Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل بر پایه اتهامات غیر مستند و بی پایه و و اساس خود، تهران را به دست داشتن در حمله به کشتی اسرائیلی در دریای عمان متهم کرد و خواستار اقدام شورای امنیت بر ضد ایران شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، در ادامه اتهام‌زنی‌های مقامات صهیونیست علیه در رابطه به حمله به کشتی اسرائیلی در دریای عمان، «گیلعاد اردان» نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل از شورای امنیت خواست تا در این خصوص علیه ایران اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش الجزیره، وی بدون ارائه هرگونه اسناد مستدل در رابطه با دست داشتن در این حمله گفت که شورای امنیت باید با برگزاری نشست فوق العاده، ایران را محکوم کند و علیه آن اقدام نماید.

کشورهای انگلیس، رومانی و لیبریا نیز با ارسال نامه‌ای به شورای امنیت سازمان ملل و مطرح کردن اتهامات بی پایه و اساس علیه ایران مدعی شدند که «به احتمال زیاد ایران در حمله هفته گذشته به یک کشتی در دریای عمان از یک پهپاد یا بیشتر استفاده کرده است».

این اتهامات در حالی مطرح می‌شود که سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه ایران اخبار منتشر شده در مورد بروز حوادث امنیتی پی در پی برای کشتی‌ها در منطقه خلیج فارس و دریای عمان را کاملا مشکوک دانست و نسبت به هر گونه فضاسازی کاذب برای اغراض خاص سیاسی هشدار داد.

خطیب زاده با توجه به اخبار ضد و نقیض از امنیت دریانوردی در منطقه، از همه طرف‌ها درخواست کرد نسبت به انتشار اخبار جعلی و ساختگی هوشیاری خود را حفظ کنند.

انتهای پیام

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای امنیت اخبار ایران بین الملل رژیم صهیونیستی اسرائیل شورای امنیت اخبار ایران بین الملل رژیم صهیونیستی اسرائیل شورای امنیت دریای عمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۶۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ارتش یمن علیه چهار کشتی در دریای سرخ و اقیانوس هند

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از تلویزیون المسیره، سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای کمک به مردم مظلوم فلسطین و پاسخ به تجاوزات آمریکا و انگلیس به کشورمان، نیرو‌های مسلح یمن با انجام عملیات نظامی علیه کشتی‌های جنگی دشمن در دریای سرخ، دو ناوشکن آمریکایی را با تعدادی پهپاد هدف قرار داده و به یاری خدا پهپاد‌ها با دقت به اهداف خود اصابت کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

نیروی دریایی، موشکی و هوایی نیرو‌های مسلح یمن با انجام عملیات مشترک کشتی سی کلایدز (CYCLADES) را در دریای سرخ با دقت هدف قرار دادند.

هدف قرار دادن این کشتی پس از آن صورت گرفت که در تاریخ ۲۱ آوریل با فریب و استتار و ادعای اینکه عازم بندر دیگری است، از دستورالعمل ممنوعیت عبور کشتی‌های عازم بنادر فلسطین اشغالی سرپیچی کرد و عازم بندر ام الرشراش شد. اما این کشتی تحت نظارت و پیگیری نیرو‌های مسلح ما بود و اخطار‌هایی به آن برای عدم ورود به بنادر فلسطین اشغالی داده شد، ولی پس از پافشاری بر نقض دستور ممنوعیت تردد، در فهرست کشتی‌های مورد هدف در منطقه عملیات نیرو‌های مسلح یمن قرار گرفت.

نیروی هوایی یمن همچنین با تعدادی پهپاد ناو اسرائیلی ام‌اس‌سی اوریون (MSC ORION) را در اقیانوس هند هدف قرار داد.

نیرو‌های مسلح یمن با یاری خداوند و سپس با حمایت و پشتیبانی مردم بزرگ یمن و همه آزادگان ملت، به عملیات نظامی خود در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و دفاع از یمن عزیز ادامه می‌دهند. این عملیات جز با رفع محاصره و توقف تجاوز به مردم فلسطین در نوار غزه متوقف نخواهد شد.

دیگر خبرها

  • عملیات ارتش یمن علیه چهار کشتی در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • هدف قرار گرفتن کشتی مرتبط با اسرائیل در دریای سرخ
  • حمله موشکی به کشتی مرتبط با رژیم اسرائیل
  • کشتی کانتینری در دریای سرخ با چند موشک هدف قرار گرفت
  • اخباری از حمله به کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی در آب‌های یمن
  • طرح ادامه جنگ علیه غزه در ارتش رژیم صهیونیستی تصویب شد
  • تیتر خاص رسانه عربی درباره ایران/ تحلیل وضعیت اقتصادی پس از «آغاز عصر تحول»
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • تیتر خاص رسانه عربی در مورد ایران/ تحلیل وضعیت اقتصادی پس از «آغاز عصر تحول»
  • سودان خواهان برگزاری نشست فوری شورای امنیت درباره «تجاوزات امارات» شد