشق و صداقت مربیگری در آن بوده است که توانستیم پیروز شویم.

مجیدی درباره اینکه قلعه‌نویی نسبت به داوری بازی فردا ابراز نگرانی کرده بود، گفت: مطمئن هستید ایشان نگران بوده است؟ بازی گل‌گهر با سایپا، آلومینیوم و نساجی چیز دیگری را نشان می‌دهد! دقیقاً دغدغه ما هم همین است. نمی‌خواستم به این موضوع بپردازم، ولی چون این سؤال را کردید می‌گویم، به شدت نگران داوری بازی فردا هستم و امیدوارم صحنه پنالتی در بازی نساجی فردا تکرار نشود.

وی درباره اینکه آیا استقلال شایسته قهرمانی در جام حذفی است، گفت: شایسته این عنوان هستیم، در 10 هفته گذشته فوق‌العاده خوب کار کردیم.

مجیدی راجع به وضعیت شیخ دیاباته تصریح کرد: درباره او هنوز تصمیم نگرفته‌ایم، چون هنوز قرارداد دارد. مطمئنم اگر تیم حفظ شود و تمام بازیکنان در اختیارم باشند، سال بعد این تیم مدعی قهرمانی خواهد بود.

سرمربی استقلال درباره وضعیت مهدی قائدی نیز ابراز داشت: درباره او نیز تصمیمی نگرفته‌ایم. به مدیریت باشگاه گفتم اگر جایگزینی برای او پیدا کنیم، اجازه می‌دهیم که او برود، ولی در غیر این صورت موافق جدایی‌اش نیستم.

وی در مورد اینکه آیا از فراز کمالوند مشورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: از بازی‌هایی آسیایی که برگشتیم در فرودگاه با او خداحافظی کردم و فقط یک بار دیگر دیدمش که آنهم دربازی با سایپا بود و دیگر هیچ تماسی نداشتم.

مجیدی در خاتمه گفت: فکر می‌کنم بازی فردا در 90 دقیقه تمام شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو تنفیذ حکم ریاست جمهوری ارشا اقدسی محمدرضا گرایی محمدهادی ساروی فرهاد مجیدی جام حذفی نشست خبری قلعه نویی استقلال المپیک 2020 توکیو تنفیذ حکم ریاست جمهوری ارشا اقدسی محمدرضا گرایی محمدهادی ساروی بازی فردا گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۴۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: از دستاوردم در پیکان خوشحالم

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی بعد از دیدار هیجان‌انگیز پیکان و مس در جام حذفی که با شکست خودروسازان همراه بود، در نشست خبری حضور یافت.

عنایتی درباره بازی با مس گفت: در ابتدا به تیم خوب مس رفسنجان بابت صعود به مرحله بعدی تبریک می‌گویم. بازی را به دو بخش می‌توانیم تقسیم کنیم. بازیکنان باتجربه مس در شرایط پنالتی توانستند ضربات بهتری را بزنند اما از لحاظ وجهه ای، ما بازیکنان جوان را بازی دادیم زیرا لیگ برای ما خیلی مهم است. دستاورد بزرگی را برای پیکان توانستیم کسب کنیم.

او ادامه داد: بازیکنان جوان ما در آینده حرف‌ها برای گفتن دارند. فوق العاده از آنها راضی هستم و از آنها تشکر می‌کنم که در فضای سنگین رفسنجان آنچه که ما می خواستیم به معرض نمایش گذاشتند. پشتوانه خیلی خوبی برای باشگاه پیکان هستند. باشگاه پیکان همیشه در پرورش استعداد جوان، پیش‌قدم بوده است.

سرمربی پیکان با اشاره به عملکرد خوب تیمش در مصاف با مس بیان کرد: خدا را شکر که در شرایط خوب طی 120 دقیقه بازی را به ضربات پنالتی کشاندیم و در ضربات پنالتی هر چقدر زننده ضربه پنالتی خوب باشد شانس نقش اول را دارد. برای بازیهای لیگ آماده می‌شویم که بازیهای سنگینی برای تیم ما خواهد بود. ان‌شاءالله با همین شرایط و انگیزه لیگ را آماده دهیم و با شرایط خوب لیگ را به پایان برسانیم.

عنایتی درباره ترکیب اولیه تیمش و بازی دادن به جوانان گفت: باشگاه پیکان نقش پررنگی در استعدادسازی دارد و بازیکنانی را به فوتبال کشور معرفی می‌کند.  از بین بازیکنانی که بازی دادم 8-9 نفر در تهران ماندند. شرایط حساس جدول در لیگ مقداری دست و پای ما را بست و گرنه می‌توانستیم بازیکنان جوان‌تر بیشتری را با خودمان بیاوریم و اگر مقداری شانس با ما بود شاید می‌توانستیم از این مرحله عبور کنیم. ضمن اینکه باشگاه مس رفسنجان بازیکنان باتحربه‌ای دارد. شاید از نتیجه ناراحت باشم اما از دستاوردی که برای باشگاه پیکان آوردم خیلی خوشحالم.

او اضافه کرد: تمام بازیکنان ما 18 تا 20 ساله هستند. میانگین بازیکنان امروز به 22 یا 23 می‌رسید. لیست امروز ما خیلی حوشحال‌کننده است.

دیگر خبرها

  • چادرملو؛ اولین نماینده لیگ یک در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی
  • تایلند فینالیست شد/ حذف تاجیکستان در ضربات پنالتی
  • بازگشت روماریو پس از 16 سال: برانکارد لازم شدم!
  • چهارمین شلیک جلال به قلب دروازه پیکان
  • عنایتی: از دستاوردم در پیکان خوشحالم
  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم
  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!