Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،مسعود ارمغان،رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد در رابطه با افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس درون و برون‌شهری خرم‌آباد اظهار داشت: امسال افزایش نرخ کرایه را خواهیم داشت، ولی هنوز میزان افزیش نرخ کرایه تایید نشده، با توجه به تورم موجود، پیشنهاد افزایش کرایه تاکسی به شورای شهر داده‌ایم، اما هنوز به صورت قطعی میزان افزایش اعلام نشده و منتظر مصوبه نرخ کرایه از طرف شورای اسلامی شهر هستیم که با توجه به تغییراتی که در شورای اسلامی شهر شده احتمال می‌رود شهریور ماه افزایش نرخ کرایه ابلاغ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:هر گونه افزایش کرایه تاکسی در سطح شهر خرم‌آباد تخلف محسوب می‌شود و چنانچه از سوی شهروندان شکایتی وجود دارد از طریق گشت بازرسی سطح شهر، مراجعه به سازمان و تماس با ۱۳۷ شهرداری خرم‌آباد پیگیری و با راننده متخلف برخورد می‌شود.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد با اشاره به وجود ویروس کرونا و اینکه کمک چندانی به حوزه حمل و نقل و رانندگان صورت نگرفته، عنوان کرد: ۲۴۰ بسته معیشتی و ۱۵ هزار ماسک طی یک سال گذشته بین رانندگان تاکسی و اتوبوس توزیع شده است، همچنین حمل و نقل انبوه‌بر اتوبوس نیز روزانه ضد‌عفونی شده‌اند.

وی در رابطه با وضعیت حوزه حمل و نقل عمومی اتوبوس شهر خرم‌آباد نیز خاطر نشان کرد: با توجه به وضعیت کرونا در شهر خرم‌آباد فقط ۲۵درصد از ناوگان حمل و نقل عمومی اتوبوس در بعضی از خط‌های سطح شهر فعال هستند و ۷۵ درصد این حوزه تعطیل است.
ارمغان گفت: از طرف دولت مبلغی نزدیک به یک میلیارد تومان برای تعمیر و نگه‌داری اتوبوس‌ها به عنوان یارانه کمکی تخصیص داده شده که صرف تعمیر و نگه‌داری ۱۰ اتوبوس شهر خرم‌آباد شده است.

وی با اشاره به هوشمندسازی خودرو‌های تاکسی شهر خرم‌آباد تصریح کرد: در حوزه حمل و نقل عمومی تاکسی ۷۰ درصد کد QR دارند، اما به دلیل اینکه این نوع هوشمندسازی نیازمند استفاده از گوشی هوشمند است، به دنبال رایزنی با برخی بانک‌ها هستیم تا جهت رفاه حال مسافران سخت‌افزار لازم (کارت‌خوان) نیز در تاکسی‌ها موجود شود.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد با گلایه‌مندی از روند واکسیناسیون کرونا برای رانندگان بیان کرد: علارغم آغاز یک‌هفته‌ای طرح واکسیناسیون رانندگان در سطح کشور و گا‌ها به پایان رسیدن این روند در برخی شهر‌ها و استان‌ها و پیگیری ما هنوز هیچ واکسنی برای رانندگان شهر خرم‌آباد تزریق نشده که نیازمند توجه بیشتر و رسیدگی مسئولان مربوطه به این موضوع هستیم.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری خرم آباد حمل و نقل عمومی شهرداری خرم آباد شهر خرم آباد کرایه تاکسی نرخ کرایه حمل و نقل سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۷۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش اشتغالزایی و رونق تولید از آثار و برکات وقف محسوب می‌شود

به گزارش حوزه استانهای خبرگزاری تقریب، سعید سلامتی در حاشیه چهارمین دوره نمایشگاه دستاوردهای وقف با محوریت شرکت‌های دانش‌بنیان اظهار کرد: این شرکت از آبان ماه 1399 برای دومین بار شروع به فعالیت کرده و با مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه در قالب شرکت موقوفات مبین (70 درصد سهام و 30 درصد بخش خصوصی) توانستیم دوباره شرکت را فعال کنیم.

وی در ادامه خبر داد: در حال حاضر ظرفیت اسمی دامداری این شرکت دو هزار و 500 رأس گله مولد است و در حال حاضر با یک هزار و 700 رأس دام نسبت به تولیدات مختلف اقدام می‌کنیم؛ تولید شیر و گوشت از تولیدات این شرکت است.

مدیر تولید شرکت کشت و صنعت دامپروری مهر ماندگار گلستان با اشاره به اینکه در حال حاضر با 600 رأس دام تولید 25 تُن شیر داریم، تصریح کرد: در این شرکت اشتغالزایی 50 نفر به صورت مستقیم و در چند شیفت شبانه‌روزی داریم.

سلامتی در خصوص فرهنگ وقف و تأثیرات آن بیان کرد: این دامداری در سال 1385 شروع به فعالیت کرد ولی متأسفانه در سال 1395 به دلایل مختلف از جمله مشکل در تأمین منابع مالی اتمام کار داشت؛ شرکت چند سال فعالیت نداشت ولی با سرمایه‌گذاری سازمان اوقاف در سال 99 دوباره به فعالیت برگشته و افزایش اشتغالزایی، رونق تولید، کمک به توسعه شرکت با هدف تأمین گوشت و لبنیات برای مردم از آثار و برکات وقف محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: سالانه سود حاصل از فعالیت این دامداری در بخش‌های مختلف وقف و همچنین برای ایتام، مدرسه‌سازی و دیگر امور خیریه صرف می‌شود.

مدیر تولید شرکت کشت و صنعت دامپروری مهر ماندگار گلستان با اشاره به اینکه در شرکت ایجاد آمیخته‌گری برای تولید دام‌های سازگار با آب و هوا و شرایط کشور یادآور شد: این شرکت دانش‌بنیان است و در بحث اصلاح نژاد دام و پرورش گاو شیری به صورت علمی فعالیت دارد؛ برای حفظ و صیانت از نژاد سرابی به عنوان نژاد اصیل ایرانی در حال تکثیر دام هستیم.

بنا به این گزارش، چهارمین دوره نمایشگاه دستاوردهای وقف با محوریت شرکت‌های دانش‌بنیان از پنجم اردیبهشت ماه آغاز به کار کرده و 39 شرکت دانش‌بنیان در این دوره نمایشگاه حضور دارند که نسبت به نمایشگاه های سال گذشته افزایش داشته است.

شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه در حوزه‌های صنعت، عمران و تکنولوژی، کشاورزی نوآور، شیلات بهره‌ور و  فناوری‌های نوین پزشکی و تجهیزات وابسته فعالیت دارند.



انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش اشتغالزایی و رونق تولید از آثار و برکات وقف محسوب می‌شود
  • برگزاری دوباره آزمون سراسری در خراسان جنوبی 
  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب
  • برگزاری دوباره آزمون سراسری در خراسان جنوبی/ ثبت ۴ تخلف در آزمون سراسری
  • پیگیری وضعیت نرخ کرایه تاکسی در استان سمنان
  • نرخ کرایه تاکسی‌ در قزوین کاهش یابد
  • اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم آباد
  • برخورد ­سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تخلفات در افزایش نرخ کرایه ها
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند
  • عدم پاسخگویی کتبی به ارباب رجوع تخلف اداری محسوب می شود