Web Analytics Made Easy - Statcounter

استون ویلا برای دومین تابستان پیاپی، برنامه ویژه ای برای تقویت خود در بازار نقل و انتقالات دارد. 

استون ویلا مایل است که تامی آبراهام را از چلسی قرض بگیرد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، آبراهام در فصل ۱۹-۲۰۱۸ به دین اسمیت کمک کرد تا تیمش را با قهرمانی در چمپیونشیپ به لیگ برتر برساند. آبراهام با وجود این که زیر نظر فرانک لمپارد و توماس توخل فرصت چندانی برای بازی کردن به دست نیاورد، توانست فصل قبل را به طور مشترک به عنوان برترین گلزن چلسی تمام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

چلسی ترجیح می دهد به جای قرض دادن آبراهام، او را به فروش برساند و برای این مهاجم تقاضای رقمی حدود ۴۰ میلیون پوند خواهد کرد. از آرسنال به عنوان مشتری دیگر این بازیکن ۲۳ ساله یاد می شود. با توجه به این که آبراهام تا سال ۲۰۲۳ با چلسی قرارداد دارد، اگر قرار بر قرض دادن او باشد، آبی ها تلاش خواهند کرد قبل از این اتفاق قرارداد جدیدی با او امضا کنند. 

اخبار داغ 

این زن با لباس خاص بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس جواد زرینچه در طرفداری: افتخار می کنم عروسی ام را هم در خانه تیمسار خسروانی گرفتم سعید معروف راهی آمریکا شد قرعه کشی اوزان ۵۷ و ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد برگزار شد/ یزدانی و‌ تیلور شاید در فینال له پاریسین مدعی شد؛ قرارداد ام باپه با پاریس قطعا تمدید نخواهد شد ژرژ مندس و ادامه تماس ها با پاری سن ژرمن در مورد پیوستن رونالدو

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۵۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرستاپن: استون مارتین به دنبال قهرمانی با آلونسو است

یکه‌تاز فرمول یک می‌گوید که تیم استون مارتین با فرناندو آلونسو به دنبال قهرمانی در این مسابقات است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسینگ نیوز؛ مکس فرستاپن، راننده ردبول و قهرمان سه دوره اخیر فرمول یک نظر خود را در مورد تمدید قرارداد فرناندو آلونسو با استون مارتین بیان کرد.

احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال

این راننده هلندی گفت: نه، من از تصمیم فرناندو آلونسو برای تمدید قراردادش با استون مارتین تعجب نمی‌کنم، البته من همه اطلاعات را ندارم. آنها رابطه خوبی دارند اما ما نمی‌دانیم که آنها چه برنامه‌ و چه چشم‌اندازی دارند، بنابرین اظهار‌نظر در این مورد برای من بسیار دشوار است.

مکس فرستاپن افزود: واضح است که آنها بسیار جاه‌طلب هستند و می‌خواهند در فرمول یک برنده شوند. آلونسو به این پروژه اعتقاد دارد و به همین دلیل قراردادش را تمدید کرد.

در حال حاضر فرناندو آلونسو با 31 امتیاز در رده هشتم رده‌بندی انفرادی فرمول یک فصل 2024 قرار دارد. مکس فرستاپن با 110 امتیاز صدرنشین است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • گل راجرز به چلسی (استون ویلا ۲-۰ چلسی)
  • گل به خودی کوکوریا مقابل استون ویلا (استون ویلا ۱-۰ چلسی)
  • استون ویلا - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • فرستاپن: استون مارتین به دنبال قهرمانی با آلونسو است
  • ساعت پخش بازی استون ویلا و چلسی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا
  • رسمی؛ قرارداد هوگو اکیتیکه با آینتراخت فرانکفورت دائمی شد
  • ژیرونا خواهان جذب اریک گارسیا به صورت دائمی
  • نه به پاریس: ژاوی قصد بازگشت ندارد