Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال لهستان از فرانسه شکست خورد و از بازی‌های المپیک کنار رفت. به گزارش ایسنا، دیدار مرحله یک چهارم نهایی بازی‌های المپیک والیبال برگزار شد و در مهم‌ترین رقابت‌ تیم ملی والیبال لهستان به مصاف تیم ملی والیبال فرانسه رفت. تیم ملی والیبال لهستان که مدعی قهرمانی این رقابت‌ها به شمار می‌رفت در یک بازی بسیار نزدیک از فرانسه با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پس از این شکست اشک و اندوه ملی‌پوشان لهستان را فرا گرفت.

رسانه‌های والیبالی لهستان پس از این شکست نوشتند که بازیکنان این تیم به دلیل شکست اشک ریختند. عکس‌های زیر در فضای مجازی دست به دست می‌شود و از آن به عنوان اندوه و اشک بازیکنان لهستان پس از شکست مقابل فرانسه یاد می‌شود.

پس از این شکست مردم لهستان در فضای توییتر به نقد سرمربی این تیم یعنی ویتال هینن پرداختند. البته بسیاری هم از بازیکنان خواستند که سرشان را بالا بگیرند و در پیامی از عملکرد آن‌ها دفاع کردند.

به گزارش ایسنا، ویتال هینن، سرمربی تیم ملی لهستان به زودی قرادادش با این تیم به پایان می‌رسد. این مربی از سال ۲۰۱۸ با تیم والیبال لهستان کار می‌کند و طبق اعلام رسانه‌های لهستانی قرارداد او در پایان سال جاری به پایان می‌رسد.

با توجه به اتمام قراداد این مربی هنوز مشخص نیست که هینن بلژیکی قرارداد جدیدی را با فدراسیون والیبال لهستان امضا خواهد کرد یا خیر.  البته پس از این نتایج می‌توان حدس زد که این سرمربی کارش را در این تیم به پایان می‌رساند.  

تیم ملی والیبال لهستان یکی از مدعیان این رقابت‌ها بود که در لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ والیبال نایب قهرمان شد. کارشناسان معتقدند این تیم به قدری قوی است که همواره می‌تواند دو نیمکت از بازیکنان خوب جهان را با خود به هر رقابتی بیاورد.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی والیبال لهستان المپیک 2020 توکیو تیم ملی والیبال لهستان واليبال تیم ملی والیبال لهستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۵۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی

۲۵ بازیکن والیبال ایران برای دادن تست فنی جهت بازی در لیگ درجه چندم کره جنوبی ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، از المپیک توکیو به این سو ژاپنی‌ها خودشان را به عنوان قدرت اول والیبال آسیا معرفی کردند اما والیبال ایران همچنان جایگاه ویژه‌ای در قاره کهن و حتی دنیا دارد و با وجود اینکه دوران افول خود را طی می‌کند با این حال بسیاری از والیبالیست‌های کشورمان در لیگ‌های خارجی توپ می‌زنند.

حضور آنها در لیگ‌های خارجی و به خصوص لیگ‌های معتبر اروپایی می‌تواند آورده‌های زیادی برای والیبال ایران به همراه داشته باشد، اما نباید بازیکن به هر شکل ممکن به دنبال لژیونر شدن باشد.

طبق آخرین خبرهای دریافتی ۲۵ بازیکن والیبال ایران که در بین آنها بازیکنان اسم و رسم‌داری هم حضور دارند جهت دادن تست فنی و بازی در لیگ کره جنوبی ثبت‌نام کردند. این اتفاق تلخ در شرایطی رخ داده که لیگ کره‌جنوبی به لحاظ فنی حتی در آسیا هم جایگاه قابل توجهی ندارد. بدتر اینکه تیم‌های کره‌ای تنها می‌توانند در مجموع هفت بازیکن آسیایی جذب کنند. یعنی اینکه حتی اگر همه آن هفت سهمیه آسیایی را بازیکنان ایرانی تشکیل دهند باز هم ۱۸ بازیکن کشورمان در تست فنی لیگ کره مردود خواهند شد.

شاید اگر از سال‌های گذشته لیگ برتر والیبال ایران به سمت حرفه‌ای شدن پیش می‌رفت نه تنها بازیکنی به دنبال بازی در لیگ‌های درجه چندم آسیایی نبود شاهد حضور بازیکنان نامی والیبال دنیا در لیگ ایران هم بودیم. لیگی که به لحاظ ساختاری و برنامه‌ریزی در حد محلات است و هر سال بر معضلات و مشکلات آن افزوده می‌شود.

میلاد تقوی در این رابطه اظهار کرد: در حال بررسی شرایط ایجاد ساختار جداگانه سازمان لیگ است، اینکه چنین برنامه‌ای تا چه حد عملیاتی شود مشخص نیست، اما می‌توان امیدوار بود نگاهی جدی به لیگ برتر شود تا برخی اتفاقات ناخوشایند همچون تست دادن بازیکنان نامی والیبال ایران برای بازی در لیگ‌های خارجی نباشیم.

منبع: ایرنا

کد خبر 749702

دیگر خبرها

  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • تعطیلی دانشگاه لهستانی به جرم فروش مدرک/ مدیران سیاسی و نظامی مشتریان مدرک تقلبی بودند
  • خون در چشمان بلینگام: انتقام با پیراهن پادشاه!
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • بازداشت بازیگر سرشناس فرانسوی به اتهام تجاوز جنسی
  • بازداشت «ژرار دوپاردیو» به اتهام تجاوز جنسی
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • با شکست موناکو مقابل لیون؛ پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • رسمی: پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد