Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@02:05:02 GMT

سگهای بی‌صاحب در شهرستان خرمدره دارای پناهگاه شدند

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۶۹۱۷

سگهای بی‌صاحب در شهرستان خرمدره دارای پناهگاه شدند

علی مرشدی، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در راستای مصوبات کارگروه کنترل جمعیت سگ های بلاصاحب، شماری از دوستداران حیوانات بنا به پیشنهاد اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خرمدره،  اقدام به ایجاد پناهگاه نگهداری این گونه جانوری کردند.

وی با بیان اینکه اگر این سگ های بلاصاحب در سطح جامعه رها و آزاد باشند ممکن است گرسنگی آنها را از پای درآورد یا اینکه مشکل آفرین باشند، اظهار داشت: این مرکز، پناهگاهی بسیار امن و مطمئن برای سگ های ولگرد است که انتظار حمایت و همیاری از سوی دوستداران حیوانات داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرشدی تصریح کرد: چند پرستار ویژه حیوانات، ۲ دامپزشک، ۳ نفر به عنوان تامین کننده دارو و تغذیه، ۲ نفر به منظور ارایه خدمات و ۴ نفر هیات مدیره و مدیرعامل، کادر این مرکز نگهداری که در جوار واحد کشت و صنعت دشت خرمدره واقع شده، هستند.

وی با بیان اینکه تشکیلات این پناهگاه شامل اتاق تزریق، اتاق انتظار، اتاق جراحی و محوطه تغذیه توله ها است، اظهار داشت: زنده گیری، عقیم سازی، تغذیه، درمان و واگذاری سگ ها به افراد واجد شرایط از جمله اهداف مسوؤلان این پناهگاه است.

برچسب‌ها اداره کل حفاظت محیط زیست زنجان مراکز جمع آوری سگ های ولگرد زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل حفاظت محیط زیست زنجان زنجان اداره کل حفاظت محیط زیست زنجان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۶۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید

دکتر شیرجنگ گفت: رادیولوژی پرتابل - سرکانتر - ساک شن و تخت‌های اتاق عمل از جمله دستگاه‌هایی هستند برای بیمارستان خریداری شده است.

وی افزود:خرید دستگاه اتوآنالایزر برای آزمایشگاه نیز خریداری شده که تا یکماه آینده نصب خواهد شد و با نصب آن مشکلات آزمایشگاه رفع می شود ولی برای راه اندازی آن و نصب دستگاه‌های جانبی ۱.۵ میلیارد تومان هزینه نیاز است که از خیرین درخواست می کنیم برای بروز کردن آن ما را یاری کنند.

وی گفت: مجوز اصلی برای احداث بخش اتاق‌های عمل در فضای ۳ هزار متر مربع بیمارستان با هزینه‌ای بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان گرفته شده است که با احداث آن دیگر نیاز به ارجا ع بیماران به سایر شهر‌ها نخواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • حمله حیوانات وحشی به گوسفندان در کاشان
  • هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم
  • غذارسانی به حیوانات محبت در حق آنها نیست
  • سگ گزیدگی؛ ماموریت روزمره در مراکز درمانی! | حجم بالای حمله سگ های بدون صاحب به شهروندان | ویدئو
  • جلوگیری از فعالیت یک اتاق غیر مجاز کشتار دام در تیران و کرون
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی پناهگاه دوم زائران است/خدمت عاشقانه خادمیاران مشاور در حریم رضوی
  • تهران ۱۰ هزار سگ بدون صاحب دارد | زنده گیری روزانه ۵۰ سگ از سطح شهر
  • زنده گیری روزانه ۵۰ سگ بی‌صاحب در تهران