Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس عضو شورای شهر شیراز، اقدامات جهاددانشگاهی را به مثابه فعالیت‌های جهادی توصیف کرد و گفت: نگاه انقلابی، فکر جهادی و نگاه به توانمندی و قابلیت‌های جهاددانشگاهی قابل تقدیر و ستایش است.

محمدتقی تذروی چهارشنبه ١٣ مرداد با حضور در جهاددانشگاهی فارس، فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد تاسیس را تبریک گفت و بیان کرد:  قریب به ٤١ سال از عمر با برکت این نهاد انقلابی می‌گذرد و امام راحل با نگاه بلند خود در ابتدای انقلاب لزوم تاسیس جهاددانشگاهی در مجموعه دانشگاهی را ضروری دیدند و امروز پس از گذشت چهار دهه از فعالیت این مجموعه، همچنان ضرورت و نیاز این نهاد انقلابی احساس می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای شهر شیراز با بیان این که جهاددانشگاهی صرفا تک بعدی نیست و امروز در همه ابعاد مختلف جامعه اعم از آموزشی، فرهنگی، پژوهشی، اشتغالزایی و ...جامعه در حال رشد است، گفت: امروز ثابت شده که در کنار مجموعه دانشگاهی، گروههای جهادی هم می‌توانند فعالیت کنند.

تذروی که معتقد است جهاددانشگاهی برای رسیدن به اهداف بلند خود نیاز به تعامل دارد، عنوان کرد: مجموعه جهاددانشگاهی فارس دارای اتاق فکر قوی و نیروهای متخصص است و می‌تواند برنامه‌های راهبردی خوبی را اجرا و درآمدزایی کند.

او تاکید کرد: نباید احساس شود که جهاددانشگاهی یک رقیب برای برخی مجموعه‌ها در شهر محسوب می‌شود، بلکه باید با این دید که جهاددانشگاهی با تعامل می‌تواند بخشی از مشکلات اجرایی و شهری در قالب‌های مختلف را حل کند، نگریست.

این عضو شورای ششم شیراز، راه‌اندازی یک شعبه از پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم صنایع فرهنگی در فارس را یکی از اقدامات شاخص جهاددانشگاهی این استان ذکر و آمادگی شورای ششم برای همکاری بیشتر با این مجموعه را اعلام کرد.

تذروی همچنین از راه‌اندازی بازارچه هنر با همکاری مدیریت شهری در آینده و با محوریت پارک صنایع نرم فرهنگی جهاددانشگاهی فارس استقبال کرد.

او خاطرنشان کرد: بودجه شیراز یک امانت در دست شوراییان این کلانشهر است و باید در راستای ترویج امور فرهنگی و اجرایی، هزینه شود.

عضو شورای شهر شیراز همچنین خواستار تعامل و همکاری بیشتر با جهاددانشگاهی فارس در شورای ششم شیراز شد.

رئیس جهاددانشگاهی فارس نیز ضمن قدردانی از حضور این عضو شورای شهر شیراز، به تشریح فعالیت‌های این مجموعه در بخش‌های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و ...پرداخت.

دکتر مظاهر بابایی همچنین در این جلسه با ارائه پیشنهاداتی، خواستار تعامل بیشتر شورای ششم شیراز با این مجموعه در استان فارس شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شورای شهر شیراز جهاددانشگاهی فارس جهاددانشگاهی فارس شورای شهر شیراز عضو شورای شورای ششم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۵۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفیراندونزی از غرفه استان فارس بازدید کرد

رونی یولیان تورو در جریان بازدید از غرفه استان فارس در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی استان فارس ضمن اذعان براینکه کشور ایران دارای توانمندی‌های قابل توجهی در حوزه صنعت، کشاورزی و تکنولوژی است، گفت: برای نخستین بار که در یک نمایشگاه بین المللی با توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان فارس آشنا شدم و از این بابت خرسندم.

او با اشاره به بازدیدی که طی روز‌های گذشته از شهر شیراز داشته، افزود: شیراز و زیبایی‌های آن واقعاً یک شگفتی است و امیدوارم در سفر‌های آتی برای یک رویداد تجاری به نتیجه برسیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • خلیج فارس از نگاه فضانوردان ساکن ایستگاه فضایی بین‌المللی (فیلم)
  • مسمومیت ۲۹ پزشک با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز | یک پزشک زن فوت کرد و یک پزشک دیگر در کما
  • سفیراندونزی از غرفه استان فارس بازدید کرد
  • عملکرد هلال احمر در تسکین آلام رنج‌دیدگان قابل تحسین است
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • بررسی خلیج فارس از نگاه نوجوانان روی موج سلامت
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نگاه نمایش اقتدار ایران در بوشهر
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • کیفیت هوای امروز شیراز در وضعیت قابل قبول