Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار جدید تهران قرار است از بین ۷ گزینه معصومه آباد، علیرضا زاکانی، هابیل درویش، رستم قاسمی، مازیار حسینی، اسماعیل احمدی مقدم و محسن پیرهادی انتخاب شوند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم, فرآیند بررسی برنامه‌های گزینه‌های تصدی شهرداری تهران از روز شنبه بر اساس برنامه اعلام شده از سوی منتخبین شورای شهر تهران آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس برنامه زمان‌بندی اعلام شده قرار بود  روز شنبه نهم مردادماه 1400 در سه نوبت اشاره شده به ترتیب آقای آبرومند، خانم آباد و در نوبت سوم آقای زاکانی حضور پیدا خواهند کرد و برنامه‌های خود را ارائه کنند که جمال‌الدین آبرومند در ادامه انصراف خود را اعلام کرد.

روز یکشنبه دهم مردادماه  هم قرار بود به ترتیب علی نیکزاد، مازیار حسینی و رستم قاسمی برنامه‌های خود را ارائه کنند که در این ارتباط  علی نیکزاد انصراف خود را برای ادامه کار اعلام کرد و رستم قاسمی هم برنامه‌های خود را به صورت مکتوب در اختیار منتخبین شورای شهر تهران قرار داد اما به دلیل سفر خارجی در جلسه حاضر نشد و مازیار حسینی هم برنامه‌های خود را ارائه کرد.

 عباس علی‌آبادی، مهرداد بذرپاش و هابیل درویش 3 گزینه دیگر تصدی شهرداری تهران بودند که بنا بر اعلام شورای شهر تهران قرار بود روز دوشنبه 11 مرداد برنامه‌های خود را ارائه کنند که با اعلام مهدی چمران رئیس موقت منتخبین شورای شهر تهران، مهرداد بذرپاش و عباس علی آبادی انصراف خود را اعلام کردند و هابیل درویش برنامه‌های خود را اعلام کرد.

روز گذشته نیز به ترتیب اسماعیل احمدی مقدم و محسن پیرهادی دو گزینه دیگر تصدی شهرداری تهران برنامه‌های خود را اعلام کردند.

بنا بر اعلام مهدی چمران رئیس موقت منتخبین شورای شهر تهران از امروز نیز فرایند امتیاز دهی به 7 گزینه تصدی شهرداری تهران آغاز خواهد شد و در ادامه 2 یا 3 نفر به مرحله بعدی راه پیدا خواهند کرد و در نهایت شهردار جدید تهران از بین آنها انتخاب خواهد شد.

همچنین بر اساس اخبار غیررسمی علیرضا زاکانی، مازیار حسینی و محسن پیرهادی در بین 7 گزینه شانس بیشتری را برای راه‌یابی به مرحله بعدی دارند که در این ارتباط باید منتظر رای منتخبین شورای شهر تهران باشیم.

همچنین بنا بر اعلام عیسی فرهادی فرماندار تهران فردا مراسم تحلیف اعضای ششمین دوره شورای شهر تهران با حضور معاون عمرانی وزیر کشور، استاندار تهران و رئیس مجمع نمایندگان تهران، معاون عمرانی استاندار تهران، فرمانداران شهرستان‌های ری و شمیرانات، فرمانده انتظامی تهران بزرگ و رئیس سابق شورای شهر تهران برگزار خواهد شد.

چمران: احتمال اعلام شهردار جدید پایتخت در روز پنجشنبه/ ارائه برنامه 2 نامزد دیگر شهرداری"مازیار حسینی" برنامه‌های خود را در شهرداری تهران ارائه کرد؛ ارائه 7 چالش و 3 کار ویژه در پایتخت"بذرپاش" از گزینه‌های شهرداری تهران انصراف داد"زاکانی" برنامه‌اش برای حضور در شهرداری تهران را ارائه کرد؛ فسادستیزی ‌و عدالت‌مداری در اولویت

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران شورای شهر تهران شهرداری تهران شورای شهر تهران منتخبین شورای شهر تهران برنامه های خود را ارائه تصدی شهرداری تهران خود را اعلام مازیار حسینی شهردار جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۷۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن

با حضور مسئولان شهری زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن پس از مرمت و بازسازی به بهره‌برداری رسید. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، آیین افتتاح زورخانه ده‌ونک امشب علیرضا نادعلی؛ سخنگوی شورای شهر تهران، زهرا شمس‌احسان و مهدی بابایی از اعضای شورای شهر ،حمید جوانی؛ شهردار منطقه 3، وحیدرضا انارکی محمدی؛ شهردار منطقه 12 و حسین اوجاقی؛ مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران و جمعی از پهلوانان و ورزشکاران و اهالی محله ده‌ونک برگزار شد. 

حمید جوانی؛ شهردار منطقه 3 در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجموعه زورخانه ده‌ونک یا زورخانه قمر بنی هاشم از مجموعه‌های فرهنگی قدیمی تهران است و شاید قدمت آن به یک قرن برسد، ویژگی خاص این مجموعه این است که مالک آن مردم هستند چرا که سایر مجموعه‌ها معمولاً مالکیت خصوصی یا دولتی دارند. 

وی تصریح کرد: تلاش این بود که بافت قدیمی این زورخانه را حفط کنیم و در عین حال بازسازی، نوسازی و احیای آن را برای بهره‌وری بیشتر از آن داشته باشیم. با اعتبار در نظر گرفته شده توسط شورای اسلامی شهر تهران تقویت و نوسازی اساسی در آن انجام شد.

جوانی ادامه داد: ورزش‌های باستانی ریشه در تاریخ، فرهنگ و دین و مذهب ما دارد و در برنامه شهرداری تهران نیز تقویت و توسعه ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای وجود دارد و بر همین اساس تلاش کردیم تنها مجموعه زورخانه‌ای منطقه را تقویت و نوسازی کنیم.

شهردار منطقه 3 گفت: مدیریت این مجموعه با مردم محله است و هیچ دخل و تصرفی در فضای زورخانه و اطراف آن نداریم. 

وی درباره سایر پروژه‌های ده‌ونک با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم پروژه‌های فرهنگی را در محله‌های کم‌برخوردار از این نظر در منطقه توسعه دهیم، بیان کرد:  کتابخانه ده‌ونک در شهریور ماه افتتاح می‌شود. همچنین سرای محله ده‌ونک امسال کلنگ زنی می‌شود و سال آینده با کاربری‌های متنوع و متفاوت در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • تاکید بر انتخاب شهردار پس از قطعی شدن حکم شهرداِر قبلی
  • «مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه