Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@09:06:24 GMT

ترکیب احتمالی استقلال برابر گل گهر سیرجان

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۶۸۵۳

ترکیب احتمالی استقلال برابر گل گهر سیرجان

شاگردان مجیدی در نیمه نهایی جام حذفی امشب (چهارشنبه) به مصاف گل گهر سیرجان خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم استقلال امشب و از ساعت ۳۰/‏۱۹ به مصاف گل‬ گهر سیرجان خواهد رفت. شاگردان مجیدی بعد از کسب سومی خود در لیگ بیستم تلاش می‌کنند در این دیدار پیروز شده و به نوعی ناکامی خود را در لیگ برتر جبران کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرف دیگر شاگردان قلعه نویی نیز به دنبال کسب سهمیه هستند و قصد دارند استقلال را در رسیدن به دومین فینال پیاپی ناکام بگذارند.

حسینی درون دروازه

با توجه به عملکرد خوب حسینی در دیدار قبلی جام حذفی برابر پرسپولیس، به احتمال فراوان وی درون دروازه خواهد ایستاد.

بازی با سه دفاع

فرهاد مجیدی در غیاب عارف غلامی، با سه دفاع سیاوش یزدانی، محمد دانشگر و محمد حسین مرادمند راهی میدان می‌شود. با وجود مصدومیت غلامی و دور بودن احمد موسوی از تمرین به دلیل ابتلاء به کرونا مجیدی همچنان با سه دفاع بازی خواهد کرد.

کمربند میانی استقلال

در وسط میدان به نظر می‌رسد، وریا غفوری، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، محمد نادری و آرش رضاوند نفرات اصلی برای این مسابقه باشند. احتمالاً یک یا دو بازیکن دیگر نیز در نیمه دوم جایگزین ۵ مهره میانه میدان آبی‌ها خواهد شد. درخشش متین کریم زاده، سبحان خاقانی و سعید مهری در هفته‌های اخیر می‌تواند آنها را گزینه جدی برای حضور در ادامه مسابقه قرار دهد.

ارسلان در کنار قایدی

به نظر می‌رسد زوج دیاباته - قایدی فصل قبل تا حدود زیادی از بین رفته و فرهاد این بازی بیشتر از قایدی در کنار مطهری و یا آرمان رمضانی بازی خواهد گرفت البته شانس مطهری برای دیدار امشب بیشتر خواهد بود.

ترکیب احتمالی استقلال برابر گل گهر سیرجان

حسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، محمدحسین مرادمند، محمد نادری، وریا غفوری، فرشید اسماعیلی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، ارسلان مطهری و مهدی قایدی‌

کد خبر 512091

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال باشگاه استقلال استقلال تهران استقلال سرمربی استقلال فرهاد مجیدی امیر قلعه نویی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق گهر سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۶۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!

به گزارش "ورزش سه"، العین امشب به دنبال تاریخ سازی است و امیدوار است تا در جهنم کینگدام آرنا، موفق از زمین خارج شود. تیم اماراتی توانست بازی رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را 4 بر 2 برنده شود و امشب نیز بازی برگشت برگزار خواهد شد، جایی که سرمربی سابق استقلال برای نماینده امارات آرزوی موفقیت کرده است.

فرهاد مجیدی تنها ایرانی است که توانسته است در زمان برگزاری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با فرمت کنونی به قهرمانی برسد. اسطوره محبوب استقلالی ها که به عنوان بازیکن قرضی برای العین بازی می کرد، نقش مهمی در قهرمانی این تیم داشت.

در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2003، العین در بازی رفت برابر دالیان چین 4 بر 2 به پیروزی رسید و مسابقه برگشت نیز دقیقا همین نتیجه و به سود تیم چینی تکرار شد تا اینکه فرهاد مجیدی در لحظات پایانی مسابقه و با یک شوت از پشت محوطه جریمه، بازی را چهار بر سه کرد تا نماینده امارات به لطف گل زده در خانه حریف، راهی بازی فینال شود.

العین با پیروزی برابر نماینده تایلند در بازی فینال، قهرمان مسابقات شد و مجیدی نیز با پرچم ایران، در جشن قهرمانی شرکت کرد. حالا سرمربی سابق استقلال و اتحاد کلباء، با انتشار ویدیویی از لحظه گلی که برابر دالیان به ثمر رسانده، برای تیم العین در بازی امشب برابر الهلال آرزوی موفقیت کرده است.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ساعت و ترکیب احتمالی تراکتور - ذوب‌آهن در جام حذفی (امروز جمعه ۷ اردیبهشت)
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • دربی حساس مرسی‌ ساید؛ ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با اورتون
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد