Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید معروف پس از ناکامی تیم ملی در المپیک توکیو از تیم ملی والیبال خداحافظی کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی والیبال ایران پس از شکست مقابل ژاپن از صعود به مرحله حذفی بازماند تا به عنوان نهمی مشترک از بازی‌های المپیک توکیو بسنده کند.

پیش از آغاز بازی‌های المپیک، موضوع خداحافظی سعید معروف از تیم ملی بارها عنوان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپیتان تیم ملی پس از حذف از بازی‌های المپیک با انتشار پیامی در صفحه شخصی اش به صورت تلویحی از تیم ملی خداحافظی کرد و ناگفته‌هایش را به زمان بعد موکول کرد.

سعید معروف در متن منتشر شده گفت: بسیار تلاش کردم که در پایان قصه بتوانم زیر این پست حرفهای دلم را بزنم ولی آنقدر زیاد بوده شاید کسی حوصله نمی‌کرد بخواند.

این صفحه تنها جایی است که تا الان حرفهایم را در آن زده و خواهم زد. قطعاً به احترام همه دوستداران والیبال و بنده حقیر در اولین فرصت سوالات همه را جواب خواهم داد و حتماً سعی خواهم کرد که مثل همیشه کاملاً شفاف و واضح صحبت کنم. البته بیشتر در جهت قدردانی از زحمات علاقه مندانی خواهد بود که در این چند سال فعالیت ورزشی ام لطفشان شامل حالم بوده، هر چند دوست داشتم که در سکوت از والیبال خداحافظی کنم اما زمان خوبی برای صحبت بود.

به زودی شما را خواهم دید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سعید معروف تیم ملی والیبال ایران المپیک سعید معروف تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۴۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!

باشگاه پرسپولیس دنبال تخفیف از سرمربی برزیلی برای تمدید قرارداد است.

طرفداری | باشگاه پرسپولیس پس از تفاهم اولیه شفاهی رضا درویش مدیرعامل با اوسمار ویه‌را سرمربی برزیلی سرخپوشان پایتخت در حال تنظیم قرارداد جدید برای تمدید است.

به نقل از مهر، درویش با ارسال این قرارداد به واحد حقوقی خواستار بررسی آنها و همچنین تعیین مبلغ قابل توجیه برای حفظ مرد برزیلی شده است. طبق توافق باشگاه پرسپولیس و اوسمار ویه‌را، پس از انتخاب این مربی به‌عنوان سرمربی جدید سرخپوشان، یک متمم جدید به قرارداد او اضافه شد که طی آن مبلغ پایه قرارداد ۱۶۰ هزار دلاری اوسمار بدون تغییر باقی ماند، اما آپشن‌های جدیدی به قرارداد این مربی برزیلی اضافه شده است.

بر اساس این آپشن‌ها در صورت قهرمانی پرسپولیس در هر یک از جام‌ها مبلغ ۴۰ هزار دلار، برای هر برد بیرون از خانه هزار دلار و برای هر برد خانگی ۵۰۰ دلار به‌عنوان پاداش به اوسمار ویه را تعلق خواهد گرفت.

حالا باشگاه پرسپولیس در نظر دارد کمتر از ۳۰۰ هزار دلار برای فصل آینده در اختیار ویه‌را قرار دهد اما ویه‌را بعید است با این رقم موفقت کند و پیش بینی ۵۰۰ هزار دلاری بابت ادامه حضورش در تیم را دارد.

حال باید منتظر ماند و دید آیا پرسپولیس بدون هیچ ملاحظه‌ای قرارداد مربی برزیلی را تمدید می‌کند یا در اجرای ان تعلل کرده و منتظر نتیجه او در باقیمانده بازی‌های فصل جاری لیگ برتر خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • مأموریت خارج از وظیفه آقای پائز
  • اشتباه وحشتناک به قیمت حذف والیبالیست هلندی از لیگ‌ملت‌ها
  • جهان از اسرائیل می‌خواهد از حمله به رفح اجتناب کند
  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • تحلیلگر اسرائیلی: جنگ پایان یافته، حمله به رفح توهمی بیش نیست
  • گوترش: تحقیقاتی مستقل درباره گورهای جمعی غزه انجام شود
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • ابتدای سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • در آغاز سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!