Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@10:15:48 GMT

عملکرد بسیار خوب مهدی عبدی در نیم فصل دوم

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۴۷۴۳

مهدی عبدی فصل بسیار خوبی را در پرسپولیس پشت سر گذاشت

به گزارش طرفداری، مهاجم جوان سرخ پوشان با 9 گل زده عملکرد خوبی از خود در فصل جاری به نمایش گذاشت.

مهدی عبدی پدیده لیگ نوزدهم پرسپولیس بود که با اعتماد کالدرون روبرو شده و با گل های حساسش نشان داد می تواند به مهاجمی بزرگ تبدیل شود. عبدی به عنوان آقای گل امیدها از تیم امید پرسپولیس به تیم اصلی رسید و با شجاعت کالدرون در بازی بزرگ سرخ پوشان مقابل استقلال به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت تا در اولین لمس توپ مقابل استقلال گل سه امتیازی بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدی در این فصل البته در مقطعی از لیگ بیستم نتوانست برای سرخ پوشان گلزنی کند و از نظر روحی دچار افت شدیدی شد اما درنهایت مهاجم 21 ساله و اهل قراخیل قائمشهر توانست با تمرکز مناسب بار دیگر به عنوان یک گلزن برجسته خودش را به پرسپولیس تحمیل کند.

عبدی در 12 بازی این فصل لیگ برتر در ترکیب اصلی قرار گرفت که تنها در بازی رفت مقابل ماشین سازی تا پایان بازی در زمین ماند و تعویض نشد. او در 11 بازی دیگر درنهایت تعویض شد. جالب این که در این 12 بازی او تنها دو بار در نیم فصل دوم و در هفته های 28 و 30 در ترکیب اصلی قرار گرفت و 10 بازی دیگری که در ترکیب اصلی بود مربوط به نیم فصل اول لیگ بوده است.

یحیی گل محمدی در نیم فصل دوم تشخیص داده بود مهاجم جوانش وقتی به عنوان بازیکن تعویضی به میدان می آید عملکرد بهتری دارد از این رو نگاهی به جدول مسابقات نشان می دهد مهدی عبدی در نیم فصل اول بیشتر به عنوان بازیکن ثابت بازی کرده بود ولی عملکرد او در نیم فصل دوم به عنوان بازیکن تعویضی بهتر بوده است.

تفکر یحیی نسبت به عبدی و استفاده از او به عنوان بازیکن تعویضی کاملا در آمار گلزنی این مهاجم مشخص است، به طوری که مهدی عبدی در نیم فصل اول با وجود دقایق بیشتری که در ترکیب قرار گرفت، تنها دو گل مقابل استقلال و فولاد زد اما در نیم فصل دوم که غالباً به عنوان ذخیره به میدان می‌رفت 7 گل به ثمر رساند و جالب اینجاست 5 گل از این 7 گل در سه بازی آخر به ثمر رسید. او مقابل ماشین و تراکتور دبل کرد و در مصاف با پیکان یک گل دیگر زد.

مهدی عبدی در این فصل مجموعا 11 بار برای پرسپولیس گلزنی کرد. او 9 بار در لیگ برتر گل زد و دو گل را نیز در جام حذفی برای سرخ پوشان به ثمر رساند تا در مجموع دو فصل حضورش در پرسپولیس 18 گل با پیراهن سرخ زده باشد. او در لیگ نوزدهم 7 گل به ثمر رساند؛ 4 گل در رقابت های لیگ برتر و 3 گل در لیگ قهرمانان آسیا.

اخبار داغ 

این زن با لباس خاص بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس جواد زرینچه در طرفداری: افتخار می کنم عروسی ام را هم در خانه تیمسار خسروانی گرفتم سعید معروف راهی آمریکا شد قرعه کشی اوزان ۵۷ و ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد برگزار شد/ یزدانی و‌ تیلور شاید در فینال له پاریسین مدعی شد؛ قرارداد ام باپه با پاریس قطعا تمدید نخواهد شد ژرژ مندس و ادامه تماس ها با پاری سن ژرمن در مورد پیوستن رونالدو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: عنوان بازیکن تعویضی نیم فصل دوم مهدی عبدی سرخ پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۴۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بازی سختی مقابل آلومینیوم در اراک دارد و اوسمار برای این مسابقه دو کاپیتان خود را در اختیار نخواهد داشت.

امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان مصدومان اردوی پرسپولیس هستند که در آخرین تمرین پرسپولیس برای این بازی زیر نظر کادر پزشکی بودند.

عالیشاه که در هفته‌های اخیر بسیار تاثیرگذار بود مقابل صنعت نفت مصدوم شد و به این بازی نخواهد رسید. علیرضا بیرانوند نیز که در این هفته گچ دستش را باز کرده همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد و احتمالا باید شاهد حضور دوباره امیر رفیعی در چارچوب دروازه پرسپولیس باشیم.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!
  • بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر
  • داور بازی سرنوشت‌‎ساز پرسپولیس مشخص شد
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟