Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «فرزاد الماسی» عصر سه‌شنبه در شورای زکات شهرستان کنگاور، با بیان اینکه زکات، تکلیف دینی است و هرجا نیاز باشد در این زمینه تسهیلگری می‌کنیم، خاطرنشان کرد: امروز در کشور ما مردم به ارزش ها و دین توجه ویژه ای دارند و حتی افراد متوسط جامعه نیز به زکات توجه کرده و برای عمران و آبادانی تلاش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعهد جمع آوری زکات در سال ۱۴۰۰ برای شهرستان کنگاور، ۳۰ میلیارد ریال است که تاکنون حدود ۱۵ میلیارد ریال جمع آوری شده است.

الماسی با بیان اینکه پرداخت زکات و توزیع درست آن فقر را از جامعه ریشه کن می کند، عنوان کرد: سال گذشته ۲۱ میلیارد ریال زکات در سطح شهرستان کنگاور جمع آوری شد که نسبت به تعهد پارسال ۱۴ درصد افزایش داشت.

وی در ادامه نقش رسانه ها، فضای مجازی و صدا و سیما را در اشاعه فرهنگ پرداخت زکات در شهرستان بسیار مهم و اساسی برشمرد و گفت: فرهنگ سازی مهم ترین مقوله در زمینه فراگیر شدن فریضه زکات است که در این راستا علاوه بر رسانه ها، شوراهای شهر، دهیاران روستاها و مبلغان مذهبی نیز در ترویج این فریضه می تواند نقش خود را بخوبی ایفا کنند.

شهرستان کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد که از ۷۶ هزار نفر جمعیت برخوردار است.

برچسب‌ها شورای فرهنگ عمومی روز احسان و نیکوکاری کنگاور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای فرهنگ عمومی روز احسان و نیکوکاری کنگاور شورای فرهنگ عمومی روز احسان و نیکوکاری کنگاور شهرستان کنگاور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۵۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی ارشاد لرستان، «سید غلامرضا نعمت‌پور» با حکم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، به‌عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دورود معرفی شد.

در بخشی از حکم اعظم روانشاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برای این انتصاب جدید، آمده است: نظر به تجارب ارزشمند جنابعالی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های دینی، فرهنگی، هنری و رسانه‌ای، به‌عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دورود منصوب می‌شوید.

«نعمت‌پور» دارای مدرک کارشناسی‌ارشد تهیه‌کنندگی مستند از دانشگاه صداوسیما تهران، عضو انجمن فیلم کوتاه خانه سینما و انجمن سینمای جوان خرم‌آباد و عضو انجمن عکاسان ایران است و مشارکت‌درساخت بیش از سی فیلم کوتاه به‌عنوان تصویربردار، صدابردار، تدوینگر و... در کارنامه او قرار دارد.

دریافت سیمرغ بلورین جشنواره بین‌المللی فجر و کسب چندین جایزه ملی و بین‌المللی دیگر در کارنامه این هنرمند جوان و انقلابی وجود دارد.

ازجمله سوابق وی می‌توان معاون امور هنری، سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلاممی لرستان کارشناس امور سینمایی اداره کل، معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌آباد، مسئول روابط‌عمومی و واحد فیلم و عکس حوزه هنری لرستان به مدت ۴ سال، مسئول واحد فیلم بسیج هنرمندان اشاره کرد.

کد خبر 6093836

دیگر خبرها

  • طرح «نور» آرامش را به خانواده‌ها برمی‌گرداند
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • شاهرودی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • تولید بیش از ۶۰ هزار تن گندم در کنگاور
  • جمع آوری ۳ میلیارد ریال درجشن گلریزان میبد
  • خمس و زکات در عین وجوب یک امر داوطلبانه است
  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود
  • زکات مستحبی گره های اقتصادی جامعه را می گشاید
  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه