Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حشمت الله صمیمی معاون اقتصادی استاندار این استان گفت: با رایزنی های انجام گرفته اخیر استاندار با وزیر صمت ۶۵ میلیارد تومان اعتبار برای بیواتانول باشت مصوب شد.

حشمت الله صمیمی افزود: در دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با وزیر صنعت، معدن و تجارت پیرامون حل مشکلات طرح های صنعتی استان نشست های مختلفی در وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ( ایدرو ) داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: طرح پالایشگاه سوخت سبز «بیواتانول» شهرستان باشت یکی از طرح های مهمی است که استاندار با جدیت پیگیر حل مشکل آن بود.

صمیمی حجم سرمایه گذاری این پروژه  که جزو پروژه های مهم کشور و استان است، حدود یک هزار میلیارد تومان است.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: باتوجه به اینکه مواد اولیه این کارخانه ذرت دانه ای است می تواند کمک شایانی به بخش کشاورزی منطقه داشته باشد و محصول این کارخانه نیاز ۱۰۰ درصد داخل کشور است.

صمیمی بیان کرد: امکان صادرات این محصول به صورت ۱۰۰ در صد وجود دارد و زمینه اشتغال مستقیم ۲۰۰ نفر و هزاران شغل به صورت غیر مستقیم را فراهم می کند. 

او یکی از مشکلات این طرح را کمبود نقدینگی دانست و افزود: در دیدار استاندار با وزیر صنعت، معدن و تجارت و باتوجه به برگزاری نشست های فنی و کارشناسی سرانجام  ایدرو نسبت به تامین اعتبار به مبلغ ۶۵ میلیارد تومان اقدام کرد.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: باتوجه به اینکه هم اکنون نزدیک به ۳۰ نفر در مراحل اجرای طرح  مشغول به کار هستند با تزریق این اعتبار در شهریور ماه براساس برنامه ریزی هایی که در حال انجام است اشتغال به بیش از ۱۰۰ نفر می رسد و کمک خوبی به اشتغال منطقه در دوران ساخت پروژه می شود.

صمیمی افزود: این میزان اعتبار فقط برای بخشی از اجرای طرح است و لذا به منظور تسریع در اجرای پروژه در سال های آینده لازم است علاوه بر تامین اعتبار سالانه از سوی ایدرو، از طریق منابع بانکی تسهیلات مورد نظر به این طرح نیز تزریق شود.

 

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح عمرانی دریافت تسهیلات صنعت و معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۷۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسازی و توسعه خطوط جمع آوری فاضلاب بندرعباس ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد

ایسنا/هرمزگان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان تکمیل خطوط و شبکه جمع آوری فاضلاب هم راستا با تکمیل تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس و انتقال پساب به صنایع غرب را مهم ارزیابی و تخصیص اعتبار برای اجرای آن را خواستار شد.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان امروز ( ۱۴ اردیبهشت ماه )در بازدید مهدی دوستی استاندار هرمزگان و شهروز شجاعی رئیس شرکت ساخت و توسعه خلیج فارس از روند بازسازی و احداث فازهای تصفیه تکمیلی تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس، با بیان اینکه دستورات استاندار هرمزگان در تکمیل پروژه‌های آب و فاضلاب همواره راهگشا و تسریع کننده امور بوده است، افزود: نگاه جامع و آینده نگری استاندار هرمزگان در این بازدید نشان داد عزمی جدی در استان هرمزگان برای جلوگیری از ورود به پساب به دریا وجود دارد که نوید روزهای خوب با هدف بهبود شرایط زیست محیطی ساحل بندرعباس را می‌دهد.

عبدالحمید حمزه پور با بیان اینکه تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس در حال حاضر ۵۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: در این بازدید موانع پیش روی این پروژه به صورت میدانی بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.به گفته حمزه پور ۳۸ کیلومتر از خطوط جمع آوری بتنی و در شرایط بحرانی است که می طلبد با هدف جلوگیری از ریزش آن، نوسازی شود.

مدیرعامل آبفای هرمزگان ادامه داد: یکی دیگر از چالش های شهر بندرعباس جمع آوری فاضلاب محلات بافت فرسوده شامل محله چاهستانی ها، آیت الله غفاری و سنگ کن است که فاضلاب خام آنها وارد خورها می شود.

وی مجموع اعتبار پیش بینی شده برای نوسازی و توسعه خطوط جمع آوری فاضلاب بندرعباس را ۷۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

در این بازدید، به مناسبت هفته کارگر، استاندار هرمزگان با اهدای گل از تلاش کارگران قدردانی کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن برای عمران خواف تخصیص یافت
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • راهکار رفع ناترازی سوخت، اصلاح زیرساخت‌ها به‌منظور مصرف بهینه است/ لزوم حمایت از احداث صنایع پالایشی کوچک
  • هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت سیزدهم برای بهبود وضع هوا و کاهش سوختن گازهای مشعل
  • توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد
  • هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت برای بهبود وضع هوا و کاهش فلر
  • گچساران و باشت رکورددار بارش باران در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • نوسازی و توسعه خطوط جمع آوری فاضلاب بندرعباس ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • نیاز بندرعباس به ۷۰۰ میلیارد اعتبار جهت توسعه خطوط فاضلاب