Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا اعلام کرد که درخصوص تعطیلی کرونایی در جلسات بعدی ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم گیری خواهد شد.

خبرگزاری میزان - رحمانی فضلی، فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا در پایان نشست قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا با تاکید بر اینکه تعطیل کردن تهران به دلیل کرونا به مقدمات و برنامه ریزی و اقناع و همراه سازی مسئولان و مردم نیاز دارد گفت: اگر این روند به صورت دقیق برنامه ریزی نشود، چه بسا نخواهیم توانست به هدف مورد نظر برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمانی فضلی افزود: یک سال و نیم است که تحت فشار شرایط کرونایی و سه سال و نیم تحت فشار تحریم هستیم که مشکلات و سختی‌های ناشی از آن‌ها به گونه‌ای است که هرگونه اقدامی باید کاملا هوشمندانه، دقیق و هدفمند صورت پذیرد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا همچنین ضمن اشاره به جلسه امروز ستاد درخصوص بررسی تعطیلی دو هفته‌ای تهران ادامه داد: تعطیلات به عنوان یکی از راه‌های اقدام و اثرگذاری است، اما انجام این کار نیاز به مقدمات، تمهیدات، برنامه‌ریزی، اقناع سازی و همراه سازی همه مسوولان و به ویژه همراهی مردم را می‌خواهد.

وی گفت: اگر به صورت دقیق و کامل و هوشمندانه برنامه ریزی نشود چه بسا نتوانیم با دادن هزینه‌های بالای اقتصادی و اجتماعی به هدف مورد نظر برسیم. مقرر شد نسبت به موضوع تعطیلات مطالعه و بررسی دقیق تری صورت بگیرد و در روز‌های آینده بحث جدی تری انجام خواهیم داد و تصمیم گیری به روز‌های آتی موکول شد.

بیشتر بخوانید: بررسی پیشنهاد وزارت بهداشت در خصوص اعمال تعطیلی دو هفته‌ای در وزارت کشور کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

برچسب ها: رحمانی فضلی کرونا در ایران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رحمانی فضلی کرونا در ایران قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۴۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه شماره 2 ستاد انتخابات کشور / اعلام زمان دقیق پایان تبلیغات انتخاباتی

ساعت ۸ صبح پنجشنبه (فردا)، زمان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی پایان می‌یابد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، اطلاعیه شماره ۲ مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منتشر شد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«به آگاهی ملت شریف ایران اسلامی می رساند، با عنایت به ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، تبلیغات نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۲۰ به پایان می رسد و هرگونه فعالیت تبلیغاتی پس از آن ممنوع است.

لذا از کلیه نامزدها، احزاب، گروه های سیاسی، هواداران و عموم مردم عزیز تقاضا می شود پس از پایان مهلت زمان تبلیغات، از انجام هرگونه فعالیت تبلیغی له یا علیه نامزدها پرهیز کنند و در روز اخذ رای نیز از به همراه داشتن هرگونه اقلام یا نماد تبلیغاتی (نظیر: عکس و...) خودداری ورزند.»

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اطلاعیه شماره 2 ستاد انتخابات کشور / اعلام زمان دقیق پایان تبلیغات انتخاباتی
  • گزارش یک توقف
  • افشاگری ها علیه قالیباف؛ از اهداف کوتاه مدت تا برنامه ریزی بلندمدت /کدام طیف او را زیر ضرب برده است؟
  • تنبیه فولادی‌ها به سبک ویسی: تعطیلی نداریم!
  • تعطیلی تمرین استقلال با تصمیم کادر فنی
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • حکم اسرائیل برای تعطیلی دفتر الجزیره
  • بیانیه الجزیره پس از بستن دفاتر این شبکه در اراضی اشغالی
  • یورش پلیس اسرائیل به دفاتر الجزیره پس از تعطیلی این شبکه
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود