Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@07:47:14 GMT

خط انتقال برق اردبیل با پیشرفت 85 درصد در حال تکمیل است

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۱۷۷۱۹

خط انتقال برق اردبیل با پیشرفت 85 درصد در حال تکمیل است

ایسنا/اردبیل فرماندار شهرستان اردبیل گفت: خط انتقال برق به شهرستان اردبیل با پیشرفت 85 درصد مراحل نهایی اجرا را سپری می‌کند.

مسعود امامی یگانه 13 مرداد در جریان بازدید از طرح خط انتقال برق به شهر اردبیل اظهار کرد: با اجرایی شدن این پروژه توسط شرکت انتقال برق آذربایجان پایداری برق در اردبیل و شهرهای همجوار شکل گرفته و به نوعی سرمایه‌گذاری 200 میلیارد تومانی را در این بخش شاهد خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: با اتمام این پروژه تثبیت و پایداری برق و نیرورسانی به مناطق مختلف به ویژه صنایع و واحدهای بزرگ در شهرستان اردبیل رقم می‌خورد که انتظار داریم هر چه سریعتر این پروژه به مراحل تکمیلی و نهایی برسد.
فرماندار شهرستان اردبیل گفت: در سال جاری چهار پروژه توسط شرکت توانیر در شهرستان اردبیل در حال اجراست که با اتمام آنها به تقویت نیرورسانی در بخش‌های مختلف کمکی جدی خواهد شد.
امامی یگانه شرایط خشکسالی و مشکلات تأمین برق را به دلیل گرمای روزهای تابستانی یادآور شد و افزود: مشکل حادی را در ایام تابستان در تأمین برق واحدهای مختلف خانگی، تجاری و اداری شاهد نبودیم و به سرعت با ارتقا وضعیت برق پایدار واحدهای صنعتی نیز در حال تأمین است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: امیدواریم در نیمه دوم تابستان با کاسته شدن از شدت گرما و شرایط خشکسالی وضعیت مناسبی را در تأمین برق و کاهش خاموشی‌ها شاهد باشیم که تلاش شرکت توزیع استان نیز در همین راستاست.
فرماندار شهرستان اردبیل اضافه کرد: از شهریورماه قرار است تأمین برق پایدار واحدهای صنعتی به شکل مناسب انجام شود تا نگرانی ما از بابت تولید و اختلال به وجود آمده نیز به سرعت برطرف شود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی برق خط انتقال آب شهرستان اردبیل انتقال برق تأمین برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۱۷۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به محدوده‌های شهری برای تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن

تقی رضایی مدیرکل دفتر حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه بیش از ۴۱ هزار هکتار زمین در محدوده شهری و شهر‌های جدید اضافه و الحاق شده است گفت:   این آمار نشان‌دهنده کار جهادی و بزرگی است که در دولت سیزدهم در راستای تأمین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن انجام شده است.

وی با بیان اینکه مسئله تامین زمین و الحاق اراضی در شهرهای مختلف همواره مورد توجه سازمان ملی زمین و مسکن بوده است گفت:  در نشست‌های امسال که به صورت فصلی برگزار می‌شود، استان‌های کشور به ۵ منطقه تقسیم شده‌اند که در مرحله اول از مدیران ۷ استان منطقه یک کشور دعوت شده که برای هم‌فکری و هم‌افزایی در خصوص تأمین زمین و سایر موضوعات مربوط به حوزه املاک و حقوقی در سازمان ملی زمین و مسکن حضور یابند.

رضایی اظهار کرد: اصلاح بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها در این حوزه خود می تواند زمنیه را برای بهبود افزایش عرضه زمین و الحاق اراضی در شهرهای مختلف فراهم کند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به محدوده‌های شهری برای تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • آخرین خبر‌ها از ۲ ایستگاه پمپاژ آب پلدختر
  • واحدهای تولید فولاد در هرمزگان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند
  • لزوم تکمیل دیوار ساحلی منطقه جوادیه بجنورد تا پائیز+فیلم
  • ابلاغ ۸۲۱میلیارد تومان منابع ازمحل فروش اوراق به پروژه های اردبیل
  • آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • آخرین خبرها از ۲ ایستگاه پمپاژ آب پلدختر
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار