Web Analytics Made Easy - Statcounter

لامون مارسل جیکوبز، دونده ایتالیایی 26 ساله ایتالیایی به مدال طلای دو 100 متر در مسابقات المپیک 2020 توکیو رسید. او یکی از مهم ترین مدال های تاریخ ورزش ایتالیا در المپیک را کسب کرد. این دونده که از مادری ایتالیایی در آمریکا متولد شده است، با ثبت زمان 9 ثانیه و 80 صدم ثانیه قهرمان المپیک شد. طی روزهای اخیر در ایتالیا همه از این اتفاق بزرگ صحبت می کنند و خوشحال هستند اما در برخی از رسانه های خارجی، اوضاع متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از قهرمانی جیکوبز در المپیک، بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی، شایعه دوپینگ این ورزشکار را بر سر زبان ها انداختند. واشنگتن پست نیز در گزارشی به احتمال دوپینگ این ورزشکار اشاره کرد چراکه او تا قبل از المپیک توکیو، یک دونده معمولی در ماده دو 100 متر بود و رکوردهای شخصی اش به زیر 10 ثانیه نمی رسید اما جیکوبز به طور ناگهانی و غیرمنتظره قهرمان المپیک شد. نیویورک تایمز نیز در این رابطه نوشت:

جیکوبز شایسته تقدیر و البته تردید است. ظهور هر ستاره جدید به افراد شکاک هشدار می دهد. 

به نقل از رویترز؛ جیووانی مالاگو رئیس کمیته ملی المپیک ایتالیا در واکنش به این شایعات گفت:

اظهارات برخی از رسانه ها از هر نظر مایه تاسف و شرمندگی شدید است. در مورد ورزشکارانی صحبت می کنیم که هر روز تحت نظارت دقیق و سیستماتیک کمیته ضد دوپینگ هستند. وقتی شما یک رکورد ملی یا قاره ای ثبت می کنید، این نظارت ها چند برابر می شود چه برسد به اینکه قهرمان المپیک شوید. این موضوع نشان می دهد که برخی افراد توانایی پذیرش شکست را ندارند.

اخبار داغ 

این زن با لباس خاص بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس جواد زرینچه در طرفداری: افتخار می کنم عروسی ام را هم در خانه تیمسار خسروانی گرفتم سعید معروف راهی آمریکا شد قرعه کشی اوزان ۵۷ و ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد برگزار شد/ یزدانی و‌ تیلور شاید در فینال له پاریسین مدعی شد؛ قرارداد ام باپه با پاریس قطعا تمدید نخواهد شد ژرژ مندس و ادامه تماس ها با پاری سن ژرمن در مورد پیوستن رونالدو

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۶۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست اوکراین برای حذف قایقران روسی از المپیک پاریس

اوکراین خواستار حذف قایقرانان روسی از بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش اوکراین خواستار ممنوعیت حضور قایقرانان روسیه و بلاروس در مسابقات مقدماتی المپیک 2024 پاریس شدند.

نامه مربوطه به کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) و فدراسیون جهانی قایقرانی ارسال شد.

رونمایی از نشان خاص تیم پناهندگان در المپیک 2024 + عکس

پیش از این مشخص شده بود که 13 قایقران از روسیه در مسابقات مقدماتی بازی‌های المپیک 2024 شرکت خواهند کرد. مسابقات انتخابی از 8 تا 9 می در مجارستان برگزار می‌شود و 8 ورزشکار روسی وارد مسافت‌های المپیک شدند. این آخرین فرصت برای جواز حضور در المپیک پاریس است.

بازی‌های المپیک پاریس از 26 جولای تا 11 آگوست (5 تا 21 مرداد) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • درخواست اوکراین برای حذف قایقران روسی از المپیک پاریس
  • رکوردشکنی تاریخی در المپیک پاریس با دوپینگ‌های مجاز «ناسا»
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست
  • رد شایعه برای مدیریت پرسپولیس توسط شهرداری
  • غول دوم در راه رویای غیرممکن ایران: قهرمان جهان!
  • طلای امیریان در ۸۰۰ متر و برنز اسماعیل نژاد در ۱۰۰ متر
  • دو و میدانی بین المللی دبی؛ طلای امیریان در ۸۰۰متر و برنز اسماعیل نژاد در ۱۰۰ متر
  • پدر مهران غفوریان افسر ارشد ساواک بود؟ | واکنش فوری ستاره سینما و تلویزیون به یک شایعه فراگیر درباره پدرش
  • رونمایی از نشان خاص تیم پناهندگان در المپیک ۲۰۲۴ + عکس
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان