Web Analytics Made Easy - Statcounter

«صابر رحیمی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در چند ماه اخیر تلاش های زیادی برای بازگشت راهیان به رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور انجام گرفته و تقریبا همه مسوولان مرتبط با این قضیه پای کار بوده اند.

وی ادامه داد: در این راستا حتی همراه با آقای بازوند استاندار کرمانشاه نیز دیداری با رییس فدراسیون داشتیم و به نتایج خوبی هم رسیدیم و آقای عزیزی خادم نظر مساعدی برای بازگشت دوباره نماینده فوتبال کرمانشاه به لیگ داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی تصریح کرد: پس از آن دیدار مدیران راهیان هم مستندات لازم را مجددا به فدراسیون ارائه کردند، مستنداتی که شامل صدور حکم و رای دستگاه قضائی و دیوان عالی کشور مبنی بر لزوم بازگشت این تیم به مسابقات لیگ آزادگان بود.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه همچنین از ورود مجمع نمایندگان استان به موضوع بازگشت راهیان به رقابت های لیگ اشاره کرد و گفت: آن ها نیز در سطح ملی پیگیری های لازم را برای انجام این کار داشته اند و همچنان هم پای کار هستند.

وی با تاکید بر اینکه بازگشت دوباره راهیان به لیگ دسته اول حق قانونی این تیم است، گفت: مساله بازگشت راهیان به مسابقات تبدیل به یک مطالبه عمومی از سوی مردم شده است که امیدوارم فدراسیون و افراد ذی نفوذ در این رابطه هرچه سریعتر شرایط بازگشت راهیان را فراهم کنند.

رحیمی تصریح کرد: مردم فوتبال دوست کرمانشاه بی صبرانه منتظر قطعی شدن حضور راهیان در رقابت های دسته اول هستند و ما مسوولان هم وظیفه داریم این موضوع را تا لحظه آخر به صورت جدی پیگیری کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در پایان گفت: به مردم استان قول می دهم با همه توان موضوع بازگشت راهیان به لیگ را پیگیری کنم تا ان شالله شاهد حضور دوباره این تیم در مسابقات دسته اول باشیم.

تیم فوتبال راهیان کرمانشاه تنها نماینده فوتبال استان در مسابقات لیگ دسته اول فصل ۹۴ – ۹۳ بود که در پایان این رقابت‌ها به شکل عجیبی به لیگ دسته ۲ سقوط کرد، موضوعی که از همان زمان مسوولان باشگاه زیر بار آن نرفته و اقدامات قانونی خود را برای بازگشت دوباره به این رقابت ها آغاز کردند.

دوندگی های زیاد مدیران راهیان در نهایت نتیجه داد و دستگاه قضایی نیز با تشکیل دادگاه های بدوی و تجدیدنظر حکم را به سود نماینده فوتبال کرمانشاه و بازگشت دوباره آن ها به لیگ دسته یک صادر کرد و طبق این آرا راهیان می بایست در فصل ۹۷ - ۹۶ بازهم در لیگ آزادگان حضور پیدا می کرد اما مقاومت فدراسیون مانع از تحقق این امر شد.

با این حال اعتراض فدراسیون نشین ها نیز بی نتیجه ماند و دیوان عالی کشور نیز آخرین مرجعی بود که رای صادره در دادگاه های گذشته را تایید و اعلام کرد راهیان کرمانشاه باید به لیگ دسته اول فوتبال کشور بازگردد.

برچسب‌ها فوتبال لیگ دسته اول فوتبال کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال لیگ دسته اول فوتبال کرمانشاه فوتبال لیگ دسته اول فوتبال کرمانشاه بازگشت راهیان بازگشت دوباره لیگ دسته اول برای بازگشت لیگ دسته رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۷۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود

به گزارش "ورزش سه"، سعید دقیقی سرمربی شمس آذر در نشست خبری پس از بازی شمس‌آذر و پیکان در جمع خبرنگاران عنوان کرد: خدا را سپاسگزاریم که توانستیم در روزی که هواداران در ورزشگاه نبودند با تلاش جای خالی آنان را پر کنیم و پیروز از زمین خارج شویم.

وی ادامه داد: تیمی پیکان هم با حضور آقای عنایتی در نیم‌فصل دوم عملکرد بهتری دارد، اما امروز ما شایسته پیروزی بودیم و می‌توانستیم با گل‌های بیشتر بازی را پیروز شویم و اگر تماشاگران در ورزشگاه حضور داشتند به طور قطع عملکرد بهتری از خودمان نشان می‌دادیم.

سرمربی شمس‌آذر بیان کرد: ای کاش فوتبال ایران شمس‌آذر را ویژه می‌دید و این تیم را مورد بررسی قرار می‌داد، ما هیچ وقت در فوتبال به دنبال تلف کردن وقت و کند کردن جریان بازی نبودیم، در مباحث تاکتیکی هم با همه کاستی‌هایی که داشتیم به اعتقاد بنده بچه‌های ما فوق‌العاده کار می‌کنند و جای تقدیر و تشکر از بازیکنان دارد چون به یقین کار سختی است.

او در ادامه گفت: ما به اهدافی که این فصل داشتیم رسیده‌ایم هرچند اگر بازیکن نمی‌فروختیم دورنمای ذهنی من گرفتن سهمیه آسیایی بود، خیلی از بازی‌ها از لحاظ ظرفیت‌هایی که رقیبمان داشت و ما نداشتیم، مانند جنگ نابرابر بود، اما با این همه ما تلاش کردیم و در ادامه هم همین روند را در پیش خواهیم گرفت تا بازی زیبا از خودمان به نمایش بگذاریم.

سرمربی شمس آذر ادامه داد: شعار ما تلاش، تلاش و تلاش است و همواره در همه مباحث استمرار خواهیم داشت، ما همه با هم در کنار هم تلاش کردیم، ظرفیت ساختیم و خدا هم کمکمان کرد تا به نقطه‌ای که اکنون ایستاده‌ایم برسیم‌.

دقیقی درخصوص موضوع مربوط به حمایت مالی از شمس‌آذر گفت: این تیم در ابعاد مختلف برای استان قزوین موقعیت ساخته و قطع به یقین اگر حمایت مالی از شمس‌آذر اتفاق نیفتد دیگر نمی‌شود تیم‌داری کرد اما می‌شود با کمک شورای شهر و شهرداری شرایط را برای این تیم بهتر کرد، این مطالبه من به عنوان یک شهروند قزوینی است.

دیگر خبرها

  • هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید
  • دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود
  • بازگشت ویسنته دل‌بوسکه به فوتبال اسپانیا
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در اجرای امور کارگری
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • تنش مدیریتی: جنگ روانی دشمنان بارسا یا واقعیت
  • آینده جامعه بشری به تلاش امروز معلمان و اساتید بستگی دارد
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز