Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهشید قریب‌پور سرپرست اداره ارتباط با بخش صنعت دانشگاه بین‌المللی چابهار در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: ایجاد کلینیک‌های کسب و کار، به عنوان یکی از شناخته شده‌ترین ابزارها و مدل‌های توسعه خدمات توسعه کسب و کار در دنیاست که در ایران با مدیریت و راهبری شرکت شهرک‌های صنعتی هر استان شکل می‌گیرد و فرصتی را فراهم می‌آورد تا شرکت‌های مشاور و ارائه دهندگان خدمات کسب و کار و بویژه دانشگاه‌ها، بتوانند در زمینه‌های مختلف مدیریتی، فنی، مهندسی و خدمات عمومی کسب و کار، خدمات خود را در شهرک‌های صنعتی ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نظر به ضرورت توسعه تعاملات بین دانشگاه و صنعت، دانشگاه بین‌المللی چابهار با عضویت در کلینیک کسب و کار استان سیستان و بلوچستان به دنبال ارائه خدمات مشاوره‌ای تخصصی به واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان و تعریف پروژه‌های عارضه‌یابی و بهبود، به منظور تسریع حل مسائل و مشکلات آنهاست.

قریب‌پور ادامه داد: انتخاب دانشگاه بین‌المللی چابهار به عنوان یکی از اعضای هیات امنای کلینیک کسب و کار استان، بی‌شک در گردآوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات مربوط به واحدهای صنعتی جنوب استان، نهادینه کردن فرهنگ بهره‌مندی از مشاوران برای حل مشکلات آنها، آسیب‌شناسی بنگاه‌های اقتصادی و تسریع در برطرف کردن مشکلات آنها، می‌تواند حائز اهمیت باشد.

 رشته‌های مقطع کارشناسی این دانشگاه شامل مهندسی عمران، مهندسی معدن، کامپیوتر، مدیریت بانک‌داری، مدیریت بازرگانی، مدیریت صنعتی، زبان و ادبیات انگلیسی، علوم تربیتی، حقوق، اقتصاد و مهندسی معماری است.

همچنین رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد این مجموعه شامل فناوری اطلاعات گرایش تجارت الکترونیک، مهندسی عمران گرایش مدیریت ساخت، مهندسی عمران گرایش سازه، مهندسی تکنولوژی آموزشی، مدیریت مالی، مدیریت بازرگانی، مدیریت کسب و کار، حقوق تجارت بین‌الملل، جغرافیا و برنامه‌ریزی آمایش سرزمین است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه بین المللی چابهار دانشجویان دانشگاه بین المللی چابهار کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۶۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همچنان حدود ۴۵ راه روستایی بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است

مجید محبی گفت: از مجموع ۳۲۹ راه روستایی بسته شده ناشی از سیلاب در جنوب سیستان و بلوچستان با تلاش دستگاه‌های خدمات رسان تاکنون ۲۸۴ مسیر فرعی بازگشایی شده است.

وی تاکید کرد: تمام تلاش ما بر آن است تا ارتباط در مسیر‌های ارتباطی جنوب سیستان و بلوچستان به منظور انجام خدمات امدادی برقرار شود.

مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به تداوم بارندگی‌ها احتمال بروز سیل با توجه به فعالیت این سامانه بارشی و طغیان رودخانه‌ها وجود خواهد داشت بنابراین از هموطنان تقاضا می‌شود در روز‌های اخیر از توقف و تردد در اطراف رودخانه‌ها و مسیل‌ها بپرهیزند و به هشدار‌ها و توصیه‌های ایمنی توجه کرده و مراقبت‌های لازم را به عمل آورند تا هیچگونه خسارت جانی و مالی متوجه آن‌ها نشود.

وی تاکید کرد: هشدار احتمال وقوع ‏سیلاب کاملا جدی است و شهروندان باید توجه داشته باشند که هر گونه تردد و اتراق در حاشیه ‏رودخانه و مسیل‌ها خطر آفرین و حتی مرگبار است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران در امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • آب شرب ۹۰درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • همچنان حدود ۴۵ راه روستایی بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • آمادگی بندر چابهار برای تسهیل تجارت اقتصادی با کشور تاجیکستان
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • فرودگاه بین‌المللی زاهدان میزبان زائران سرزمین وحی شد