Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@12:36:29 GMT

۳۵ هزار تن نهاده دامی در سبزوار توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۷۰۱۶

۳۵ هزار تن نهاده دامی در سبزوار توزیع شد

امرالله شمس روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: توزیع این میزان نهاده دامی شامل جو، ذرت، کنستانتره، سبوس، تفاله، ملاس و ذرت علوفه‌ای نقش موثری در حمایت از بخش دام و طیور داشته است.

وی ادامه داد: با توجه به کاهش تولید علوفه و محصولات زراعی در پی خشکسالی امسال، نهاده‌های دامی با هدف تنظیم بازار و تامین بخشی از نیاز خوراک دام و حمایت از دامپروران بین آنان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره تعاون روستایی سبزوار همچنین به فعالیت ۴۵ شرکت تعاونی روستایی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: سبزوار با ۳۸۵ واحد مرغداری گوشتی و تولید سالانه ۲۵ میلیون قطعه مرغ رتبه نخست استان را در تامین گوشت مرغ مصرفی دارد.

شمس افزود: شهرستان سبزوار با ۳۴۰ هزار راس دام سبک، ۱۱ هزار راس دام سنگین و سه هزار نفر شتر از قطب‌های تولید گوشت در خراسان رضوی است.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها تعاون روستایی سبزوار دام و طيور خشکسالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تعاون روستایی سبزوار دام و طيور تعاون روستایی سبزوار دام و طيور خشکسالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۷۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر سه شنبه کارشناسان اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان تهران و دامپزشکی پردیس طی یک برنامه‌ریزی مدون و با هماهنگی صورت گرفته با اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه یک واحد غیر مجاز و زیرزمینی تولید مکمل‌ها و افزودنی‌های خوراک دام و طیور را در شهرستان پردیس شناسایی کردند.

قابل ذکر است در این عملیات که با اخذ حکم قضایی و با همکاری پلیس امنیت انجام گرفت بیش از ۳۰ تن انواع مکمل و افزودنی‌های غیر مجاز که در مکانی مجهول و با مواد اولیه فاقد هویت تولید می‌شد کشف و مکان مورد نظر پلمب شد.

دامداران و مرغداران گرامی جهت تامین نیازهای افزودنی و مکمل‌های دامی می بایست مواد مورد نیاز خود از واحدهای تحت نظارت سازمان دامپزشکی خریداری و جهت احراز اصالت محصول می‌توانند از قسمت رهگیری مجوز از سامانه صدور پروانه‌های دامپزشکی به آدرس((cert.ivo.ir)) استفاده کنند.

کد خبر 6093227

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • ۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد
  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • رتبه سوم مهاباد درتولید گوشت دراستان
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین