Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@12:40:47 GMT

گاز معدن جان کارگر افغان را در دامغان گرفت

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۷۵۳۰

گاز معدن جان کارگر افغان را در دامغان گرفت

به گزارش «تابناک»، حمید صالحی شامگاه سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: کارگر فوت شده در این معدن ۲۳ ساله و از اتباع بیگانه (افغانستان) است و بررسی ها نشان می‌دهد که این حادثه حدود ساعت ١٨ در معدن زغال‌سنگ تموزائه واقع در منطقه طالو روستای طاق دامغان رخ داد.

وی اظهار داشت: با توجه به متروکه بودن معدن، این کارگر بدون هماهنگی با مسوول، وارد معدن شد که به دلیل متروکه بودن و عدم تهویه، دچار گازگرفتگی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی تصریح کرد: نیروهای امدادی از بخش ایمنی شرکت زغال‌سنگ البرز شرقی نیز برای امدادرسانی اعزام شدند.

به‌ گزارش ایرنا، در اردیبهشت ماه امسال ۲ معدنچی بر اثر ریزش آوار تونل ۴۲ معدن زغال سنگ طزره دامغان جان خود را از دست دادند و ۲۷ تیرماه نیز، ریزش تونل در معدن مرکزی کلاریز طزره دامغان، جان یک کارگر را گرفت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو تنفیذ حکم ریاست جمهوری ارشا اقدسی محمدرضا گرایی محمدهادی ساروی دامغان معدن حادثه کارگر افغان المپیک 2020 توکیو تنفیذ حکم ریاست جمهوری ارشا اقدسی محمدرضا گرایی محمدهادی ساروی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۷۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تونل افتخار آرسنال برای بازیکنان منچستریونایتد (28 آوریل، 2013) / فیلم

سال 2013 در چنین روزی، در ابتدای بازی آرسنال و منچستریونایتد، بازیکنان تیم آرسنال برای تبریک قهرمانی زودهنگام منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس، یک تونل تشکیل دادند و بازیکنان این تیم را تشویق کردند.

دانلود (6.5MB)

دیگر خبرها

  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه در لرستان
  • احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه
  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • شعر «موسی عصمتی» در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • تست تونل باد مرسدس بنز SLR مک لارن (عکس)
  • خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کار و کارگر در دامغان
  • شادی فوتسالیست‌های افغان با صادق بوقی
  • تونل افتخار بازیکنان تورینو برای اینتر، قهرمان سری‌آ در فصل 2023/24 / فیلم
  • تونل افتخار آرسنال برای بازیکنان منچستریونایتد (28 آوریل، 2013) / فیلم