Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پیام نجفی با اعلام خبر آغاز واکسناسیون کووید ۱۹ اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان اظهار کرد: تا پایان هفته جاری، بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ نفر از اساتید واحد‌های دانشگاهی در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان واکسینه خواهند شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با تأکید بر اهمیت سلامت جامعه دانشگاهیان گفت: با توجه به شروع سال تحصیلی ۱۴۰۱ـ ۱۴۰۰ و ضرورت واکسیناسیون اساتید و دانشجویان علیه ویروس کرونا، طبق برنامه‌ریزی انجام شده، این مهم در دستور کار دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: تزریق واکسن به اعضای هیأت علمی و اساتید حق‌التدریس این دانشگاه از امروز سه‌شنبه در سالن فردوسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان آغاز شده و تا یک هفته آینده ادامه می‌یابد.

نجفی عنوان کرد: بر اساس همکاری با مرکز بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و با مشارکت سپاه استان، از یک هفته قبل، مرکز واکسیناسیون شرق کلانشهر اصفهان در این دانشگاه راه‌اندازی شده که علاوه بر رده‌های سنی اعلام شده، کلیه اساتید، کارمندان و دانشجویان طبق برنامه‌ریزی و زمان‌بندی‌های ابلاغی، خواهند توانست در این مرکز واکسینه شوند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی از هفته‌های قبل، از دانشجویان خواسته است تا اطلاعات خود از جمله کد ملی و شماره تلفن همراه را در سامانه آموزشیار ثبت یا اصلاح کنند تا بر اساس آن، برنامه‌ریزی و زمان‌بندی برای واکسیناسیون انجام شود.

به گزارش فارس، هم اکنون روزانه بین ۵۰۰ تا یک هزار نفر در مرکز واکسیناسیون شرق کلانشهر اصفهان که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان مستقر است، بر اساس رده سنی واکسینه می‌شوند.

دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با ۲۸ واحد و مرکز دانشگاهی، بالغ بر ۷۵ هزار دانشجو و ۴ هزار و ۵۰۰ استاد هیأت علمی و حق‌التدریس دارد و از این نظر بزرگترین مجموعه آموزش عالی استان را تشکیل داده است.

انتهای پیام/۶۳۰۸۸/ح/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان دانشگاه آزاد واکسیناسیون دانشجویان پیام نجفی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۵۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد

شهنام عرشی؛ رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت: واکسن پنوموکوک و روتاویرس پس از گذشت ۱۰ سال از تصویب به زودی در سبد واکسیناسیون ملی کشور قرار خواهند گرفت.  

وی بیان کرد: تزریق واکسن  پنوموکوک در۷ استان و واکسیناسیون روتاویروس در دو استان به صورت آزمایشی تحت قالب سبد واکسیناسیون ملی به کودکان تزریق خواهند شد.  

رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت تاکید کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد که تزریق واکسن پنوموکوک از مرگ سالانه ۱۵۰۰ کودک پیشگیری خواهد کرد.

عرشی ادامه داد: تزریق واکسن روتاویروس مانع از بستری شدن سالیانه ۱۰ هزار کودک در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در کشور خواهد شد.

وی افزود: پس از ۱۰ سال از تصویب ورود این واکسن‌ها به برنامه واکسیناسیون ملی، خوشبختانه از اواخر سال گذشته با تامین واکسن، اجرای آزمایشی واکسیناسیون پنوموکوک در بندر خمیر استان هرمزگان آغاز شد و امیدواریم طی ماه‌ها و سال‌های آتی تولید داخلی دو واکسن پنوموکوک و روتاویروس را شاهد باشیم.

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت بیان کرد: هم‌اکنون چند شرکت داخلی واکسن روتاویروس را تولید می‌کنند؛ اما هنوز واکسن پنوموکوک در ایران تولید نمی‌شود و این واکسن وارداتی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • آمادگی گروه معماری دانشگاه آزاد برای طراحی ساخت ۵۰ هزار مسکن کارکنان و اساتید
  • اساتید و معلمان بهترین راهنما و الگوی جامعه
  • نخبگان و کارآفرینان خارجی جذب مرکز رشد و سرای نوآوری می‌شوند
  • طهرانچی: بانوان باید برای نقش‌آفرینی‌های جدی در جامعه آماده شوند
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره «هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان» کانون دراصفهان
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان
  • مرکز تحقیقات «هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء» مجوز فعالیت گرفت
  • صدور مجوز تأسیس مرکز تحقیقات«هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء» دانشگاه آزاد سیرجان
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • ویژگی یک استاد نمونه، همیشه شاگرد خوب بودن است