Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@02:36:47 GMT

شناسایی انبار تانکرهای سوخت قاچاق در جنوب تهران

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۶۱۴۳

سرهنگ علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران در رصد‌های اطلاعاتی مطلع شدند در انباری در محدوده "مرتضی گرد"، مقادیر مواد نفتی در تعدادی از تانکر‌های نفتی دپو و پنهان شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی با اشاره به اینکه پس از هماهنگی‌های قضائی روز گذشته تیمی از ماموران به این مکان اعزام شدند، افزود: در بررسی‌های محلی مالک این اموال شناسایی نشد و با هماهنگی‌های قضائی و حضور نماینده شرکت نفت، در مجموع ۳۰ هزار لیتر گازوئیل کشف و تحویل نماینده شرکت نفت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران ابراز داشت: کشف جزئیات پرونده در دستور کار قرار دارد و کارشناسان ارزش مواد سوختی کشف شده را ۲ میلیارد و ۲۰ میلیون تومان برآورد کردند.

سرهنگ گودرزی از مردم خواست در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان سوخت، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو تنفیذ حکم ریاست جمهوری ارشا اقدسی محمدرضا گرایی محمدهادی ساروی شناسایی قاچاق تانکر سوخت المپیک 2020 توکیو تنفیذ حکم ریاست جمهوری ارشا اقدسی محمدرضا گرایی محمدهادی ساروی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۶۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ محمد محمدپور با اعلام این خبر بیان داشت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با احتکار، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، از وجود یک انبار احتکار باتری خودرو در شهرستان بابل مطلع شدند.

وی اظهارداشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با هماهنگی قضایی و همکاری کارشناسان اداره صمت شهرستان بابل در بازدید از انبار مورد نظر ۳۰۰ عدد باتری قاچاق خودرو را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ضمن بیان اینکه انبار کشف شده در سامانه جامع اداره صمت ثبت نشده بود، افزود: کارشناسان ارزش کشفیات مذکور را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند و مالک انبار پرونده را دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند.

دیگر خبرها

  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • کشف ۴ و نیم میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • کشف بیش از ۴ میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت