Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حسینعلی حاجی دلیگانی»، عضو هیئت رییسه مجلس، در رابطه با جلسه رای اعتماد به کابینه دولت سیزدهم گفت: بر اساس صحبت های رهبری مبنی بر سرعت عمل در تشکیل دولت، آقای رئیس جمهور روز ۵شنبه برنامه و خط مشی دولت خود را همراه با وزرا مطرح و به مجلس معرفی می کند و مجلس بدون هیچگونه وقفه ای از روز شنبه صبح، کار بررسی تک تک افراد پیشنهادی را در کمیسیون های تخصصی مربوطه آغاز می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه برای آشنایی بیشتر و رایزنی های لازم در قالب فراکسیون های مختلف و در قالب مجامع استانی، نمایندگان میزبان وزرای پیشنهادی خواهند بود و تلاش می شود که بیشتر با آنها آشنایی صورت بگیرد. همچنین برنامه پیشنهادی دولت و خط مشی و انطباق آن با سیاست های کلی کشور و قانون اساسی توسط معاونت قوانین مجلس و دیگر مجامع مربوط به مرکز پژوهش و غیره مورد بررسی قرار خواهد گرفت. 

او ادامه داد: کار رای اعتماد بلافاصله از روز شنبه بعد برابر آئین نامه شروع می شود و تا روز سه شنبه رای گیری نهایی انجام خواهد شد و قطعا نمایندگان هر وزیری را که بالاخره قوی باشد و در شرایط فعلی بتواند کار کشور و کار مردم را پیش ببرد با رای قاطع و بالا به او رای خواهد داد.

حسینعلی حاجی دلیگانی بیان کرد: قطعا در جلسه رای اعتماد به کابینه سیزدهم تنشی را نخواهیم داشت. با توجه به روحیات و کردار و منش آقای رئیس جمهور و همچنین نوع نگاهی که اکثر نمایندگان مجلس خواهند داشت فکر می کنم که هیچ گونه تنشی نخواهیم داشت، اما در عین حال دقت خواهیم داشت و هر کدام در جایگاه خود عمل خواهیم کرد. مجلس وظیفه دارد با دقت البته با سرعت اسامی معرفی شده را رسیدگی کند. شخصیت هایی که برای هر پست و برای هر وزارتخانه پیشنهاد می شود آن را کاملا بررسی می‌کنیم و اگر آن فرد توانمندی لازم را و مجموعه شرایط کافی را برای پست وزارت دارد، دریغ نخواهیم کرد. 

او با اشاره به حضور برخی از نمایندگان در کابینه دولت سیزدهم گفت: افرادی که در مظان هستند و گفته می شود که قرار است از مجلس به کمک دولت بروند، آنهایی که سر زبانها هستند قطعا مجلس به انها رای اعتماد خواهد داد.

2727

کد خبر 1541724

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سیدابراهیم رئیسی دولت سیزدهم رای اعتماد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۷۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس معنادار آذری جهرمی درباره دولت رئیسی

به گزارش «تابناک»، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار تصویری در کانال تلگرامی خود نوشت: عبدالناصر همتی گفته است که میزان چاپ پول در ۲/۵ سال اخیر از کل پول چاپ شده در تاریخ ایران از عصر باستان تا سال ۱۴۰۰، بیشتر بوده است.

دیگر خبرها

  • حضور پرشکوه مردم در آزمون بزرگ انتخابات
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • دولت رئیسی می‌خواهد کارگران را از مشارکت در تعیین دستمزدشان کنار بگذارد
  • سه رقیب جدید قالیباف در کرسی ریاست مجلس؛ وزرای احمدی نژاد به صف شدند
  • مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا: بعضی از وزرای رئیسی پشیمانند، برای پایان دولت لحظه‌شماری می‌کنند!
  • عکس معنادار آذری جهرمی درباره دولت رئیسی
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • بررسی مصوبات پیشنهادی صنعتی مازندران برای سفر دولت
  • چرا «مرکز پژوهش‌های مجلس» هم تحمل نمی‌شود؟
  • نباید از اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات غافل شد