Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان رئیس سازمان صمت لرستان گفت: از جمله اهداف صمت استان راه‌اندازی سایت تولید ماسه کوهی و پایانه سنگ صادراتی است.

بهزاد منصوری در دیدار با مهرداد ویسکرمی نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: به صورت جدی به دنبال راه‌اندازی سایت تولید ماسه کوهی و پایانه صادراتی سنگ هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: راه‌اندازی سایت شن و ماسه کوهی با توجه به وسعت معادن شن و ماسه سال‌ها می‌تواند منبع تأمین این کالا بوده و به صورت متمرکز و ماندگار جوابگوی بازار این محصول باشد.

منصوری در رابطه با راه‌اندازی پایانه سنگ صادراتی استان، عنوان کرد: از مزایای این پایانه این است که با تجمیع انواع سنگ‌های خاص صادراتی هم خریداران نیازمند به جستجوی سنگ با کیفیت و مورد نظر در سطح استان نیستند و هم فروشندگان بازار فروش متمرکز و متنوعی دارند.

رئیس سازمان صمت لرستان افزود: با راه‌اندازی پایانه صادراتی استان به دنبال برندسازی این محصول ارزشمند هستیم؛ با توجه به کیفیت سنگی که در استان وجود دارد به راحتی برند قابل ارائه خواهد بود.

وی بیان کرد: امیدواریم با راه‌اندازی این پایانه تحول عظیمی در بحث صادرات سنگ به وجود بیاید و مطمئناً از سراسر دنیا مشتریان زیادی جهت خرید به استان سرازیر خواهند شد.

منصوری عنوان کرد: در خصوص راه‌اندازی پایانه سنگ صادراتی استان مجوزهای رسمی داده شده و در مرحله عملیاتی است.

رئیس سازمان صمت لرستان ادامه داد: اینکه چه مدت از عمر مدیریتی هر فرد باقی مانده باشد اصلاً مهم نیست ما معتقدیم باید کار را به صورت حرفه‌ای، صادقانه و تا لحظه آخر دنبال و به سرانجام رساند و از جمله اهداف صمت لرستان راه‌اندازی سایت تولید ماسه کوهی و پایانه سنگ صادراتی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی مجلس شورای اسلامی لرستان پایانه سنگ صادراتی راه اندازی سایت صمت لرستان ماسه کوهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۵۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه پارکینگ اربعین در شلمچه

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود خواست خدایی بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در نشست ساماندهی مرز بین‌المللی شلمچه به ساماندهی و نظم دهی به نحوه پارک خودروها در توقفگاه بزرگ اربعین اشاره کرد و افزود: امسال علاوه بر تمهیدات اندیشیده شده برای نظم دهی به نحوه پارک کردن خودروها، ۱۰ هکتار به توقفگاه اربعین اضافه خواهد شد تا زائران دغدغه کمتری داشته باشند.

وی تاکید کرد: خدمت به زائران اباعبدالله الحسین (ع) را وظیفه خود می‌دانیم و برای برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی (ع) در پایانه مرزی شلمچه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

فرماندار شهرستان خرمشهر بر ساماندهی زیرساخت‌ها در پایانه شلمچه در حوزه‌های مختلف تاکید کرد و گفت: پلیس راهور، نیروی انتظامی، امنیتی، خدماتی در اولین فرصت نسبت به شناسایی نواقص و رفع آنها اقدام و اهتمام جدی داشته باشند و نیازمندی‌های خود را اعلام کنند.

وی با تاکید بر فعال شدن ایکس‌ری در ورودی پایانه مسافری تصریح کرد: در راستای بهبود روند بازرسی ورود و خروج زائران و مسافران و همچنین ارتقای امنیت پایانه گیت ویژه بازرسی نصب شود؛ همچنین اینکه دستگاه‌های خدمات رسان از قبیل آبفا، برق، گاز در مرز شلمچه استقرار داشته باشند تا در صورت وجود مشکل در اسرع وقت آن را رفع کنند.

فرماندار شهرستان خرمشهر خواستار همکاری دستگاه‌های اجرایی و رفع چند حاکمیتی در مرز شلمچه شد و گفت: در تلاش هستیم با همدلی و وحدت رویه کارهای خوبی در حوزه‌های مرزی، اقتصادی، زیارتی و گردشگری در پایانه مرزی شلمچه داشته باشیم.

کد خبر 6093565

دیگر خبرها

  • توسعه ارتباطات سیار با نصب و راه‌اندازی دکل اینترنت سرعت در قلعه خواجه
  • ترمینال و پایانه‌های مسافربری تبریز کجا هستند؟
  • پایانه صادراتی قوی برای زنجیره ارزش کشاورزی مازندران نداریم
  • بوم‌گردی عشایری در لرستان راه‌اندازی می‌شود
  • پایانه صادرات آبزی پروری مازندران هنوز کامل نشده است
  • یک «نقاشی» چگونه راز ساخت اهرام مصر را فاش کرد؟ (+عکس)
  • توسعه پارکینگ اربعین در شلمچه
  • فرونشست و سقوط یک کامیون مملو از شن و ماسه! (فیلم)
  • دفتر نظارت و ارزیابی ویژه استاندار در لرستان راه‌اندازی می‌شود
  • ببینید | فاجعه وسط جاده؛ فرونشست و سقوط یک کامیون مملو از شن و ماسه!